1. leht 1-st

probleem tyhikaiguga ja soojendus

Postitatud: T Juun 07, 2011 15:51
Postitas yejee
Tervist
Ostsin just endale esimese Land Roveri. Discovery 95a 3,9 V8i auto. Ma ei tea kas see on oluline aga ei ela Eestis, siin kliima soe ja rool on teisel pool. Odavalt sain masina, nii et tal on paar viga mis vaja parandada. Kuna raha suht otsas siis tahaks ise ara teha aga vaja nou mis seal vahetamist vajab. Siiamaani olen pannud uued kyynlad, kyynlajuhtmed ja jagaja kaane. Myyja ytles et selles on probleem aga paraku ei olnud.

Siin siis vead mis ma olen tahele pannud. Ma ei tea kas nad on omavahel seotud voi mitte:
1. Soidab ilusti. Aga foori taga seistes poorded koiguvad allapoole ja vahest sureb valja ka. Eriti hull on asi siis kui vahetdada P - R, N - D ja N - R vahel kaike, siis sureb peaaegu alati valja kui pidur alla vajutataud. Kylmalt on vahem tunda seda aga kui auto on soe siis asi halb.
2. Sooja salongi ei puhu, yldse. Konditsioneer tootab hasti. Mootori temp tundub olevat korras. Panen pildi ka siis, mulle tundub et voolikud mis peaks salongi minema, on tagasi pooratud. Kui mul on oigus siis, mis pohjusel seda on tehtud ei tea?
3. Tahhomeeter naitab suvalisi numbreid vahepeal, eriti tyhikaigul.
4. Vahest on tunda polenud bensu lohna sumpsist.
Kui kellelgi jagada kogemusi voi linke siis aitah

http://album.ee/node/25139195/50276961
Pilt

Re: probleem tyhikaiguga ja soojendus

Postitatud: T Juun 07, 2011 20:01
Postitas landy
yejee kirjutas:Tervist
Ostsin just endale esimese Land Roveri. Discovery 95a 3,9 V8i auto. Ma ei tea kas see on oluline aga ei ela Eestis, siin kliima soe ja rool on teisel pool.
Esmalt õnnitlused autoostu puhul sinna maakera kuklapoolele. Sul vähemalt see õnn, et saad "õigepoolse" rooliga autot pruukida.
V8 kohta nõu andmise jätan targematele. Kasutajad RV8 ja Must Luik on sellist autodega vägagi kodus.

Postitatud: K Juun 08, 2011 08:28
Postitas LR90
Ilmselt soojendusradikas lekib ja sellepärast on vahelt välja ühendatud.
Soojal maal pole soojendust vaja 8)

Postitatud: K Juun 08, 2011 22:48
Postitas RV8
Soojendus radikas on väljaühendatud selleks et salongi üldse sooja ei tuleks. Isegi sätides kütte miinimumile, kütab ta kuigi palju ikka. Seda tehakse sagedasti soojas kliimas. Poleks paha ülevaadata ka küünlad. Süütejuhtmed on pildil erinevad, seega ei saa vist eriti kindel olla et nad korralikud on. Bensiini survet oleks vaja mõõta. selleks on fuel railis ventiil, seda on pildil näha, musta korgiga. Ask some garage to check the fuel pressure. soonedusradikas ja tahomeetri näit pole selle veaga seotud. Kütuse filter tuleks igaks juhuks vahetada.

Postitatud: N Juun 09, 2011 15:44
Postitas yejee
nii probleen nr 2 sai lihtsalt korda. panin napu yhe toru ette ja puhusin teise, tundus et peab. yhendasin voolikud. ja nyyd siis tuleb korralikult sooja salongi. kallasin paaki jahutusvedelikku juurde, ei tea palju sinna salongiradikasse laheb seda. kas ma pean ohutama ka systeemi nyyd kuidagi? tuleb nagu mingit vee mulinat nyyd venti avadest, soites kui gaasi anda.
kus see kytusefilter tal on, see on nii odav et voib vahetada kyll igaks juhuks.
puhastasin selle maf sensori ka korralikult ara, aga see ilmselt seda tyhikaigu jama ei lahenda.
geneka peal oli yks pistik ainult, puhastasin selle ara sprayga, homme vaatab kas tahhokas on parem voi mitte

aga paluks veel ettepanekuid selle tyhikaigu asjus!

Postitatud: N Juun 09, 2011 15:46
Postitas yejee
a ja see ka et vaatasin kyynlad yle. suht tumedad on teised. ja sumpsist tuleb endiselt nagu rikka segu lohna, polemata bens vms.
vahetasin ara kyynlad.