1. leht 1-st

O: Land Rover Discovery Td5, ~2000a

Postitatud: K Nov 08, 2006 11:09
Postitas ahti
Hei,
väga levinud ostusoov vist: Land Rover Discovery. Nagu ikka - enamus aega linnas, aga aeg-ajalt avastan ennast oma sõiduautoga kusagil mülkas ning mõtlen, miks mul maasturit ei ole. Maal metsaskäigud on siiani ikka ära teinud, aga .... :)

Senini automaatidega kulgenud, kuid kas maasturile on automaat õige asi? Jutt 2000a ümbruses olevatest Land Rover Disco Td5'test.

Konkreetne auto ka - http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi teab sellest konkreetsest midagi? On ta liiga kallis või jaa? :)

Ahti.

PS. konditsioneeri puudumisest ei ole veel seni numbrit teinud.

Postitatud: K Nov 08, 2006 12:54
Postitas landy
Tegu sama autoga, mis siin müügil:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=364
Auto(maastiku) varustus on igati eeskujulik (lukud, tõstesari) vaid rehvid tahaks veidi tummisema mustri vastu vahetamist. Kui enamus aega linnas, siis sobiks AT-muster, mis ühtmoodi maantel ja metsas hea.

Vähem oluline pole ka asjaolu, et auto ajalugu on müügihetkest alates teada.

Samas ei saa laita ka automaatkastiga Land Rover-eid, kulgevad kenasti ka maastikul ja seda lausa praktikas proovitud.

Postitatud: N Nov 09, 2006 10:44
Postitas ahti
leidubki üks automaat ka: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
paneb mõtlema :)

Postitatud: N Nov 09, 2006 15:15
Postitas landy
Eeliseks küll parem varustus (kliimaseade, elektrilised akende tõstukid, nahkpolster, valuveljed, veojõukontroll) Kuid pärsitud maastikusuutlikus(keskdiferentiali lukustuse puudumine) ja tundmatu taust.

Postitatud: N Nov 09, 2006 15:34
Postitas ahti
keskdifri lukud tulevad ainult lisana?

Disco II kesdifriga on lood nii:

Sice year 2000 the locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models.

Õnneks on võimalik 2000-2002 mudelitele see kesdifri luku lülituse hoovastik eraldi tellida ja pigaldada.

Postitatud: N Nov 09, 2006 21:45
Postitas gixxef
Põhim oleks ka pakkuda üks disco ,kui on soovi.
Värvus sinine. aastast 2002. AT kast,td5 mootor,kliima,püsikiirus,cd-raadio,mootor äsja vahetatud
:roll:
tagumised padjad talvel vahetatud.

Postitatud: N Nov 09, 2006 21:50
Postitas ahti
Ma loen neid landroveri teemasid ja ei saa aru - mis põhjusel või mida on selle autoga tehtud, et 4a vana autol peab mootori ära vahetama?!

Ahti.

Postitatud: N Nov 09, 2006 21:55
Postitas gixxef
Ei tea :(
Kuigi esinduses öeldi,et pommikindlad mootorid
küsimustega võib minupoole pöörduda aga mina otsene müüja pole
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

Postitatud: N Nov 30, 2006 08:25
Postitas ruut
Pole foorumit tükimat aega lugenud. Esimeses postis lingil oleva auto hind läheb langetamisele. Kui on veel huvi selle vastu, siis paluks kontakti võtta. Auto omanik ei mahu enam, pere juurdekasvu tõttu, viieistmelisse autosse ära ja igatseb suuremat.

Postitatud: N Nov 30, 2006 10:40
Postitas ahti
ruut kirjutas:Pole foorumit tükimat aega lugenud. Esimeses postis lingil oleva auto hind läheb langetamisele. Kui on veel huvi selle vastu, siis paluks kontakti võtta. Auto omanik ei mahu enam, pere juurdekasvu tõttu, viieistmelisse autosse ära ja igatseb suuremat.

otsustasin juba teise automargi kasuks ikkagi - ei olnud ikka diisel-manuaal-maasturi vastuvõtuks valmis :)

Ahti.