1. leht 1-st
Otsin linnamaasturit.
Postitatud: T Jaan 01, 2013 21:43
Postitas RRR
Tervitus!
Plaan ühineda toreda 4x4 kollektiiviga, kahjuks ei suuda otsustada mida valida, hetkel liigub mõte 2008a 3.6disla RRSport suunas. Valikus oli muidu Porsche Cayenne (S või Turbo) aastast 2007+ (facelift kerega) või Uus Lexus RX450h.
Lexus jäi tahaplaanile kuna seal põhimõtteliselt esivedu ning nelivedu aktiveerub vaid esirataste lappamisel ja sedagi elektrimootoriga kuna kardaan seal puudub.
Porschesid pole eriti saada meie turul, need mis hetkel müügil on ülehinnatud IMO.
RRSport tundub norm hinnaga, diisel mootoriga ning piisavalt võimsust (200kw) salong on muidugi nagu 95a autol, kuid sellega saab leppida. Rohkem huvitab tehniline pool, kuidas kestab auto läbisõiduga 160kkm+ kuna selliste läbisõitudega nad enamus on.
Kas meie teedel sõitnud autod ei logise-kolise? Uksed ei jäätu pakasega ning mootorid eeskujulikud?
Tänan kõiki tagasiside eest.
Postitatud: T Jaan 01, 2013 22:51
Postitas landy
Kasutaja Must Luik on ehk kõige pädevam nene tüüpvigadest ja seisunditest rääkima.
Postitatud: K Jaan 02, 2013 10:15
Postitas sigaelmar
Isegi miljon eurot maksval autol võivad uksed talvel kinni jäätuda ja seda kas meie teedel sõitnud konkreetne auto logiseb-koliseb, saab teada ainult ühte viisi - proovisõiduga.
160 000 km läbisõioduga auto selles hinnaklassis on veel täiesti uueväärne.
Postitatud: K Jaan 02, 2013 10:45
Postitas pirx
Tegu on Fordi ajal toodetud masinaga, mis oma vastupidavusega eriti ei hiilga. Samas on tegu hea ja sportliku autoga- pisut kitsas on, aga ta jõuab käru sikutada, käib normaalselt edasi ja on mugav. Ja mis kõige olulisem- võrreldes teiste sinu poolt väljatoodud masinatega- RR Sport on isegi maastikul võimekas.
Postitatud: K Jaan 02, 2013 10:51
Postitas landy
Spordi puhul toon väja oma suuruse koha väga hea manööverdusvõime. On olnud võimalus sellega metsateedel sõita ja tõsislet üllatas seal just oma üle väikese pöörderaadiusega (Võrreldes teiste suurte LR-idega). Kindlasti plussiks ja korralik maastikuvõimekus. Linnaoludes tähendaks see sulle head läbivust talvites rasketes oludes.
Postitatud: K Jaan 02, 2013 16:11
Postitas RRR
Tänud senise tagasiside eest. Venemaa LR klubi foorumit sirvides jäi samuti mulje, et auto ainult laguneb ja laguneb - see veel uutel autodel. Mida rääkida siis meil müüdavatest 160kkm läbisõiduga autodest?

Ehk keegi oskab öelda, kas Eesti navi ka olemas on?
Postitatud: N Jaan 03, 2013 10:37
Postitas 007
pirx kirjutas:Tegu on Fordi ajal toodetud masinaga, mis oma vastupidavusega eriti ei hiilga. Samas on tegu hea ja sportliku autoga- pisut kitsas on, aga ta jõuab käru sikutada, käib normaalselt edasi ja on mugav. Ja mis kõige olulisem- võrreldes teiste sinu poolt väljatoodud masinatega- RR Sport on isegi maastikul võimekas.
No blääd hakkab jälle peale.
1. Venemaad ei saa kuidagi etaloniks võtta, kuna see mis neil seal toimub (ka automaailmas) teab ainult vist Putin.
2. Spordi ainuke nõrk koht on sillapuksid mis natuke vedelad nagu, mis tähendab seda, et 25-30K läbisõitu ja puksiring.
3. Mootor on väga bueno eriti see V8. Tõmbab nagu loom.
4. Mis sel sisul viga on??? Jah kui osta mingi termantiin sisuga asi siis küll....
5. Phm hea nobe masin ja kui on õieti hooldatud on väga hea. Kitsas vbl natuke on kui võrrelda D 3-ga aga mahub ilusti sees olema.
Postitatud: N Jaan 03, 2013 14:43
Postitas RRR
007 kirjutas:pirx kirjutas:Tegu on Fordi ajal toodetud masinaga, mis oma vastupidavusega eriti ei hiilga. Samas on tegu hea ja sportliku autoga- pisut kitsas on, aga ta jõuab käru sikutada, käib normaalselt edasi ja on mugav. Ja mis kõige olulisem- võrreldes teiste sinu poolt väljatoodud masinatega- RR Sport on isegi maastikul võimekas.
No blääd hakkab jälle peale.
1. Venemaad ei saa kuidagi etaloniks võtta, kuna see mis neil seal toimub (ka automaailmas) teab ainult vist Putin.
2. Spordi ainuke nõrk koht on sillapuksid mis natuke vedelad nagu, mis tähendab seda, et 25-30K läbisõitu ja puksiring.
3. Mootor on väga bueno eriti see V8. Tõmbab nagu loom.
4. Mis sel sisul viga on??? Jah kui osta mingi termantiin sisuga asi siis küll....
5. Phm hea nobe masin ja kui on õieti hooldatud on väga hea. Kitsas vbl natuke on kui võrrelda D 3-ga aga mahub ilusti sees olema.
Mootor tundub jh päris ok oma 200kw ja suure pöördemomendiga.
Sul omal RRSport? Ehk oleks võimalik trehvata tlns?
Postitatud: N Jaan 03, 2013 20:48
Postitas 007
.... kahjuks enam pole, seda siis sinu seisukohast

no aga mingit mõttelõnga võib arendada ikka, kui soovi on.
Postitatud: N Veebr 07, 2013 10:05
Postitas RRR
Natuke aega on nüüd möödas ning siiamaani pole midagi soetanud. Käisin vaatamas -2010 RRS'e kuid need jätsid 95a mulje seest. Tegin proovisõitu kõige uuema mudeliga (2013a) väga lux...ja nüüd mõtlen vaatama minna üht 2010a isendit kus juba uus sisu.
Auto suht kaua müügis olnud (arvan, et miski 3a) mis arvate?
http://www.auto24.ee/used/707093
Postitatud: N Veebr 07, 2013 12:47
Postitas discoveri I
küsi Inchape Autost täielik ajalugu selle auto kohta ja saad teada millega tegu.ega sa foorumist pildi järgi mingit usaldusväärset experthinnangut ei saa.kui otsid vastupidavust ja väheseid kulutusi ,siis peaksid ikka linnasõiduks Lexuse peale mõtlema.