1. leht 1-st
Armatuuri valgustus
Postitatud: E Dets 31, 2012 11:04
Postitas RaikoJ
kahjuks või õnneks ei lase antud isend üldse rahulikult elada. Hommikul sõites kustus ära armatuuri valgustus koos parempoolsete gabariitidega. Ei muretsenud väga, sest kaitsmeid ikka põleb läbi, kuid njah. Võtsin testri, käisin läbi kõik kaitsmed, mis rooli all olevast pesast leidsin, kõik terved. Kas tal on veel mõniongaid kohti kaitsmetega või suri ära Inglastele kohaselt mõni juhtplokk ?
Postitatud: E Dets 31, 2012 12:04
Postitas RaikoJ
Samuti on terved kapoti all asuvad kaitsmed, vähemalt need, mis ma leidsin.
Postitatud: E Dets 31, 2012 13:30
Postitas landy
Postitatud: E Dets 31, 2012 14:03
Postitas RaikoJ
Aitäh landy! Selle infoga ma tutvusin kohe hommikul, kuid midagi tarka peale positsioonide ma ei saanud. Kaitsmed on käidud läbi mitu korda, endiselt on nad kõik terved

. Ometigi peaks olema kuskil releeplokk ka või on releed mööda autot laiali, oskab keegi öelda ? Igatahes on nüüd vaja asist skeemi või loota kellegi varasemale ebaõnnele sama asjaga, kes jagaks lahendust minuga.
Postitatud: E Dets 31, 2012 14:12
Postitas landy
Äkki on mõni oluline massiühendus katkenud või ära oksüdeerunud?
Postitatud: E Dets 31, 2012 14:38
Postitas RaikoJ
Kõik on võimalik. Sellist kohta muidugi mina ei oska kuskilt otsida. Leidsin ka infot, et suunatule/tulede kang võib tõrkuda. oskab keegi öelda, kas kangi demonteerimiseks peab rooli maha võtma ?
Postitatud: E Dets 31, 2012 16:51
Postitas landy
Oled sa gabariidi tule pesas voolu mõõtnud. Kas kadus vaid eest või ka tagant?
Äkki lihtsalt pirn põles samaaegsselt läbi.
Postitatud: E Dets 31, 2012 17:25
Postitas RaikoJ
Kadunud on vool nii esimesest, kui ka tagumisest gabariidist. Kindlasti on neil seos ka armatuuri valgustusega, ühine kaitse/relee.
Postitatud: T Jaan 01, 2013 13:40
Postitas totu
Üldjuhul jooksevad pooled lahku kaitsmeplokis, st. katkestust (esialgu) lülitist ja releedest otsida ei tasu. Suure tõenäosusega peitub jama kaitsmeploki piirkonnas (kaitsmeplokist kuni kimpude lahknemiseni ette-taha), mõni pistik nt. Vasakpoolse rooliga autodel on el. süsteemis teatud jaburused, mis saavad selgemaks, arvestades auto konstrueerimist parempoolse rooli jaoks. Kindlasti ei saa välistada ka mingeid omaloomingulisi ühendusi, mis on ajaga ära mädanenud.
Postitatud: T Jaan 01, 2013 14:07
Postitas RaikoJ
Ma päris palju tuhnisin armatuuri all ringi, seal tundub olema kõik küllaltki viisakas, samas kõik on võimalik. Netis päevake tuhnimist viis selleni, et sellise murega kodanikke on päris palju, kuid ühtset lahendust sellele kahjuks pole. Inimestel kaob ära koos armatuuri valgustusega erinevaid asju, kellel pidurituled, kellel tagumised gabariidid, kellel esimesed jne ja seda kõike olenemata aastaarvust. Ma ise üritan imedepõllul proovida lüliti vahetust, sest minu autol on kogu see hoobade majandus rooli ümber , nagu ka enamus detaile, mida varem on puututud, stiilis "zaj idjot pojdjot" ehk siis keegi on varem seal midagi näppinud ja vägagi ebakorrektselt kokku ladunud. Õnneks on tänaseks saanud auto hulgaliselt korreksust juurde erinevate detailide, ühenduste ja muude asjade korrastamise näol, kuid nöögib ta mind ikkagi ülekohtuselt ma leian

Postitatud: T Jaan 15, 2013 08:37
Postitas duud
otsisin omal ka seda viga kaua ja sai ka üks elektrik kallale lastud, tulemust null...ma oopis panin sinna kena lediriba sisse...kus on tavapirnud valgustuseks ja asi hakkas tööle eri ägedalt. vaatasin teisest samasugusest discost, et kas on heledam või koledam- selgus et valgus pehmem ja isegi natuke ilusam, öösel ei hakka silma närima ka.
oomipood on abiks....aega võttis see asi kokku, koos oomipoes käimise ja liimi kuivamisega, 2tunnikest ja probleem lahedatud.

Postitatud: L Jaan 19, 2013 13:02
Postitas landy
Postitatud: L Jaan 19, 2013 17:52
Postitas RaikoJ
Tänaseks on probleem juba pikemat aega tegelikult lahendatud. Põhjuseks oli halb ebaõnn, mis kajastus mitmes probleemis ühes juhtumis. Lühidalt: peale absoluutselt kõikide valgusallikate vahetust salongis nupud, kangid, hoovad, sai korraliku tarbimise tõttu kannatada tulede lüliti. levinud juhtum, kus põleb maha hoova juht kontakt. Märjad ilmad tegid samal ajal tööd kehvade tihenditega tagumise tule pesaga. Kuna vooluring puudus, ei reageerinud ka kaitse lühisele. Lõpuks jõudsin Inseneeri juurde, kes läks kangi otsima, mina samal ajal puhastasin olemasoleva kangi kontakte. Inseneer ilmus vaatevälja uue kangiga ja mina igaks juhuks viskasin vana külge, mille tulemusena reageeris tulede regulaator ja häiret andis "bling" armatuuri all ja tekkis vaikus. Paigaldasime uue kangi, ei midagi. Inseneer ajas eluvaimu enda testrile sisse ja tuvastas katkise kaitse....täitsa reaalne. uus kaitse kestis viivukese, siis juba oli selge, et probleem on tekkinud kahte kohta, lüliti kontakt ja midagi veel. Õnneks see midagi veel reetis ennast ise ja selleks oli tagumise tule pistik. Sai seegi vahetatud ja nüüdseks kõik korras.
Ma ei imesta, et Inglased ise sõidavad lahendamata elektri probleemidega, sest kui ühes ahelas on mitu viga, siis tuvastamiseks peab olema ikka õnne ka.
Tänud kõikidele abiks olijatele.