1. leht 2-st
Ekstreemretk Mongooliasse 2011
Postitatud: N Juul 21, 2011 12:33
Postitas Rein
Kas keegi siinsest seltskonnast tegi DII selle retke läbi?
Postitatud: N Juul 21, 2011 13:31
Postitas Olavi
Peaks olema nimega onu kalju ja auto disco II
Ekstreemretk Mongoolia 2011
Postitatud: L Sept 03, 2011 19:26
Postitas Onu Kalju
Kalju tegi selle reisi ära Disco II-ga. Disco jaoks kujunes reis raskeks. Keevitasin 2 korda raami, 1korra keret ja siis loobusin. Oli ka muid pisi vigu,millest saime jagu nii, et edasi-liikumist ei segand. Omaljöul jöudis KOJU. Nyydseks on Disco leidnud turvalise koha IMEDEPÖLLUL.
Postitatud: L Sept 03, 2011 21:10
Postitas Rein
See raam tundub kuidagi õbluke küll. Enda I on ka paar kohta juba kahtlaseks muutunud.
Postitatud: L Sept 03, 2011 22:10
Postitas landy
Pigem oli tegu auto ülekoormamise ja veidi vale kaalujotusega.
Postitatud: L Sept 03, 2011 22:21
Postitas Rein
No Uaz on ikka rauast raamil, enda kuudiku oma tundus nagu plekist tehtud.
Postitatud: P Sept 04, 2011 12:53
Postitas 007
Landy jutul on muidugi point sees. Ma arvan et kui patrolile panna 3 t peale siis vajub ka laiali. Palju sul seal peal oli kaalu üldse??
Postitatud: P Sept 04, 2011 18:48
Postitas Onu Kalju
Vene spetsalistid väitsid, et raam seestpoolt ussitand, kuna söidetud soolases vees. Disco ostsin oli kuldset liiva öhupuhastis, miks mitte siis meres söidetud. Auto pärit Belgiast.
Postitatud: P Sept 04, 2011 21:41
Postitas landy
Ilmselgelt oli katusel kordades rohkem trääni, kui seda tehas lubab või keskmine raami tootja soovitab. Kauseraam toetus ju vaid vihmaveerennile ja pole ime, et katus seepeale sõitma hakkas.
Disco
Postitatud: E Sept 05, 2011 08:34
Postitas Kalamees
Masina konstruktsioon on selline. Kere toetub raamile läbi paari padja. Taga on padjad raami lõpus ja järgmised on taga istujate jalgade all. Taga istmete seljatugi taga silla kohal. Seega kogu träni mis istmete taha ladustad ja ka katusele paigutad ja pea 100 liitrine kütusepaak jääb praktiliselt suuremas osas tagumiste pukside kanda. Seega suurema träniga reisimiseks tagumised istmed välja ja varustus eriti raskem osa ladustada sinna, et raskuskese ettepoole tuua.
Postitatud: E Sept 05, 2011 12:37
Postitas landy
Siit tulebki välja Defenderi ja RRC/Disco/Disco II suurim erinevus. Defekal on raskus rohkem auto keskosas, aga RRC/DI/DII puhul võimaldab pikk "saba" raskust rohkem auto tagaotsa poole paigutada ja tekib oht selle üle koormamiseks. Lisaks on D90 (kuni Td5) ja algusegagade 110-tel kütusepaak ees istme alla, mitte taga. Lisks on Defekatel võimalik katuseraam, jäigalat ees tulemüüriga ning taga osas raamiga siduda.
Postitatud: K Sept 07, 2011 09:10
Postitas Rein
Sedasi saab juba ka D1 linnamaasturiks kvalifitseerida. Sõidadgi tööle-koju ja piknikukorv pagassis nädalavahetust veetma. Ülejäänud koormamine tapab vanema masina lihtsalt maha. Huvitav, mitme aasta vanuseni auto vanuseni siis, oleks kannatanud probleemivabalt sellises mahutavuses seda retke läbida?Defekal see sidumine on siis nende väliste toruraamidega? Huvitav, kui raami keevitada, siis kas see jääb pidama, või hakkab edasi hargnema? Mul on tagumise amordi eest raam kaunikesti õhuke. Ja lisaks ka veel vasakult see suur ristitala kinnituskoht pikiraamile, mille külge tagasild kinnitub.
Postitatud: K Sept 07, 2011 10:13
Postitas landy
D-I ja D-II on täiesti erineva konstrukstsiooniga autod. Di-I põhineb põhimõttelislet RRC raamil
D-II projekteeriti 100'% arvutis ja konstureeriti juba tänapäevastest ohtunõutest lähtuvalt. See tähenab löögijõudu absorbeeriva ja deformeeruva raamiga. D-II raami parandada ja sirutada ei saa.
Näiteks võib esisossa löögist tekkinud jõud muuta raami kõveraks tagsislla juures. Sellist asja on ühe Imedepõllu masina juures nähtud.
Puks taga
Postitatud: K Sept 07, 2011 11:42
Postitas Kalamees
Kui DII üks lisa puks panna kuskile tagumise vedrukanduri piirkonda.
Postitatud: K Sept 07, 2011 12:34
Postitas Rein
Seda nüüd mõeldes, kas Defeka raam on tugevam, kui Disco oma. Hakata mõtlema järsku lühikese, või siis hoopis pika Defeka peale kolimist. Samas auto mujalt veel igati kobe

Lumehelbekese märgiga lüliti ka olemas, väga palavate päevade jaoks
