1. leht 1-st
Discovery II Hollandist?
Postitatud: N Sept 26, 2013 02:31
Postitas NS
Tere!
Palun kogenenumate nõu isendite hindamisel. Nimelt olen ostu-müügi rubriigis soovitatud linkide kaudu jõudnud Hollandi automüüjate ahvatlevate kuulutusteni ning silma on jäänud järgmised isendid:
1)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 96&asrc=st
Nagu ikka, on kõige ilusama õuna küljes mõni plekk. Nii ka siin - esipapmer on puruks. Kiire guugeldamine annab ebay'st hinnaks ca 500 GBP-d. Kindlasti tekib küsimus, et miks siis see ainuke katkine? Vastus lihtne: TD5 ja kõik sobivad lisad k.a. 7 kohta, asisemad rehvid ja nahksisu (koera ja lapse jälgi võimalik eemaldada) olemas.
Kas taolisi isendeid liigub piisavalt tihti, et oodata järgmist ja tervet?
2)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 78&asrc=st
Tundub puhas ja ilus ning vanuse kohta mõistliku hinnaga, kuid on V8, mis vist rüüpab ja laguneb?
Need kaks kuulutust peaksid andma aimu ka otsitava isendi omadustest ning hinnast.
Mida teie teeksite? On päris "algajal" mõtet omapäi ostmisega riskima minna, ilma, et laseks ostueelselt üle kontrollida asjatundjal?
Postitatud: N Sept 26, 2013 08:31
Postitas landy
Esimene on väga hea varustuse ja väärt rehvidega. Tundub asjalik. Oluline kas paagi pump on juba vahetatud (260 xxx km kellal) või veel mitte.
Teine on ilmselt Limited Edition versioon ja üks selline kere koos samasuguse sisuga (üsna haruldane Eestis) seisab ka meie Imedepõllul.
V8 on sõita mugav, aga rahakotile raske.
Kaitseraud on paljudel katki ja ka kasutatuna väga kallid. Vahel õnnestub neid remontida, odavam on rauast stange vastu vahetada. Viimast on ka Imedepõllu laoseisus olemas.
Saadan õhtul sulle ülevaate tüüpvigadest millele ostueelslet tähelepanu pöörata.
Kui on küsimusi, võib julgelt ka helistada
Postitatud: N Sept 26, 2013 08:57
Postitas Chopper
Isiklikust kogemusest - 7 kohaline pole eriti mõttekas, sest need 2 pagassi kohta ei ole just eriti mugavad istuda (eriti kui oled pikem) ja tegelikult võtavad need toolid pagassis lihtsalt ruumi ära. Ning neid istmeid kasutad võibolla paar korda ainult aastas. Ja diisel oleks parem kindlasti rahakotile - linn 11 sajale maanteel 9 keskmine siis umbes 10. Kui ma õieti mäletan siis bentsukas oli vist midagi 14/15 kanti keskmine. Koera soovitaks kindlasti pagassi ja koos puuriga - väga jube on sõita kui keegi ähib kõrva ääres enamus ajast.
Postitatud: N Sept 26, 2013 09:51
Postitas Myller
Chopper kirjutas:. Kui ma õieti mäletan siis bentsukas oli vist midagi 14/15 kanti keskmine. Koera soovitaks kindlasti pagassi ja koos puuriga - väga jube on sõita kui keegi ähib kõrva ääres enamus ajast.
Bensukas võtab heal päeval keskmiselt 16. Kui sihipärasest tarvitamisest rääkida, siis umbes 20 liitrit tunnis. Samas, kui gaas peale panna, siis jääb rahaline kulu diisli kanti. Küll aga pole gaasitünni Discos lihtne kuhugi paigutada. Pagassis oleks vaba ruum nagu noaga lõigatud ja kui pikad tünnid raami serva panna, siis ei saa enam maastikul hakkama. Variant on muidugi bensupaak ringi teha.
D2
Postitatud: N Sept 26, 2013 11:25
Postitas Kalamees
Vast soovitaks vaadata 2000+ aasta oma, siis muutused elektrikomponentides ja veel parem 2002+ siis ka keskdiffri lukk peal. 7 kohaline alati ACE ja taga õhkvedrustusega. Pane palju tahad taha kolu auto ikka ühes asendis ja ACE ei lase ka merehaigeks jääda. Lisa istmed võid ka välja võtta.
Postitatud: N Sept 26, 2013 11:30
Postitas NS
Tänud kõigile esmaklassiliselt kiire tagasiside eest - hilja õhtul on otsad lahtised, hommikul on pilt selgeks tehtud.
Ootan landy ülevaate ära ja asun seejärel hollandlastega läbirääkimisi pidama pumba osas.
@Chopper - koertega ju teatavasti nii, et vana eksemplar uusi trikke ei õpi ja sestap peab ähkimise ja karvadega salongis leppima.
Postitatud: N Sept 26, 2013 13:29
Postitas landy
Karvade vastu aitavad korrlikud istmekatted või tagaossa vahevõrk.
Kesdifri lukk puudus sellet autoltyt õnneks üsna lühiekst aega. See, et kangil kirja ei ole ei tähenda veel selle puudumist kastis. hoovastiku saab iga kell lisada või panna soovi korral ka õhuga lülitama (kompresor ju olemas).
Postitatud: N Sept 26, 2013 21:38
Postitas inseneer
Aga miks ei sobi see korralik isend? Kas peab siis kohe Hollandist tooma?
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5272
Postitatud: R Sept 27, 2013 00:12
Postitas NS
Ega otseselt ei pea.
Aga inimene on mugav ja kergesti mõjutatatav. Kui talle ette sööta filmitäis fotosid läikivatest heleda nahksisuga, kuid samas matkaauto lisadega masinast, mis maksab 1,5 korda vähem, siis läheb mõte rändama juba EU roadtripi ja võimalike seikluste peale.
Teine, paratamatu asi on valik - vali lisad, vali mootor, vali sisu, vali värv, seda kõike läbisõidu ja piirsumma raames, ja sa leiad ikkagi ligilähedase sellele mida täpselt tahad. Kodumaal, paraku, tuleb aga minna kompromissile, kui sul just ei vea või kui sa viitsid kaua kannatada.
Seda kirjutades läks sõnum viidatud kuulutuse omanikule teele

