1. leht 1-st
bensiin 4.0 , 4.6 ???
Postitatud: T Juul 30, 2013 21:42
Postitas pärnakas
Paluks infot bensiinimootorite kohta. Kumba eelistada, diislit või bensiini ja mis oleks bensakate kütusekulu?
Ette tänades.
discovery 2 ostu soov
Postitatud: T Juul 30, 2013 21:49
Postitas pärnakas
Tere,
Palun abi disco 2 valimisel. Kas eelistada diislid või bensukat, 4.0 4.6
Milline oleks kütusekulu ? Võib pakkuda ka müüa, kindlasti korraliku puhta salongiga ja seitsmekohalist. Kas saab 5- kohalisele lisapinke monteerida ja arkis muudatust teha?
Postitatud: T Juul 30, 2013 21:57
Postitas landy
4,6 V8 mootoriga DII on toodetud vaid USA turule ja vähem, kui 2 aasta jooksul.
4.0 V8 on mootor Euroopa turule.
Mõlemal juhul on tegu sisuliselt sama mootoriga, mis baseerub 60-lõpu Buicki mootoril.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_V8_engine
http://www.roversd1.info/3500/3500engine.html
http://www.britishv8.org/articles/rover ... rticle.htm
Kui kütusearved ( 20- 25L/100km)pole probleemis ja soov kiirelt liikuda, siis tegu väga kerge, võimsa, töökindla ning ja hästi tuunitava mootoriga
Kui prioriteediks säästlik ja rahulik kulgemine, siis vali Td5 koos oma veiei naljakte lahenduste ning õnneks ennustvate probleemidga. Üldiselt suhteliselt töökindel diislemootor. Ühlasti Roveri viimane enda disainitud mootor.
Jah lisapinke saab moteerida, kuid välja tuleb vahetada kogu tagaosa sisustus, lae, küle ja põrnadapaneelid. Lisada istmed, peatoed lakke ja turvavööd.
Postitatud: T Juul 30, 2013 22:43
Postitas pärnakas
Auto 24 jas on üks hall 99a. Disco,
Kas julged soovitada või millele tähelepanu pöörata?
Postitatud: T Juul 30, 2013 23:24
Postitas landy
pärnakas kirjutas:Auto 24 jas on üks hall 99a. Disco,
Kas julged soovitada või millele tähelepanu pöörata?
1)Kuulutuse link abiks
2)Panin pikema üldise vastuse e-maili peale.
Postitatud: K Juul 31, 2013 08:54
Postitas pärnakas
http://www.auto24.ee/used/1463457
Oleks huvipakkuva isendi link...
Postitatud: K Juul 31, 2013 12:48
Postitas landy
Väga pikalt müüpgis olnud auto.
Isklik kokkuopuude antud autoga puudub.
Postitatud: N Aug 01, 2013 00:35
Postitas pärnakas
Kui kulukaks võib tagumiste istmete instaleerimine kujuneda?
Kas 350 000 läbisõitnud masin on veel ok või hakkab rahakotile?
On mõni isend, mida julgete soovitada? Eestist, saksast...
Postitatud: N Aug 01, 2013 06:51
Postitas landy
1)Välja tuleb vahetada kogu tagumise osa sisustus (lagi, kõik ülemised ja alumised küljepaneelid, põrand. Lisada turvavööd, ülemised peatoed ja istmed) ning saavutada MNT LRB (endine ARK) heakskiit.
2) Sõltub konkrfeetsest autost, tehaq ajaloost ja eelmisest omanikust. Lase teha ostu eelne ülevaatus (nagu e-mailis kirjutasin) ja kuluatud 30 EUR eest saad vastuse oma küsimusele. Kuna D II sisldab palju elektroonikat ja välisvaatlusel varajatud vigu, siis visualne platsil vaatamine annab vaid pooliku tulemuse. Tuleb viia Tallinnas "Pessa" või Tartus MAZ meeste juurde ja teha ülevaatus-diagnostika.
3)Sain mõned päevad tagasi sõita ühe väga heas korras ning hea varustuega masinaga. Omanik ütles,et kohese loovutamise mõtteid ei hau, aga kõik olevat müügiks ja kui pakutakse mõistlik suma, võib mõelda.
pärnakas kirjutas:Kui kulukaks võib tagumiste istmete instaleerimine kujuneda?
Kas 350 000 läbisõitnud masin on veel ok või hakkab rahakotile?
On mõni isend, mida julgete soovitada? Eestist, saksast...
Postitatud: N Aug 01, 2013 13:47
Postitas pärnakas
Kui kulukaks võib tagumiste istmete instaleerimine kujuneda?
Kas 350 000 läbisõitnud masin on veel ok või hakkab rahakotile?
On mõni isend, mida julgete soovitada? Eestist, saksast...
Postitatud: N Aug 01, 2013 13:59
Postitas pärnakas
Kas proovitud masin oli 7. Kohaline? Mis oleks mõistlik hind?
Pärnus on müüa üks 5-e kohaline. kas ka siinkandis on mõni asjalik mees ülevaatamiseks või oleks targem ,pessa, sõita?
Vaatasin, et pesas näitab mitut ettevõtet... milline neist ja mis numbrile ülevaatamise broneering teha?