1. leht 1-st

M: 1994 Discovery 1 V8 manuaal varuosadeks.

Postitatud: L Dets 15, 2012 21:34
Postitas Kult
Teen eraldi teema et oleks lihtsam koigile.
Autoks on siis 1994 V8i manuaal Discovery 1(200 seeria) prefacelift.
Mootoril on peal gaasiseade, mida ma ise ei ole toole saanud, pole ka vaga pikalt tegelenud, gaasipaagid on no. torpeedo stiilis ehk siis kaks tykki molemal pool pohja all, valjas pool raami.
Mootor on 3.9 V8 mis peaks olema siis plokikaane tihendi probleemiga, lasin pool tundi tiksuda kohapeal, kuumaks ei lainud, aga umbes liiter kadus paisupaagist. Kaima laks parast 9 kuud seismist no. poolest poordest kui voolu sai anda.
Manuaal kast on lt77(tagurpidi kaik yles vasakule).
Vahekast peaks olema lt230, aeglusti toimib aga diff lukk ei taha sisse minna, voibolla seismisest, ei oska oelda.
Riidest sisu mis ei ole just midagi erilist, peale parempoolse esiistme on ylejaanud suht ok olukorras
Koik katuseluugid/klaasid on heas korras ei leki(piltidel on kondenss klaasi peal).
Koik jupid on saadaval.
Auto ise asub Londonis ja kui huvi tekib siis vajalikud jupid saab katte Roelast(L-Viru) voi siis toimetab koju katte, oleneb olukorrast.
Arusaadavalt laheb natuke aega enne kui Roelasse asjad jouavad.


Koige parem kontakt on labi foorumi privaatsonum saata. Saab veel meili saata btrbtr@msn.com voi siis helistada 5165692

Panen siis moned hinnad ka, hinnad on eurodes.

Kaigukast 200.-
Vahekast 100.-
Esisild(komplektne) 100.-
Tagasild 100.-

Mootrile voib huviline ise hinda pakkuda kuna selline natuke vigane.
Sama kaib ka gaasisysteemi kohta.
Muid juppe kysige ise(voib ka olla ainult differ sillast, ei pea olema komplektne sild vms.) ja siis vastan hinnaga.


Esialgu on esiraud koos lisatuledega, veljed/rehvid, astmelauad ja katusereelingud broneeritud.

Moned pildid.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: P Dets 16, 2012 00:44
Postitas duud
kui need katuseluugid sobiksid mulle (disco 1, 97) siis ma oleks neist huvitatud....oskab keegi aidata.

Postitatud: P Dets 16, 2012 17:56
Postitas landy
Luukide mõõdud on minu teada samad. Lukusti disin vaid erinev.
Inseneer neid piuugiult rohkem lahanud ja oskab võrrelda.

Postitatud: P Dets 16, 2012 21:54
Postitas inseneer
Selle Disco 1 katuseluugid on peaaegu identsed Defenderi omadega.
Samas kui ei ole ennem selle koha peal luuki olnud, kannatab seda Disco 1 luuki panna kasvõi Moskvitsile.
Disco 1 1994-1998a tehase luugid hoopis teisest puust.

Postitatud: E Dets 17, 2012 08:43
Postitas duud
inseneer kirjutas:Selle Disco 1 katuseluugid on peaaegu identsed Defenderi omadega.
Samas kui ei ole ennem selle koha peal luuki olnud, kannatab seda Disco 1 luuki panna kasvõi Moskvitsile.
Disco 1 1994-1998a tehase luugid hoopis teisest puust.
ot aga siis kas need sobivad või mitte siis....

Postitatud: E Dets 17, 2012 19:23
Postitas inseneer
duud kirjutas:
inseneer kirjutas:Selle Disco 1 katuseluugid on peaaegu identsed Defenderi omadega.
Samas kui ei ole ennem selle koha peal luuki olnud, kannatab seda Disco 1 luuki panna kasvõi Moskvitsile.
Disco 1 1994-1998a tehase luugid hoopis teisest puust.
ot aga siis kas need sobivad või mitte siis....
Lihtne ju. Pannakse sobima.

Postitatud: L Veebr 09, 2013 16:49
Postitas Kult
Olemas selle auto pealt veel jagaja kaas koos kyynla juhtmetega, syytepool(ignition coil), genekas, ohulugeja koos koonusfiltri ja gaasisysteemi vahejullaga ja ylemine radika voolik.
Ei olnudki vaga plaani maha kruvida aga ootasin tegelast kes auto vanametalli viib ja hakkas igav. Lisan pildid hiljem.

Postitatud: L Veebr 09, 2013 23:37
Postitas landy
Mis asjad Üldse maha kruvitud sai ja mis metalli läks?

Postitatud: L Veebr 09, 2013 23:52
Postitas Kult
landy kirjutas:Mis asjad Üldse maha kruvitud sai ja mis metalli läks?
Metalli laks enamus, ei viitsinud mootorit, kasti ja vahekasti ka maha votta. Peale silla jubinate votsin mis enda discol vaja laheb.
Nii on natuke raske kui autot eesti ei too, transport natuke probleemne kuna asjad endal muutunud paari kuuga siin.

Maha votsin tuled, sillajupid, rattad, salongiventika, antenn, astmelauad, katuseraamid, esirauad, mootori kyljest lihtsamalt ara kruvitavad jupid ja veel pudi-padi mis teisele kylge kruvida.
Kahju on et ei joudnud/viitsinud taga stanget maha kruvida(ei olnud nii lihtne/kiire kui lootsin - roostes mutrid/poldi), seda oleks endale vaja olnud.

Enam-vahem selline ta oli kui laks
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt