1. leht 1-st

disco käib ebayhtlaselt

Postitatud: T Jaan 18, 2011 18:44
Postitas väints
Nii autol nüüd siis vahetatud nii kõrgsurve pumbad , pihustid kui kogu muu jama koos rihmade ja vajalike asjadega. 98a. disco 2,5 td 90KW nüüd selline mure at sõites ja kohapeal tühikäigul mootor jätab vahele ja see ikka päris suur mure. Korra isegi foori all sures välja ja sõites tõmbleb ikka päris kenasti. Kas kellelgi veel sellist muret.

Postitatud: T Jaan 18, 2011 18:56
Postitas Myller
Diisli puhul ei pruugi kumbi väide pädeda, aga bensuautol oli selline mure umbes veerand tundi enne geneka laagrite täielikku laialijooksmist. Aku oli selle aja peale juba vaikselt tühjaks jooksnud. Genekas vahel andis voolu, vahel ei andnud. Parim viis sellest aru saada on see, kui tahho sõidu ajal pikali kukub.
Samamoodi lollitas masin, kui aju klemmid olid ära korrodeerunud, sest aknatihendi(liimi) vahelt jõudis vesi salongi ja otse ajudesse. Diislil ei tohiks see nii suur ikaldus olla, aga kui aju midagi juhib, siis on mõistlik klemmid ära puhastada.

Kalev

Postitatud: T Jaan 18, 2011 22:48
Postitas landy
Pakun välja kaks varainati:
1)Rihm on hamba võrra valesti peale pandud
2)Kusgailt saab toitesüsteem õhku.

Postitatud: K Jaan 19, 2011 11:31
Postitas väints
Õhku ei ole ja pump on kellaga paika pandud ja õhuga ei tõmble niimoodi. Mingi elektroonika kala vist!

Postitatud: K Jaan 19, 2011 12:07
Postitas landy
Filtritesse oled piilunud?

Postitatud: K Jaan 19, 2011 15:18
Postitas Rein
Settepoti ära puhastasid peale selle soga saamist? Kui sul on pott ja sa pole seda kunagi tühjaks lasknud, siis ära enne hakka seda alumist punni lahti keerama igaks juhuks, kui uut olemas ei ole. Ja järsku on mingi tatt sinna sellest sitaast küttest sisse jäänud?

Postitatud: K Jaan 19, 2011 16:31
Postitas Viljar9
Kindlam on settepoti peal olev polt lahti keerata ja pott puhastamiseks ära võtta. Mina sain hakkam nr 11 lehtvõtmega. 3 päeva tagasi sai võetud- terve pott oli jääd täis.

Postitatud: K Jaan 19, 2011 19:37
Postitas väints
Nagu ennist öeldud autol kõik tehtud, sest sain kehva kütust ja kõik filtrid ja sette potid ja paagid puhtaks tehtud sellest kütusest. torud üle vaadatud. aga sõites kakub. kas viga võib olla pumba kaanes kus mingi elektroonika blokk? Sest pumba ostsin kasutatud peale, kuna vanast ei saanud enam asja.

Postitatud: K Jaan 19, 2011 20:01
Postitas landy
väints, palun pane oma profiili ka asukoht kirja, siis lihtsam aidata!
http://www.landroverclub.ee/foorum/prof ... ditprofile

Postitatud: K Jaan 19, 2011 23:08
Postitas Rein
Kattel Diisel tegutseb veel Vasara tn, ma sealt oma discol peale ostu lasin pihustid üle vaadata pumba surved mõõta, klapid regullida. Olen kõigi disladega nende teenuseid kasutanud ja rahul siiani.

Postitatud: N Jaan 20, 2011 15:36
Postitas väints
Aitäh Rein aga sinna küll oma autot ei vii, nendega väga ebameeldivaid kogemusi olnud. Raha oskavad hästi küsida.

Postitatud: R Jaan 21, 2011 18:49
Postitas Rein
Uskumatu. Ma olen seal kõigi oma disladega käinud lugematu arv kordi. Üks apsakas on olunud, kuid see mees ei tüüta enam seal ja remondi arve hüvitati kohe, see kus töö ümber tehti. Voyageri CRD mootori pihustid saadi ka seal pealt kätte ja puhuti elule. Oluliselt esialgu öeldud hinnast odavamalt, kui autole järgi läksin. Oli saadud kergemini ja kiiremini kätte, kui arvatud :)

Postitatud: R Jaan 21, 2011 19:05
Postitas ermo
Kui sinna ei julge siis võib ju Pendlivello juurde ka minna, foorumis kirjutamine aitab kah. Mul tegi foorumis kirjutamine tagumised tiivakaared ja mootorikapremondi.