1. leht 1-st
töste Disco 1-le
Postitatud: L Jaan 05, 2013 12:15
Postitas factory
Sai siis veidi kõrgemad ja ägeda klotsiga goodrichid alla pandud ja läbivustesti lumes proovitud. Disco 1 on ikka super küll. Parim mida kunagi proovind olen. Kuid kuna kõrged kummid tahavad veidi liikuda ka "pesas" siis oleks vaja ilmselt tõstet. Kuid palju investeerida ei soovi.
Nüüd uuringi, kui palju selline asi võiks maksta. Kui palju tõsta... ei oska öeldagi.. aga mingi 10-15-20 cm äkki? Kuidas see hinda mõjutab?
Postitatud: L Jaan 05, 2013 12:30
Postitas landy
Meil valikus terve plejaad erinevaid tõstesarju, 10... 100mm
Nagu ikka
landrover@jrmotors.ee abiks.
Postitatud: L Jaan 05, 2013 19:53
Postitas Rein
Mina tegin 2" ja ette +50kg ja taha +100 kg tugevadatud vedrudega.
Postitatud: L Jaan 05, 2013 20:07
Postitas 007
Rein kirjutas:Mina tegin 2" ja ette +50kg ja taha +100 kg tugevadatud vedrudega.
No tõste kõrgust kaalu erinevus ei muuda ilmselt aga milleks erinev kaal?? Kas see kuidagi ei ole tunda roolis näiteks kiiremal sõidul vms???
Postitatud: L Jaan 05, 2013 20:13
Postitas Rein
Mmm mida sa nüüd täpselt mõtled, kiirema saõidu all Disco 1 ga

Proti mudakatega ei jõua enam 145 välja pigistada. Kui aus olla, siis on juhitavus koguaeg ühtemoodi sitt, vahet pole, kas regullida jooks kokku, või lahku või jätta nulli. Vedrustus ei mõjutanud üldse midagi. Miks erinev? Plaan oli panna vints ette ja pagassis ka lisa raskust koormaga. 4 ratta ketid, HiLift, kotitäis puksiir nööre, tööriistakast ja siis veel enda matka nodi, koos fotokolaga ca 40 kg. Paat ka veel pidevalt sabas. Selle vedrude teema kirjutasin selleks üles, et tõstega nagunii uusi vedrusid tarvis panna, et siis võimalikud valikud

Postitatud: L Jaan 05, 2013 20:16
Postitas landy
Suurema kandevõimega tõstevedrud pole paha valik, kui tulevikus rauast stange ja vints ninale plaanis panna ning pakiruumis midagi suuremat vedada.
Postitatud: L Jaan 05, 2013 21:18
Postitas Tubiniit
Rein kirjutas:
Mmm mida sa nüüd täpselt mõtled, kiirema saõidu all Disco 1 ga Very Happy Proti mudakatega ei jõua enam 145 välja pigistada. Kui aus olla, siis on juhitavus koguaeg ühtemoodi sitt, vahet pole, kas regullida jooks kokku, või lahku või jätta nulli. Vedrustus ei mõjutanud üldse midagi.
Täpset suurust ei mäleta, kuid 300Tdi mootoriga Disco 1 max kiirus normaalrehvidega on alla 140km/h. Spidomeeter võib niipalju näidata, aga tegelik kiirus on 10....15km/h väiksem - spidomeetr valetab 10km/h ja rohkem, see on kontrollitud. 4-nda käiguga saab aeglasemalt sõitjatest lahedalt mööda. Isiklik kogemus on, et kokkujooks jällegi normaalrehvidega 235/70/R16 InsaTurbodega mõjutab juhitavust. Oli lahkujooks 2mm - libedaga aukudeta aga ebatasasel asfaldil üle 70-ne sõites oleks kergelt kraavi sattuda võinud, peale 0,1mm peale reguleerimist sai sama teed rahulikult 90-ga sõita. Väga täpse rooliga Austinilt Disco 1 peale ümberistumine oli kerge okk, aga peale silla reguleerimist on juhitavus peaaegu väga hea.
Minu Discol pole tõste tehtud, aga vedrustus on jäik - kurvis naljalt kaldu ei lähe, maastikul sildu vastu patju ei põruta, aga maanteel on kiirelt sõitmine aeglasest sujuvam.
Selge, et tõste ja suuremate mudarehvidega muutub maanteesõit ebamugavamaks.
Postitatud: L Jaan 05, 2013 21:21
Postitas Rein
Spido ei huvita, sõidan GPS i järgi

Postitatud: P Jaan 06, 2013 10:45
Postitas 007
Nu minu jutu mõte oli, et kas erineva nö kandevõimega vedru kasutamine ei tee juhitavust kuidagi ebameeldivaks/erinevaks. Mul endal oli all TrailMasteri 2" tõste ja juhitavus läks OLULISELT paremaks (siin juba kirjutatud palju). Rool läks täpsemaks ja auto natuke jäigemaks. Originaalvedruga oli selline pehme Terracan vms, milles polnud muidugi midagi halba väga. Aga ilmselt ei läinud siis. Kiirustest veel niipalju, et TD5 -ga sain täislastis, 4 inimest+pagas+megabox katusel 160 km/h kätte bahni peal.
Postitatud: P Jaan 06, 2013 10:47
Postitas Rein
Ei mõjutanud midagi.