1. leht 1-st
Eesti paremad ja parimad Defenderid müügis
Postitatud: K Mär 20, 2013 00:26
Postitas tyyp07
Postitatud: K Mär 20, 2013 08:02
Postitas duud
jaaa....suu jookseb vett....

Postitatud: K Mär 20, 2013 10:08
Postitas pirx
What a f......????? Kellega ma nüüd siis koos venemaale lähen? Kavatsed kodumaa tolmu jalgelt pühkida? Mul reaalne huvi olemas, küsiks, kas auto on sinu või mõne ettevõtte nimel?
Postitatud: K Mär 20, 2013 10:16
Postitas LoJack
pirx kirjutas:What a f......????? Kellega ma nüüd siis koos venemaale lähen? Kavatsed kodumaa tolmu jalgelt pühkida? Mul reaalne huvi olemas, küsiks, kas auto on sinu või mõne ettevõtte nimel?
No näed elu keerab nii.
Helista õhtupoole, räägime.
Postitatud: K Mär 20, 2013 19:00
Postitas Chopper
jaaaaa
tatti tilgub

Postitatud: R Mär 22, 2013 09:58
Postitas duud
kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Postitatud: R Mär 22, 2013 12:17
Postitas landy
duud kirjutas:kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Veel vingem ja haruldasem on Land Rover Defender 90 - 50th anniversary edition V8 4.0L aut. (seerianumber 005).
Kalju oma on praku pool sammu tagapool.
For Land Rover's 50th anniversary in 1998 two special editions were built. The first was the Defender 50th which was essentially a NAS (North American Spec) Defender 90 Station Wagon. It was powered by a 190 hp (140 kW) 4.0-litre V8 petrol engine and was the first Land Rover outside North America to be fitted with an automatic transmission. Air conditioning made them very comfortable vehicles too. For the UK and Europe they were painted Atlantis Blue, a dark green/blue flip-flop colour and had a Safety Devices roll-over protection cage for the front seat occupants. In total 1071 50th Anniversary Defenders were built; 385 for the UK home market, the rest for Japan, Europe and Middle East.
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender
Postitatud: R Mär 22, 2013 15:24
Postitas duud
landy kirjutas:duud kirjutas:kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Veel vingem ja haruldasem on Land Rover Defender 90 - 50th anniversary edition V8 4.0L aut. (seerianumber 005).
Kalju oma on praku pool sammu tagapool.
For Land Rover's 50th anniversary in 1998 two special editions were built. The first was the Defender 50th which was essentially a NAS (North American Spec) Defender 90 Station Wagon. It was powered by a 190 hp (140 kW) 4.0-litre V8 petrol engine and was the first Land Rover outside North America to be fitted with an automatic transmission. Air conditioning made them very comfortable vehicles too. For the UK and Europe they were painted Atlantis Blue, a dark green/blue flip-flop colour and had a Safety Devices roll-over protection cage for the front seat occupants. In total 1071 50th Anniversary Defenders were built; 385 for the UK home market, the rest for Japan, Europe and Middle East.
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender
kas see ka klubiline ja kas pilti nääb...või on tal kasutaja autode all peidus olemas juba miskit?
Postitatud: R Mär 22, 2013 15:42
Postitas landy
duud kirjutas:
kas see ka klubiline ja kas pilti nääb...või on tal kasutaja autode all peidus olemas juba miskit?
Ei ole klubiline ja ei ole ka foorumis, kuid on klubi üritustel osalenud.
Mul on piltide nägemisega tugevaid raskusi, seega vaadake läbi Sünnipäevade ja Sügisürituste pildigaleriid (1999- 2010) ja kui leiate pildi autost, page link siia.
Postitatud: L Mär 23, 2013 23:38
Postitas Servicemobil
*SPOILER ALERT!!!*
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
Postitatud: P Mär 24, 2013 08:19
Postitas lr-hd
Peab minema loterii pileteid hulgim ostma

Postitatud: P Mär 24, 2013 12:03
Postitas landy
Servicemobil kirjutas:*SPOILER ALERT!!!*
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
Kuratlikult kahju, et ma sellele katuseraamile 2 nädalat enne vanarauda viimist kätt vaele ei saanud.
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... pukk11.jpg
Jõudis ta ju Eestis inimesi teenida, Iraagis sõjas käia, tema all olnud auto (mitte Service Mobile) õhku lendamise üle elada ja Eestisse tagsi jõuda.
Postitatud: P Mär 24, 2013 13:51
Postitas Servicemobil
Landy kui nüüd päris aus olla, pole mingit põhjust kahetseda. See katuseraam oli üks mõttetu üliraske kolakas suht pehme kere kanda. Rahu tema põrmule. Praeguseks on hoopis mõistlikum ja kordades kergem ja tugevam raam peal mis kinnitub läbi turvapuuri põhimõtteliselt otse raamile..
Postitatud: P Mär 24, 2013 19:47
Postitas tyyp07
Servicemobil kirjutas:Landy kui nüüd päris aus olla, pole mingit põhjust kahetseda. See katuseraam oli üks mõttetu üliraske kolakas suht pehme kere kanda. Rahu tema põrmule. Praeguseks on hoopis mõistlikum ja kordades kergem ja tugevam raam peal mis kinnitub läbi turvapuuri põhimõtteliselt otse raamile..
Mingeid pilte sellest raamist?