1. leht 3-st

RR vs. teised landikad

Postitatud: T Veebr 07, 2012 02:27
Postitas Black66
Rein kirjutas:No näed, lõpuks üks mõistlik mõte ka. Mitte et RR paha oleks, aga sõitmiseks jääb aega väheks ;)
Mitte et nüüd pahapärast, aga ma tahaks hirmsasti teada, miks seda RR'i koguaeg siunatakse? Aasta jooksul pole minul küll ühtegi sellist remonditööd olnud, mis konkreetselt sõitmist oleks seganud, ei ühtegi probleemi EAS'i ega palju kirutud facelifti eelse elektroonikaga. Üsna loll jutt lihtsalt, või mingi Discomeeste kadedus, et RR nii mugav on ja vahel ka remontida tuleb. Loogiline, et pea 15 aastat vanal autol tuleb vahel ka midagi remontida, olgu see siis RR, Disco või hoopis Lada.
End of OT.

Autoomanikule aga jõudu ja jaksu.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 10:29
Postitas Rein
hõimlasel oli RR III väga mõnus auto, kulukatega lausa patt selles massinas istuda, kõik super, tunned ennast tõelise kuningana seal, seniks kuni. Vene piiri ääres lampi andis vedrustus saba, katsu kuidas sealt teda siis tallinnase saad. Siis mõni kuu vahet turbondus EGR süsteemis ilmselt miski viga, õlid väljas ja suure tossupilve saatel sulges liikluse Tartu maanteel. Siis, kui oli veel vana kitsas tänav. Omanik peitis ennast kõrval asuvasse kohvikusse puksiiri saabumiseni, et mitte häbeneda oma auto põhjustatud segaduse pärast. Siis jälle mõni kuu vahet ja maa aluses garaazis lihtsalt ei käivitunud, pool päeva võeti teda siis sealt välja, et remonti viia. Pisemaid asju oli oi oi kui palju, pidevalt hoolduste vahel oli veel tarvis käia miskit parandamas. Läbisõit kella järgi oli seal 100 000 kandis. Hooldada lasi esinduses, et kõik oleks nagu kord ja kohus tehtud. Tol ajastul oli esinduse palgal ka praegu LR pesandusega seotud isik, et ta võib ju siin mainida, et kas siis esinuduses kirjutati ainult arvet, või ikkagi vastavalt juhenditele teostati siiki hoolust, mida ma samas usun. Peale seda kolmandat juhust läks see auto väga odavalt müüki, kuna kolme täheline oli kohe uuena võtta. Oleksin varem teadnud selle kiirmüügi hinda, võimalik, et oleksin üritanud katsetada ka omal nahal. Aga tänaste autodega nii rahul, et las see olla teiste meeste mängumaa ;)

Postitatud: T Veebr 07, 2012 10:48
Postitas Black66
See, et kellelegi oli kätte sattunud halvasti hooldatud ja hooratud isend, ei tee RR'st halba autot. Ma olen kah sõitnud paljude teiste automarkidega, mis väidetavalt on vastupidavuse etalonid, kuid minu poolt kasutatav kolises, mölises jne. Ehk et kõik oli tegemata, mis vähegi tegemata sai olla.
Ei tasu manada foorumis kaasvõitlejatele pilti, et RR on halb auto, kuna täidpojanaiseisavennal oli halb isend. Kui inimene tahab, las ostab, proovib. Kui ei meeldi, on alati võimalus maha müüa.

Vabandan tekitatava OT pärast antud teemas, olen sellist RR'i siunamist siin foorumis ennegi näinud, kuid nüüd viskas küll ausaltöeldes üle. :roll:

Postitatud: T Veebr 07, 2012 11:17
Postitas Rein
Saksamaalt toodud, servise raamatuga ja kusagilt ei olnud näha seda et oleks olnud hooldamata ja hooratud auto. Ja plärisenud ja kolisenud. Eks selles ringkonnas oli paljudel sed amarki autosid, ka bensiini mootoriga ja ei olnud ka nende autod probleemivabad. Raha numrit ka väga hoolduses käigus ei loetud. Ei taha nõustuda üldse sellega et ainult temale oli sattunud halb isend ja teadmata inimeste tausta pole viisakas pilduda fraase suguluse astme kohta.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 11:27
Postitas Tubiniit
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3665
Auto pole lennuk, millel elektri ja elektroonikasüsteemid on neljakordsed ning pideva kontrolli all. Auto on ligub maapeal ning kohe surm ei paista, kui mootor seiskub või muu elektroonika - elektri viga tekib. Mida rohkem on autos elektroonikat - seda tõenäolism rikke võimalus on. Mida uuem mudel, seda rohkem on mugavuste tekitamiseks elektroonikat kasutatud. Kui rahakott kannatab, on uuemad Disco ja RR mudelid kindlasti enam sõidurõõmu pakkuvad.
Kui on oluline autoga igal ajal punktist A punkti B jõuda, tuleb eelistada mehhaaniliselt heas korras olevaid vähem elektroonikat sisaldavaid mudeleid.
Korras konditsioneer pole liigne mugavus.
Elektroonika jaguneb kaheks: ühe osa rike jätab auto teele, teise oma põhjustab ebamugavusi. E. vidinad, mis elu ilusamaks teevad (el. aknad, kesklukk, kont, kiirusehoidja, ABS jne.) võiksid maksimaalselt esindatud olla. Mootori ja kasti(de) elektrooniline juhtimine lisab puksiiri kasutamise tõenäosust. Kliimaautomaat on hästi asjalik aga rikke korral võib üsna ebamugav olla, samuti elektriline istmete regull ja miks mitte el. luugid. Nahksisu on maasturile praktiline valik.
Sellise "luksusega" on väga kerge harjuda, vastupidi vist ei harjugi.
RRC 300Tdi mootoriga on kindlasti üks paremaid maastureid, mis EV teedel liigub. Subjektiivsetel põhjustel (RRC-ga ei raatsiks nii sügavale metsa tikkuda, kui plaanis on) olen siiski Disco 1 omanik.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 12:03
Postitas Rein
Pole see mingi siunamine ka olnud, lihtsalt pisike irooniaga nali. Pisikese jutu kirjutasin juba konkreetse küsimise peale, et mis sellel RR il siis viga on.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 15:26
Postitas Black66
Lihtalt nõme on kuulata ja lugeda, kuidas võib autot maha teha, seda enam, et ise pole seda omanud ja kellegi tuttava/sugulase omatud on halvad autod olnud. Stiilis, naised saunas rääkisid, et halb auto on.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 17:18
Postitas Tubiniit
Päris nii hull see lugu pole. Autode hulgas on igasuguseid eksemplare. Kui Sinu RR töötab korralikult, pea peenikest naeru - las seletavad.
Foorum ongi karmi tõe väljaselgitamiseks
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3739
tere ka minu poolt, foorumile liitusin et keegi rääkis siin defenderist=)
Ja kuna hakkan omale sellist soetama ja mitte koike uuemat.
Siis foorumid on ju koike parem koht kus tuleb välja koige halvemad asjad ja tôed. Nägu ölle kannu taga.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 17:46
Postitas Chopper
Ma ei tea autodest mitte midagi - LRC foorum aitab ikka väga palju, et ma oma disco-t täiesti ära ei lammutaks. Mõningad vead ja mured tekivad ikka vanema autoga aga see on normaalne. Ja eks igaühe auto on temale kõige meeldivam - kelle RR kelle Disco. Mulle isiklikult tundub Disco kasulikum. RR oleks ka tore aga miks maksta paar kilo eurosid peale ja saada vanem auto millega tuleks niikuinii samad mured välja.


andre
Tuttav sinine Disco jah - tihti kesklinnas vuramas näinud.
Kadedus tiba ka peal, kuna enda oma ikka veel remondis :)

Postitatud: T Veebr 07, 2012 18:45
Postitas pirx
RR II on maailma kõige parem Land Rover. Olen omanud kahte sellist masinat, mõlemad diiselmootoriga. Olen omanud ka peaaegu kõiki teisi LR mudeleid, mitte ükski pole sellist muljet jätnud. Selle lagunemise koha pealt- eks sa saad ikka selle, mille eest maksad. Ostad odavalt, lootes saada üüber hea masina- need asjad ei käi nii. Ostad turu kõige odavama RR-i ja pärast kirud ennast maapõhja ja räägid kõigile, et kui sitt auto. Kui minul oleks valida RR-Disco, siis igaljuhul RR II. RR III olen omanud natuke liiga lühikest aega- ei julge veel komenteerida.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 19:32
Postitas Chopper
nagu ma enne mainisin - igayhel oma eelistused

Postitatud: T Veebr 07, 2012 20:41
Postitas andre
Mul oli kunagi Volvo V40, mille kohta ka foorumitest võis lugeda, et jube õnnetu auto. Laguneb ja roostetab ja kohe mitte ei taha koostööaldis olla. Reaalsus oli see, et aasta jooksul ei pidanud midagi remontima ja tegemist oli väga hea autoga. Kas RR II samasugune on, ei tea, võib olla kunagi saab teada.

Disco sõidab peale kardaani vahetust nii sujuvalt, et ise ka ei usu. Isegi kaasreisijad ajasid silmad punni ja imestasid, et enam kohe üldse ei värise.

Postitatud: T Veebr 07, 2012 20:51
Postitas Chopper
selline kysimus ka et kui rr on maailma oarim lr siis miks igalpool on hoopis kasutuses defenderid? kas see nagu ei väida et defender on ikka parim?

Postitatud: T Veebr 07, 2012 22:05
Postitas Tubiniit
Defender on STIILSELT ROBUSTNE. Lühike Defender 90 on LandRoveritest parima maastiku läbimisvõimega, Defender 110 on tonnise kandevõimega jne, aga eks Defeka omanikud tea tema häid külgi paremini.

Postitatud: K Veebr 08, 2012 00:00
Postitas landy
P38 pole iseenest paha, kuid pigem on tegu vene ruletiga.
Tean inimesi, kes sõidvad ja kiidavad ning kahjuks rohkem neid kes ootavad remonti ja kiruvad. Eks luksuse eet tuleb teinekord kallist hinda maksta.

Selle auto probleemiks on mitmed tüüpvead, milledest mõnedele pole enam head lahendust (puuduvad kavaliteetsed varuosad). Kahjuks...