1. leht 1-st

o VINTS Landrover Discoveryle (1996 aasta)

Postitatud: P Dets 16, 2012 21:35
Postitas factory
Ostan vintsi Landrover Discoveryle V8i (1996 aasta). Võistlustel ei käi ning special ka mudasse/lumme ei roni kuid siiski vahest vöib vaja minna. email: frizer.frizer@gmail.com .
NB! Vintsi hind saab olla kuni 300 euri! (eelarve oiiratud kahjuks)

Postitatud: P Dets 16, 2012 23:10
Postitas landy
Ega sellele suurle kolakale alla 8000LBS vintsi panna ei kannata, muidu pole tast õieti tolku.
Uut selle raha eest kahjuks ei saa.

Postitatud: T Dets 25, 2012 14:00
Postitas factory
rahakotti vaadates leidsin et esialgu lükkub vintsi ette panek veidi kaugemale tulevikku(ilmselt kevadesse). Kuid siinkohal küsin, kas kellegil on kogemusi käsivintsidega. Kas on olemas mingeid isendeid, millest ka kasu võiks olla v pigem mitte?

Postitatud: T Dets 25, 2012 16:12
Postitas landy
factory kirjutas:rahakotti vaadates leidsin et esialgu lükkub vintsi ette panek veidi kaugemale tulevikku(ilmselt kevadesse). Kuid siinkohal küsin, kas kellegil on kogemusi käsivintsidega. Kas on olemas mingeid isendeid, millest ka kasu võiks olla v pigem mitte?
Korralik käsivints maksab üldiselt priuugitud elektrivintsiga samsse suurusjärku.

Kõige lihtsam ja odavam on osta lattungraud (hi-lift)
http://shop.jrmotors.ee/hi-lift/dragon-winch.html
ja köisi seekleid ning reguleerimiseks kett.
Kasvõi midagi sellist:
http://shop.jrmotors.ee/vints/vintsitar ... -kott.html
Mõlemaid eelpool toodud asju saad esukalt edsapidi koos vintsiga pruukida.

Lahendus töötab edukalt käsivintsi eest.
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/galler ... dtrip2_132
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/galler ... adtrip_061

Ka tugevad küljearaud tasub plaani võtta. (Küsi mult hinda!)

Postitatud: T Dets 25, 2012 17:23
Postitas Raigo R
Hi-lift on tõesti hea riistapuu,universaalne ja töökindel.Kasutan rattavahetuseks ja auto alla ronimiseks,kuna tõstekõrgus on pea pool meetrit.Saan tõsta ühe külje maast lahti,sest kuigi pole küljeraudasid,on risti põhja alt läbi vastava ristlõikega nelikanttoru,mille otsad on astmelaua all,näha pole midagi.Statsionaarsel vintsil puudub mõte,kui just matkale või kuhugi tundmatusse ei sõida,sest milleks liigne raskus?Ja loomulikult tasub osta jänkide raud,mitte hiina saast,mida ikh-s müüakse.Kallim hind säästab nii mõnegi närviraku.

Postitatud: T Dets 25, 2012 17:46
Postitas landy
Hi-lift on universaalne tööriist. Tõsta-tõmba-kanguta-löö. Olen selle varrega korduvalat jääd auato ümbert raiunud või kõveraks läinud (kere)detaile sirutanud.
Kasutatud ka väliüritustel roolivrada sirutamiseks:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image6.htm

Nagu Naljamehed ütlevad, tema ei saa kaht asja teha - hambid prandada ja pimesoolt opereerida.

Postitatud: K Dets 26, 2012 15:40
Postitas factory
tänud info eest! ilmselt läheb hi lifti teema käiku jaanuari algul...

Postitatud: K Dets 26, 2012 16:15
Postitas landy
factory kirjutas:tänud info eest! ilmselt läheb hi lifti teema käiku jaanuari algul...
Kindlasti hangi korralikud seeklid ja tropid ka.
Ara ohutustehnikat unusta kasutamisel. Valede kasutusvõtetega või hoolimatul kasutamisel võid nii auto lõhkuda kui iseend tugevalt vigastada (murtud sõrmeluud ja lõhkine pea).
http://www.landy.ee/sillaehitajad/pildi ... 30_IMG.jpg