1. leht 1-st
Bensiini pump V8-le
Postitatud: T Jaan 11, 2011 17:02
Postitas Raigo R
Oskab keegi öelda,kui suurt rõhku arendab v8 kahe karpa el.bensapump?
Postitatud: T Jaan 11, 2011 20:22
Postitas Myller
Ütlevad, et elektriline pump paagis annab 4-6 PSI ehk siis 0.3-0.4 bar. See peaks tuunimata mootori ära küll toitma. Isegi suurema karbussiga. SD1 paagipump annab 0.3 bar.
Kalev
Postitatud: K Jaan 12, 2011 16:05
Postitas Raigo R
Tänan.
Postitatud: K Jaan 12, 2011 22:22
Postitas RV8
Kahtlen ülatoodud numbrites rõhu osas. Esiteks tuleks pumpasi liigitada mitte asukoha järgi, paagis või väljas ,vaid pritse või karb variandi järgi. Pritsepump annab ca 3,5 bari, karb. pump ca 1,5 bar. Pumpade ristkasutamine pole võimalik. Näiteks seda mainitud SD1 tehti mitmes variandis, kaks nedest olid pritse v8 (pump paagist väljas) ja karb. V8 (ei meenu pumba asukoht, vist oli paagis sees).
Postitatud: K Jaan 12, 2011 22:30
Postitas RV8
parandan ennast. 6 psi, mis on umbes 0,42 bar on karb. jaoks piisav. Siiski peaks uurima, kas karburaator vajab pärast pumpa rõhuregulaatorit. Mõned erilised karpad nõuavad seda.
Pump
Postitatud: K Jaan 12, 2011 23:46
Postitas Kalamees
Vanematel RRCL oli Bendix tüüpi pump, masin v8 kahe karpaga. Mul üks lauasahtlis kuuris seisab, sai kunagi sisse vaadatud. Seal kas oli kolb või membraan ja vedru sees ja elektromagnet. Siis ta mõnusalt pulseeris.
Postitatud: N Jaan 13, 2011 10:26
Postitas Raigo R
Kui ta seisab niisama,võiks äkki kaupa teha,olen huvitatud.Praegu on pump,mis on vist pisut väike.Tahaks ka rõhuregulaatorit.
Pumbast
Postitatud: N Jaan 13, 2011 11:13
Postitas Kalamees
Võibolla ligem sul küsida Inseneeri käest, punasel RRCL on küljes ja uuem. Asub vasakul pool kere all taga istmega ühel joonel. Peab minema kaema mis nägu see on mul., sai maha võetud see 1993/94 aastal selleltl masinalt.