Postitatud: R Sept 27, 2013 07:11
Postitas duud
NS kirjutas:Ega otseselt ei pea.
Aga inimene on mugav ja kergesti mõjutatatav. Kui talle ette sööta filmitäis fotosid läikivatest heleda nahksisuga, kuid samas matkaauto lisadega masinast, mis maksab 1,5 korda vähem, siis läheb mõte rändama juba EU roadtripi ja võimalike seikluste peale.
Teine, paratamatu asi on valik - vali lisad, vali mootor, vali sisu, vali värv, seda kõike läbisõidu ja piirsumma raames, ja sa leiad ikkagi ligilähedase sellele mida täpselt tahad. Kodumaal, paraku, tuleb aga minna kompromissile, kui sul just ei vea või kui sa viitsid kaua kannatada.
hästi öeldud!
Postitatud: R Sept 27, 2013 09:37
Postitas landy
Peeter (RV8) pole kunagi oma asju läikivate kuulutusega müünud, sest 90% LR omanikest teavad kes ta on ja kaup mida ta müüb on temaga sama mainega.
Kui sa oled LR varuosade maaletooja, siis pole just väga kallis lõbu autot heas korras hoida.

Peetrile on lihtsalt liiga palju (Land) Rovreid kogunenud ja ta plaanib autoparki vähendada.
Postitatud: R Sept 27, 2013 09:42
Postitas Chopper
NS kirjutas:
Aga inimene on mugav ja kergesti mõjutatatav. Kui talle ette sööta filmitäis fotosid läikivatest heleda nahksisuga, kuid samas matkaauto lisadega masinast, mis maksab 1,5 korda vähem, siis läheb mõte rändama juba EU roadtripi ja võimalike seikluste peale.
Ma usun, et koos roadtripiga tuleb hind sama nagu eestist ostes.
Postitatud: R Sept 27, 2013 11:13
Postitas NS
landy kirjutas:Peeter (RV8) pole kunagi oma asju läikivate kuulutusega müünud, sest 90% LR omanikest teavad kes ta on ja kaup mida ta müüb on temaga sama mainega.
Kui sa oled LR varuosade maaletooja, siis pole just väga kallis lõbu autot heas korras hoida.

Peetrile on lihtsalt liiga palju (Land) Rovreid kogunenud ja ta plaanib autoparki vähendada.
Absoluutselt ei kahtle ja seetõttu uuringi viidatud kuulutuse kohta täpsemalt.
Mu point oligi aga selles, et kui sa oled "roheline" ja LR "ökosüsteemi" veel piisavalt ei tunne (nagu mina) või siis oled sotsiofoob, kes lihtsalt ei taha väga suhelda ja uurida, on klantspildid peibutavamad kui teadmine, et masin on heas korras.
Aga võtaks uue, veidi praktilisema suuna teemas. On kellelgi õnnestunud Euroopast tuues kohapeal tehnilist ülevaatust teha asjatundja poolt? Endal kogemused puuduvad, aga olen kuulnud, et vähemasti Saksas ei taheta isegi väga sõita anda, rääkimata töökotta kontrolli viimisest.