1. leht 2-st
Millist õli soovitate.
Postitatud: N Dets 20, 2012 22:36
Postitas mcsokk
Seisab ees õlifiltri,rihmade ja mõnede tihendite vahetus ning sooviks teada millist õli teised mootoris kasutavad?Siiani olen kasutanud Teboil turbo diesel 5w-40.Autoks LR Disco I 98a.2,5tdi. Kas on mõni õli mida peaks vältima või ei ole tootjatel erilist vahet
Postitatud: N Dets 20, 2012 23:41
Postitas landy
Minu andmetel kasutab "LR pesa" eranditult Castroli määrdeaineid.
Samas kavaliteetse Mahle õlifiltri saad minult - laokaup.
Postitatud: L Dets 22, 2012 09:59
Postitas mcsokk
Kas see tähendab,et tehasest tulevad nad ka Castrol õliga?
Postitatud: L Dets 22, 2012 16:49
Postitas Kalamees
Kausuta seda õli mida mugavam kausutada, ja mis kättesaadavam.
Postitatud: L Dets 29, 2012 19:07
Postitas Veiko Varik
Tehasest tulevad tõesti Castroliga.
Ma olen Castrolit igasugustes liikurites kasutanud alates 1996 aastaast ja õli probleemi pole kunagi olnud. Mul on aga tööl Adinoliga sõitunud Td5 rullikud mis on lapergused. Seega õlil ja õlil on jätkuvalt vahe sees. Korraliku õli kasutamine on tunduvalt odavam kui moorori või muu suurema detaili remont.
Edu
Veiko
Postitatud: E Dets 31, 2012 09:00
Postitas duud
ei saa ka midagi halba öelda Bardahli õlide kohta. <- ise kasutan
aga njah peab tunnistama, et kui Veiko ütleb, et castrol parim siis tõenäoliselt nii see on ka....
teisiti jällegi, kas diisel mootorites on õli vahe natuke teine kui bensiini mootorites - nimelt, et diisel sööb igast erinevat õli parema meelega kui bensiini mootor...?
Postitatud: E Dets 31, 2012 09:56
Postitas landy
duud kirjutas:
teisiti jällegi, kas diisel mootorites on õli vahe natuke teine kui bensiini mootorites - nimelt, et diisel sööb igast erinevat õli parema meelega kui bensiini mootor...?
Pöörded on madalamad, kuid määrida on detaile ikka vaja.
Postitatud: T Jaan 01, 2013 21:56
Postitas Veiko Varik
Surve õlikilele on diislis suurem kui bensiini mootoris. Seega tuleb kasutada ettenähtud õli või paremat sellest.
Veiko
Postitatud: K Jaan 02, 2013 12:31
Postitas Tubiniit
2T õli on põlemisele vastupidavam kui 4T õli - kuskil foorumis on kirjas 2T õli lisamisest diiselkütusele.
PS. ADDINOL - i olen peale seda, kui ta mineraalvariant ca 15a tagasi -25°C bensumootori õlifiltri umbe ja õlirõhu "taevasse" ajas, nõus ainult muruniidukis kasutama.
Postitatud: T Apr 23, 2013 20:27
Postitas duud
seega siis asjadele kokkuvõte teha, R380 käimakastile on soovituslik Castrol Transmax Z(veiko soovitab), siis vahekastile soovitati 85W90.
ma arvan, et ka sildadesse siis peaks sobima sama mis vahekasti.
mis sinna vahekasti ja diffrile margi näol sobib ei oska öelda, seda peab vist igaüks ise tundma - kas Castrol, Addinol, Mobil, Bardahl või mis iganes veel...ja nuh hetkel tundub, et õlil peab olema ka nime rohkem taga...või sain valesti aru...aga aga aga, kasutame ikkagi häid õlisi 'nii kestavad meie neljajalgsed kauem ja nurruvad mõnust meile'

Postitatud: N Apr 25, 2013 15:13
Postitas duud
nonii...uurisin natuke Veiko käest uuesti, et mis õli sildadesse ja vahekasti...siis selgus, et 75w140...tapvalt kallis aga nuh tuleb ära teha...
Postitatud: N Apr 25, 2013 18:46
Postitas landy
Võtsin riiulist Disco I user manuali ja seal öeldaks:
Main gerabox: ATF Deron IID
Transfer gearbox: 90W EP (MIL-L2105) või 80W EP (MIL-L2105B, C & D)
Sama vedelik läheb ka sildadesse.
Postitatud: N Apr 25, 2013 18:52
Postitas LR90
Tubiniit kirjutas:2T õli on põlemisele vastupidavam kui 4T õli - kuskil foorumis on kirjas 2T õli lisamisest diiselkütusele.
PS. ADDINOL - i olen peale seda, kui ta mineraalvariant ca 15a tagasi -25°C bensumootori õlifiltri umbe ja õlirõhu "taevasse" ajas, nõus ainult muruniidukis kasutama.
2T ja 4T õli vahe kütusesse lisatuna on see et 2T õli põleb ära aga 4T õli tagistub silindris.
ps: mis puudutab Addinoli siis minu esimene 4x4 sõitis garantii ajal ka sellega ning imestati
miks ja kuhu õli kaob, peale garantii lõppu vahetasin töökoda ja kadus ka õlikulu (õliks sai Mobil 1RF).
Õnneks seda autot mul enam ei ole.
Praegu sõidavad mu pere autod kõik Castroli 5w40-ga ja mured puuduvad.
Postitatud: R Apr 26, 2013 08:34
Postitas Veiko Varik
80W ja 90W on monoviskoosed õlid. Nend viskoosus muutub palju sõltuvalt temperatuurist. Vanasti oli ju suve ja talve õlid eraldi. Ma vaatasin oma traktori manuali ja seal oli sammuti. 75W-140 on küll kallis kuid väärt igat senti. Mul on näiteid mitu kus on D2 üle 350000 km sõitnud orginaal diffritega. Õli on muidugi vahetatud 40000 km tagant. Sama käib ka Defekate kohta. Õli ei ole see koht kust kokkuhoida leian mina.
Edu
Veiko
Postitatud: E Mai 06, 2013 13:53
Postitas murray
landy kirjutas:Võtsin riiulist Disco I user manuali ja seal öeldaks:
Main gerabox: ATF Deron IID
vaidlen vastu .. r380 jaoks on spetsiaalselt välja töötatud Texaco Rover MTF94
http://www.texacobaltic.eu/en/products/cars/mtf-94.html .. Transmax Z oli vist pigem alternatiiv MTF94 ja esimene valik LT77 ?