1. leht 1-st
Klapikambri kaane tihend
Postitatud: K Nov 28, 2012 13:16
Postitas mcsokk
Jama selles,et sai mingi aeg vahetatud klapikambri kaane tihend,kuid hiljem selgus,et see ei kõrvaldanud kaane ja plokikaane vahelist leket (eriti tagumises otsas).Tahaks teada kas ja kuidas teised selle probleemiga võitlevad,tihend käis soonde ja oli kummist või oleks pidanud ka kindlasti hermeetikut vahele panema?
Postitatud: K Nov 28, 2012 13:19
Postitas sigaelmar
Tagantärele saab õelda, et oleks pidanud muidugi aga kesse siis töö käigus seda ette näeb

Kui klapikambri kaaned on plastmassist, siis ned võivad kõverad olla. Kui on plekist, siis võib olla, et on poldid üle pingutatud ja on venitanud poldi aukudega klapikambri kaane servad laineliseks. Kui on alumiiniumkaas, siis äkki pole pinda hoolikalt puhastatud või jäi tihend pahasti?
Postitatud: K Nov 28, 2012 17:29
Postitas mcsokk
Kaan alumiiniumist ja kolme poldiga keskelt,tihend sai ilusti soonde.Kardan ise ka ,et üle pingutatud.
Postitatud: K Nov 28, 2012 20:02
Postitas RV8
300 tdi mootori klapikaanel on kolm polti, poltide peade all käivad ümargused vahepuksid, need on kummist tihendusega. Need oleks kah soovitav ära vahetada kl kaane tih. vahetusel.
Postitatud: K Dets 05, 2012 20:19
Postitas mcsokk
Lekib plokikaane ja klapikambrikaane vahelt,mitte pealt,poltide alt.
Postitatud: N Dets 06, 2012 23:01
Postitas inseneer
Siis varsti võib ka klaveri võll murduda pooleks...
Postitatud: R Dets 07, 2012 16:34
Postitas volli
Tervist. Palun selgita miks ta pooleks peaks minema.