1. leht 1-st

DiscoII - kas viga on automaatkastis?

Postitatud: P Jaan 16, 2011 16:37
Postitas sven777
Vedasin-lohistasin masinaga läbi raske lume heinarulli ja ei pannud aeglustit sisse, käis raksatus. Peale seda masin liikus, küll lisaurinaga esiratta juures ja gaasi kõikudes 2000 pöörde juures. Seepeale võeti lahti vahekast, kuna esisillas midagi katki ei paistnud olevat. Vahekast on nüüd jälle ilusti kokku pandud, kuid gaasi ja urinaga sama jama. Küsimus ongi siit tulenev. Või on midagi enne käigukasti maha võtmist veel võimalik kontrollida? Tänud kaasa mõtlemast.

Postitatud: P Jaan 16, 2011 16:44
Postitas landy
1)HÄBI-HÄBI aeglusti ignoreerimise pärast, sedsi on mitemid automaatkaste rikutud ja lõhutud!
2)Kas "uriseb" vaid siis kui vedu on taga või ka tõstuki peal rattad maast lahti?
3)Kas "uriseb" kõigi käikudega?
4)Esisild ikka töötab?
5)Kas vahekast on keskdifri lukuga või ilma?

Postitatud: P Jaan 16, 2011 17:10
Postitas totu
Et uriseb esiratta juures? Kas see ei või olla mõni elektrooniline abimees, kes üritab piduritega kompenseerida nt. purunenud püsikiirusliigendit? Mootori 2000 rpm viitavad mingite andurite signaalide mittesobivusele, mis võib ka olla ajami katkemises ühele rattale. Kas ei võinud lõhki paugutada vahejahuti lõdvikut kuigi sel juhul peaks rohkem sisisema mitte urisema aga mootori võimsus kukub väga oluliselt? Automaatkast on piisavalt peenike asjandus ja üldjuhul peale kuuldavaid raksatusi jätab tee äärde.

Postitatud: P Jaan 16, 2011 19:27
Postitas ermo
totu kirjutas:Et uriseb esiratta juures? Kas see ei või olla mõni elektrooniline abimees, kes üritab piduritega kompenseerida nt. purunenud püsikiirusliigendit? Mootori 2000 rpm viitavad mingite andurite signaalide mittesobivusele, mis võib ka olla ajami katkemises ühele rattale. Kas ei võinud lõhki paugutada vahejahuti lõdvikut kuigi sel juhul peaks rohkem sisisema mitte urisema aga mootori võimsus kukub väga oluliselt? Automaatkast on piisavalt peenike asjandus ja üldjuhul peale kuuldavaid raksatusi jätab tee äärde.
Püsikiirusliigendi või siis diferentsiaal.

Postitatud: P Jaan 16, 2011 19:34
Postitas sven777
Tänud soovituste eest. Katsetan veel neid variante, mis landy pakkus. Hetkel tundub, et uriseb siis kui pöörded 2000 juures ka kohapeal gaasitades vabal käigul. Tõstukil pole käinud, kus rattad ringleda saaksid. Uriseb kõigi käikudega. Kui urinaga gaasi edasi vajutada siis liigub urinaga ka järgmise käiguvahetuseni ja kui käik vahetatud, kiirendust enam pole, sõit stabiilne siis hakkab gaas kõikuma, on 2000 ja kukub 1800 peale. Selliselt kõigubki. Vahekasti luku kohta ei oska öelda, salongis on kõik automaatne :)

Postitatud: P Jaan 16, 2011 21:31
Postitas landy
sven777 kirjutas:Vahekasti luku kohta ei oska öelda, salongis on kõik automaatne :)
Palun õpi oma autot tundama (vüi lase end sel teemal harida!), enne kui selle lõplikult ära lõhud!
Disco II-l ei ole midagi "automaatne"!

Kas su vahekakastil kangil on 3 või 5 asendit? Selle järgi saame vastuse difriluku küimusele.

Postitatud: E Jaan 17, 2011 10:30
Postitas sven777
vahekastil on 3 asendit ja diferentsiaal tavaliselt ulub aga mul uriseb. remondimees arvab, et see pole diferentsiaal ja pakub, et pooltelg välja võtta ja rattalaagrit inspekteerida.

Postitatud: E Jaan 17, 2011 10:36
Postitas landy
sven777 kirjutas:vahekastil on 3 asendit ja diferentsiaal tavaliselt ulub aga mul uriseb. remondimees arvab, et see pole diferentsiaal ja pakub, et pooltelg välja võtta ja rattalaagrit inspekteerida.
1)Sul on kahjuks ilma kesdiferentsiaali lukustita auto ja seda rolli "etendab" veojõu kontrll.
2)Pigem kahtlustaks minna kas esididifernstiaali või püsikiirusliigendi viga, samas ei ole need vead kuidagi seotud pöörete kõikumisega.

Postitatud: E Jaan 17, 2011 11:37
Postitas stalker
landy kirjutas:
sven777 kirjutas:vahekastil on 3 asendit ja diferentsiaal tavaliselt ulub aga mul uriseb. remondimees arvab, et see pole diferentsiaal ja pakub, et pooltelg välja võtta ja rattalaagrit inspekteerida.
1)Sul on kahjuks ilma kesdiferentsiaali lukustita auto ja seda rolli "etendab" veojõu kontrll.
2)Pigem kahtlustaks minna kas esididifernstiaali või püsikiirusliigendi viga, samas ei ole need vead kuidagi seotud pöörete kõikumisega.
kesk difri lukk on sellel vahekastil olemas aga seda saab ainul põhja alt käitsi lülitada
püsikiirusliigend on ilusti määret täis ja visuaalseid kulumis jälgi polnud tolmukattte kumm on ka terve
difri õli normis

urin ei ole primaarne
rohkem huvitaks miks hakkavad pöörded kõikuma autoga sõites

Postitatud: E Jaan 17, 2011 11:54
Postitas landy
Ilmslet tuleb hakata viga anduritest ostima ning kõige mõistlikum on ehk masinale pealinnas arvuti kaabel sappa pista .

Postitatud: E Jaan 17, 2011 12:58
Postitas sven777
Tänud, hea kogemus oli näha, et inimesed, kes masinast oluliselt rohkem teavad, kaasa viitsivad mõelda ja kogemusi jagavad. Loodan, et linna sõit (100km) ei lagunda masinat lõplikult ja jõuame ühes tükis utkini pessa. Kui teemakohta veel mõtteid tekib siis olen tänuga lugemas.

Postitatud: E Jaan 17, 2011 13:49
Postitas totu
Aga siiski, turbo rõhk (vahejahuti koos lõdvikutega)? Jabur aga kas väljalaske kollektor ei või lõhki olla(uriseb ja turbo käitamiseks jääb gaase väheks)?

Postitatud: E Jaan 17, 2011 15:17
Postitas landy
sven777 kirjutas:Tänud, hea kogemus oli näha, et inimesed, kes masinast oluliselt rohkem teavad, kaasa viitsivad mõelda ja kogemusi jagavad. Loodan, et linna sõit (100km) ei lagunda masinat lõplikult ja jõuame ühes tükis utkini pessa. Kui teemakohta veel mõtteid tekib siis olen tänuga lugemas.
Igaks juhuks tasub enne oma ratastel teel asumist "LR Pesa"-ga konslulteerida. Helista Veikole!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 16:51
Postitas sven777
Pesast jõudsin juba Andrusega rääkida, aga igaks juhuks vaatasin ka kapoti alla ja üllatuseks oli lihtsalt lõdviku lahti löönud, mis oligi "paugu" põhjustaja. Keerasin lõdviku tagasi, lume sülitas sumbuti mustaks ja masin käib ilusti ühtlaselt :)
Jäänud on veel mõistatus undamisega käigusüsteemis. Stalker soovitas masina üles tõsta ja õhusõidu ajal masina all kuulata, kust heli tuleb ja siis edasi uurida. Tänud kõigile ja diagnostikat pole vist hetkel vajagi.

Postitatud: E Jaan 17, 2011 21:59
Postitas totu
Et nüüd undab? Enne urises? Kui vahejahuti lõdvik otsast lahti oli (tegelikult eeldasin visuaalset ülevaatust enne vahekasti lammutamist ja seega lahtise lõdviku välistasin, lõhkist lõdvikut nii lihtsalt ei märka), võis mootori sisselase parajat urinat tekitada. Kusjuures sisselaske heli on üsna spetsiifiline lurin, mida on ajami müradega raske segi ajada.