1. leht 2-st
LR4 - kütusekulu reaalses linnaelus
Postitatud: N Jaan 10, 2013 09:44
Postitas Konn
Jõudu!
Kaupmehed väidavad, et tehnilises kirjelduses esitet numbrid suuresti sulatõsi olevat: vastavalt aastakäigle siis 11.2 l/100km ja värskemal versioonil (2012MY) vähem. Vastab see mõistliku mõõteveaga tegelikkusele? Kui palju reaalselt linnasõitjatel pumba juures (mitte kompuutri rehkenduse järgi) 100 km läbimiseks küttematerjali sisse valada tuleb? Talvel-suvel?
Konn
Postitatud: N Jaan 10, 2013 11:06
Postitas 007
D3 võttis phm siledalt 13 sellise raskema pedaali juures usun, et ega D4 ka rohkem võta. Seega kõik mis jääb alla 13 on minu arust hea. Talvel 14-15, kui ullult lund ja ukerdamist jne. Arvesse tuleb võtta, et meil linn ikkagi väike ja mootor külm ikka suht kui juba sihtpunktis oled.
Postitatud: N Jaan 10, 2013 13:13
Postitas Renek
D3-e kompuuter näitab minul keskmist ja see on hetkel 9,4.
Suvel oli 9,2
Sõidud ainult Tallinna linn ja selle lähiümbrus.
Mootor kogueag töösoe, tänu Webastole ja ei ütleks, et uimerdan pedaaliga.
Postitatud: N Jaan 10, 2013 16:23
Postitas mihkelsoo
Kui Pirital elasin, oli 3 kuu nullimata keskmine suvel 9.6, ja see oli 99% linnasõit.
Nüüd paarkümmend kilti linnast välja (aga siiski üsna palju linnasõitu), ja 3 kuu nullimata keskmine 8.4 (okt, nov, dets).
D3 2009.
Postitatud: N Jaan 10, 2013 16:43
Postitas landy
Oleneb paljudest teguritest- alates sõidumaneeridest ja lõpetades rehvide mustri ning rehvirõhuga. Lisks miljon muud asja. Karvasem rehv paneb kohe 0,5-0,8L /100km juurde.
Postitatud: N Jaan 10, 2013 17:17
Postitas 007
Ma vbl olen teiselt planeedilt aga need numbrid on ulme minu jaoks. Maneerid on suht ok ma ütleks ja üldse oli mul kõige rohkem korras D3 siinpool Peipsit

(kui ei olnud, süüdistage Veikot

) aga no see alla 10 sajale V6 mootoriga linnas, ma ei saa aru mismoodi see võimalik on. D2-l Td5 võttis 12-13 linnas ja see siis rida eksole. Arumaeimõista

Väidan, et see on jah võimalik aga ainult nö väga kerge jalaga.
p.s. phm kompuuter valetab ca 1-2 l sajale, ehk näitab vähem siis.
Postitatud: N Jaan 10, 2013 21:49
Postitas Konn
Just-just. Huvitab ainus tõe kriteerium ehk siis praktika - see, mis numbreid tanklas näen, mitte need numbrid, mis pardaarvuti kristallkuuli pealt välja pakub. Praegune mitte-land-rover sõiduriist kiidab kah mulle "11.4", aga kui bensiin paaki lastud ja kalkulatsioon tehtud, siis need numbrid on ikka 15+...
Postitatud: N Jaan 10, 2013 23:20
Postitas mihkelsoo
Ei ütleks, et jalg nüüd mingi ülemäära kerge oleks. Siuke täitsa keskmine. Ja kont töötab ka 100% ajast. Aga bensutsekke ja läbisõitu omavahel võrrelnud pole. PS: paaki läheb 0.5L kahetaktilise õli ka alati, mida Coca pudelis kaasas kannan.
Postitatud: R Jaan 11, 2013 09:22
Postitas Renek
On sellest kahetaktilise õlist kasu ka, kui küsida tohib. Ega see DPF-le halvasti mõju.
Postitatud: R Jaan 11, 2013 09:49
Postitas mihkelsoo
Ma kipun arvama, et ma pole eriti pädev õli toimet hindama, aga niipalju võin küll kinnitada, et see diiselmootori traktorilaadne "tiksumine" läks küll poole vaiksemaks. Foorumeid lugedes igatahes kiidetakse taevani, niiet lisan ka.
Postitatud: P Jaan 13, 2013 09:22
Postitas Rein
Täpselt ei mäleta, kuid on küll selliseid pumpasid, pihusteid, mis 2T õlisse hästi ei suhtu. Küsige diisli töökodadest, nad kindlasti ütlevad, et kas tohib või ei.
Postitatud: P Jaan 13, 2013 12:04
Postitas landy
Postitatud: K Jaan 23, 2013 13:55
Postitas mihkelsoo
Sai siis võrreldud läbisõitu ja kütuse hulka, mis paaki läks. Jaanuari keskmine: arvuti järgi 8.9, kulunud kütuse järgi 11.7 L/100 km. Niiet arvuti valetab 2.8 L võrra...
Postitatud: K Jaan 23, 2013 19:43
Postitas 007
... no vot hakkab juba tulema

Postitatud: K Jaan 23, 2013 21:31
Postitas Rein
Aga kas automaatselt lülituv Webasto on ka peal?