1. leht 1-st
Range Roverile väike tõste?
Postitatud: K Juul 24, 2013 17:40
Postitas zuuric
On siis plaan tõsta oma autot natuke, umbes 20-40 mm.
Siit ka küsimus, kas keegi teab mitmest kohast kinnitub kere raami külge, teeks sinna flantsid vahele ja saakski väikse tõste.
Kuskilt lugesin, et kuni 50 mm saab tõsta nii, et ei pea midagi hakkama pikemaks tegema.
Postitatud: K Juul 24, 2013 21:43
Postitas tyyp07
Miks sa kere raami suhtes tõsta tahad? Pigem oleks mõistlik ikka raami maast ülese poole saada...?
Postitatud: K Juul 24, 2013 22:06
Postitas landy
1) Kas masin on juba õhkvedrudelt raudverdudele ümber tehtud?
2) Mis on tõste eesmärk?
3) Mida plaanitakse antud autogq peale sellist modifitseerimist teha?
Postitatud: N Juul 25, 2013 15:17
Postitas zuuric
All on ikka õhkvedrud, tõste eesmärk ehk põhjus on uutes rehvides.
Maantee kiirusel suuremast lohust läbi sõites käivad rehvid kusagile vastu.
Offroadi autot ei ehita ja enamjaolt sõidan mööda maanteid, vahest tahan siiski ka teelt kõrvale keerata.Arvan, et keret on natuke lihtsam ja soodsam tõsta kui kogu autot, või ma eksin?
Postitatud: N Juul 25, 2013 17:46
Postitas landy
Aga miks sa vedrustus kõrgemaks ei taha lasta programmeerida, et vastu ei käiks?
Postitatud: N Juul 25, 2013 17:51
Postitas zuuric
Ei teadnud, et selline võimalus ka olemas on, huvitav mis selline asi maksta võib ja kes seda teeks?
Postitatud: N Juul 25, 2013 19:05
Postitas landy
zuuric kirjutas:Ei teadnud, et selline võimalus ka olemas on, huvitav mis selline asi maksta võib ja kes seda teeks?
Imedepõld aitab su auto uutesse kõrgustesse.
Postitatud: L Juul 27, 2013 10:27
Postitas zuuric
Arvan, et peaks siiski tõstma pukside või flantsidega, kui peaks midagi juhtuma õhkvedrustusega ja vajub alla siis saaksin vähemalt edasi liikuda vaikselt, selle prgrammeeritava variandiga vajuks auto lihtsalt rehvide peale kinni ja oleks liikumisvõimetu.