1. leht 1-st

Bensiin või diisel!?

Postitatud: K Nov 14, 2012 11:46
Postitas 007
Selline teema arutlus vene foorumis siis...

http://lr-club.com/index.php?showtopic=75148&hl=...

, et tekkis himu siin ka saag käima tõmmata antud teemal. Kes ei oska keelt vms, siis puhas arutelu teemal, kumb on parem ja töökindlam kas diisel või bensiini mootor?! Selge on see, et bensiin on janusem kui diisel mootor. Erinevaid teemasid lugedes tuleb vene foorumist välja, et kulu on kellel 14-15 sajale kellel 25 :roll: .... ehk siis tõde on kurat teab kus.
Seega oleks minu küsimus siinsetele kodustele "talupoegadele", kes on bensuka omanikud, PALJU ON TEIE V8 kulu. Eelkõige D3 ja nooremad mudelid (ka Range siis). Samuti huvitab mind vene foorumis ringi käiv jutt, et D4-l on mingi jama, ma nüüd ei saanudki aru kas kompressoriga (ka 3 viga mõnedel) või turboga (pigem sain aru, et turboga), mida meie "insenerid" (mitte Inseneer, muidugi võid ka midagi kosta ) kostavad selle kohta? Samuti jääb mulle arusaamatuks venelaste jutt, et V8-l pole Webastot!?!? :roll: , kas sinna regiooni ei panda peale või ei olegi bensukatel Webasto ahju peal defauldina, nagu diislitel (ahju siis!). Kuna minu teada on kõigil D3 and up peal Webasto ahi tehase defauldina.
Ma muidugi saan aru venelaste diisli vihast, kuna ilmselt seal pole kütus kõige sõbralikum uuematele mootritele ja remont on neil seal ka suht "ladaservice" tasemel ja nad ise armastavad kohe käia kuskil nurga taga seda teostamas, mingite kahtlaste spetsialistide juures jne jne.
Ehk siis sooviks kuulda bensuka omanike arvamusi reaalsete kulude ja remondi arvete kohta. Muidugi Veiko võid ka sae käima tõmmata (sul nagu on statistika olemas).....kui aega saad 8) .

Re: Bensiin või diisel!?

Postitatud: K Nov 14, 2012 13:39
Postitas mihkelsoo
007 kirjutas:Kuna minu teada on kõigil D3 and up peal Webasto ahi tehase defauldina.
Euroopa omadel jah võibolla. Aga surfates rahvusvahelises disco foorumis näen kümneid ja kümneid postitusi teemal, et miks mu autol webastot pole, ja kuidas saaks. Paistab, et webasto on siis, kui on DPF. Ja kui DPFi pole, pole ka webastot.

Postitatud: K Nov 14, 2012 14:34
Postitas Kjen
Ega äkki seal siuke nali või olla, nagu mõnedel Volvodel (näiteks II põlvkonna S80 või V70), kus diisliahi on igale autole peale pandud, aga taimer, mis seda seisval autol käivitada oskaks, tuleb lisarahana juurde osta. Sellise pooliku varustusega auto hakkab peaaegu kohe peale käivitamist kusagilt rattakoopast tossu välja ajama ja klaasile puhutav õhk muutub selle ajaga, kuniks aiast välja tagurdad, juba tuntavalt soojemaks.

Postitatud: K Nov 14, 2012 15:13
Postitas 007
No minu aru nii ongi asjast aru saanud, et ahjud on peal aga juhtpulti pole vms. Aga rääkige mulle keegi bensukatest. No ma saan aru, et eestis bensukas on ainult meestel kellel oma puurauk taga aias jne aga siiski... . 8)

Postitatud: K Nov 14, 2012 16:42
Postitas sigaelmar
Minul oli 4,6 V8 Range Rover. Ennem tegin heitgaasitesti - CO 0,00 ja HC 0000.
Kuressaare linn, marsuut kodu-töökoht ja õhtul töökoht-kodu. 4,6 km üks ots külma mootorit. Mõõdetud septembri või oktoobrikuus. Olerexi tanklas paak 95 täis, kompuuter ka nulli. Sõidustiil rahulik aga mitte uimerdamine. Foore ega ummikuid ei ole. Peale 97 km läbimist läksin samasse tanklasse tagasi ja paaki läks 19,4 liitrit bensiini ehk siis reaalne küttekulu sellistes tingimustes 19,4 l/100km. Kompuuter näitas 19,6 l/100km.
Maantee reaalset kulu ma pole mõõtnud aga kui arvestada, et kompu enam vähem täppi paneb, siis umbes 12l /100km. Vähim mis olen saanud oli vist 10,9 kompu järgi 90km/h sõites.

Postitatud: K Nov 14, 2012 18:26
Postitas Rein
Pigem kardan seda, et bensuka probleemid löövad välja maastikul ja suurtest loikudest läbi roomamise korral. Tänapäevastele, et vaevalt saab peale seda sõjaväe süsteemi, kus jagaja ja muu juhtmestik suletud ruumis jookseb. Arvestades veel tänapäevast keerukust, kus jagajad puuduvad ja iga küünlaotsas oma pool ka. Ehh ei tea. Lapimaal kus pidev kül, kindlasti bensukas parem, Itaalia laiuskraadil diisel ökonoomsem oluliselt ja kont hakkab võrdselt jahutama nii bensiini kui diisel mootoriga massinat. Igatahes ostsin uue bensumootoriga auto, kuigi diislit oli ka valikus.

Venes liiklemine

Postitatud: K Nov 14, 2012 21:00
Postitas Kalamees
Kui hea masin siis venes ikka raske jalaga sohvrid. Suurtes linnadeski kui tee vaba siis kiirus tihti 70-90 kandis. Ja linnast väljas 140+. Sellega seoses oli ka et D3 käimakast läks talvel avarii reziimi. Jahtus liiga maha. Panadi radikale papid ette.

Postitatud: R Nov 16, 2012 10:24
Postitas 007
Ehk siis lasen siitsamast edasi.... Venelased räägivad et probleem "turbiiniga" diislil. Mis kuradi turbiin?!??! Turbo?? :shock: Ja kas dislal ja bensukal on erinevad turbod ja milles see seisneb :roll: ?

Turbiin

Postitatud: R Nov 16, 2012 14:36
Postitas Kalamees
See peaks olema turbo. Arvata on et seal selle ja käigukasti problemid seotud chippimisega. Kuskil ka seda mainiti.

Re: Turbiin

Postitatud: L Nov 17, 2012 11:13
Postitas 007
Kalamees kirjutas:See peaks olema turbo. Arvata on et seal selle ja käigukasti problemid seotud chippimisega. Kuskil ka seda mainiti.
... jah see kõlab nagu plaan. Seal ikka nende jutu järgi hullult chipivad. Phm kui sul mingit chippi pole, siis on sul belarus vms. Vbl tõesti siis sellest turbo jamad.

Chip

Postitatud: L Nov 17, 2012 14:12
Postitas Kalamees
Samad jamad olid ka väikeste diislitega Tuaregidel. Siis isegi VW võttis diislid venemaal müügist maha. Moskvas eriti mõjutab asja ka automaks, mis on hobeste pealt.
http://lenta.ru/news/2012/10/18/tax/


Ehk üle 250 hobese tuleb aastas ca 1000 USD transpordi maksu. Aga hobuseid venelased armastavad.

Re: Chip

Postitatud: L Nov 17, 2012 16:31
Postitas 007
Kalamees kirjutas:Samad jamad olid ka väikeste diislitega Tuaregidel. Siis isegi VW võttis diislid venemaal müügist maha. Moskvas eriti mõjutab asja ka automaks, mis on hobeste pealt.
http://lenta.ru/news/2012/10/18/tax/


Ehk üle 250 hobese tuleb aastas ca 1000 USD transpordi maksu. Aga hobuseid venelased armastavad.
njah mis ma oskan öelda.. loom tunneb looma ära vist.. :roll: