1. leht 1-st

Disco ostuabi

Postitatud: E Jaan 14, 2013 16:45
Postitas iisak
Pakutakse XC90 vastu seda autot:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1140735
Pakkumine on iseenesest ahvatlev aga hirm on veidi nahavahel
vaadates õemehe kogemusi RR Spordi kulude koha pealt(üle mõistuse kulukaks muutus
kui 100000km täis sai).
Ühesõnaga-julgustage mind või laitke maha,et ei peaks rohkem oma pead vaevama...

Postitatud: E Jaan 14, 2013 17:04
Postitas 007
... ja need ülemõistuse kulud on??

Postitatud: E Jaan 14, 2013 17:15
Postitas iisak
120000km pealt läksid kõik 4 amorti vahetusse;
pidurikettaid vahetati 2X järjest(3000km pärast läksid kõveraks)-esimene kord Intsgeibis, teine kord vahetasin mina;
sillapulki vahetati 2X aastas;
jnejne...

Postitatud: E Jaan 14, 2013 20:32
Postitas 007
Aga pidurikettad pole mitte automargi probleem vaid pigem ketta tootja. Tänapäeval tulevad kõik kettad minu andmete kohaselt ühest august. Peale selle tuleb uued kettad sisse sõita. Vahetasin ise ka ntx oma D3-l ja D2-l neid kohe peale ostu. Kuna liiga ruttu sai hagu hakatud andma. Puksiring aastas e. siis peale igat 25-30 K km on normaalne uutel sõltumatu sillaga masinatel suht. Amortide kohta ei oska midagi öelda. Samas 120 k miks mitte, kõik korraga tundub, et palju. "Mongoolias" tihti sõidetud vbl.

Postitatud: E Jaan 21, 2013 10:23
Postitas iisak
Ütleb veel keegi midagi enne kui vaatama lähen?

Postitatud: E Jaan 21, 2013 10:44
Postitas Renek
ei tasu karta seda lagunemist, hooldust vajab nagu ikka sellise klassi masinad. Hooldused tiba kallimad. Vahetasin enda omal ka umbes 6000km tagasi kõik kettad ja klotsid ja senimaani korrektsed ja sirged.
Panin A kettad, tellisin Mr. Beani sünnimaa e-poest, neid e-poode seal hulgi ja pakkumised soodsad :wink: .
Kui viimane Inshcape hooldus siis küsi kas hammasrihm ka vahetati, läbisõitu vaadates, peab seda tegema.

Postitatud: E Jaan 21, 2013 11:15
Postitas Rein
Palju see silla puksiring maksab? Nii esi, kui taga?

Postitatud: E Jaan 21, 2013 18:09
Postitas Rändsell
Mis on XC90 vastu- ja pooltargumendid, et seda autot vahetada soovid?

rs

Postitatud: E Jaan 21, 2013 20:36
Postitas iisak
Rändsell kirjutas:Mis on XC90 vastu- ja pooltargumendid, et seda autot vahetada soovid?

rs
Ohjahh...
See ei ole küll vastus minu küsimusele aga mis seal ikka.
Kuna ma käin päris tihti (väga tihti) metsas siis XC on natuke madal ja oleme ausad-natuke liiga "fancy".
Ma ei heida küll ette läbivuse puudumist-enne saab minul julgus otsa kui Volvo võimed.
Samuti puudub konkreetselt minu autol kärukonks.
Muud polegi...

Postitatud: T Jaan 22, 2013 08:56
Postitas duud
XC90 on fääncim kui disco3 ? :shock:

Postitatud: T Jaan 22, 2013 09:36
Postitas 007
duud kirjutas:XC90 on fääncim kui disco3 ? :shock:
... nooooo WAY. Ma omal ajal nö LR peale läksin, siis proovisin ka Volvot mulle kohe kuidagi ei istunud kuna XC 90 A piilar oli minu jaoks VÄGA halvas kohas. Väga segas mind. Üldiselt mulle Volvod meeldivad 740 940 960 850 ja siis said nad suht otsa... :roll:

Postitatud: T Jaan 22, 2013 09:45
Postitas Rein
Täpselt minu maitse :P S80 ajastuga on läinud nagu on. Juhitavuse ja auto tunnetuse osas just kõikse hullem muutus.

Postitatud: T Jaan 22, 2013 20:41
Postitas Rändsell
Sorry, ei tehtnud OT teha. Minu küsimus igati põhjendatud: D3 on metsaautoks suhtkallis pidada. Õhkpadjad, kompressor jms on kulukad vahetada. Lastehaigusi ja muidu bennihille vist jagub, peamiselt elektroonika vallast, seda infot saad ehk mõnelt D3 omanikult privas. Põlve otsas seda riista ei remondi, erinevalt eelmistest (D1 ja D2). Samas sõidumugavuselt on ta klass kõrgemal ja metsas hätta kindlasti ei jää. - kui rahakott kannatab, siis anna tuld!

Ühesõnaga - ilus, aga kallis lõbu:)

Postitatud: T Jaan 22, 2013 21:38
Postitas iisak
Remonti ma "teatud põhjustel" ei karda 8)
Huvitab mis kulukateks põhivigadeks on
mida peab kindlasti ootama ja arvestama
sellise läbisõidu juures.

Postitatud: T Jaan 22, 2013 22:38
Postitas landy
Kasutaja Must Luik oskab sind valgustada ekspluatasiooni hindade osas