1. leht 2-st
D II Stabilisatsiooni süsteem.
Postitatud: N Nov 07, 2013 19:46
Postitas Rein
Kas selline süsteem, nagu on videos 2:49 on kõikidel D II del standardis peal?
http://www.youtube.com/watch?v=d9pP4Jnk6H4
Postitatud: N Nov 07, 2013 19:53
Postitas landy
ACE on lisavarustuses.
ACE (Active Cornering Enhancement, an electronically
controlled hydraulic anti-roll bar system) was fitted to some versions,
which reduced cornering roll to insignificant proportions.
Self-levelling air springs were fitted to some models and European
type-approval for 7-seat vehicles was only given for air-sprung cars.
ACE stands for Active Cornering Enhancement and consists of hydraulic
pistons that control body roll via a rigid anti-roll bar. ACE can resist
body-roll under electronic control, in an attempt to have the best of
both worlds: flat, firm cornering at on-road speeds, and compliant
long-travel springing for good axle articulation off-road. ACE is
standard on the ES and a 4K option on the base model
Postitatud: N Nov 07, 2013 19:58
Postitas Rein
Aga selle süsteemi töökindlus?
Postitatud: N Nov 07, 2013 21:16
Postitas landy
Täna, 15 aastat peale tootmisesse tulekut on meie sool ja ilmastik neile juba kõvasti kurja teinud. Ka kogu elu mie teedel sõitnud D-II raamid kipuvad juba auklikuks roostetama.
Postitatud: N Nov 07, 2013 21:52
Postitas Rein

Ja DIII see saalede probla. Keeruline, väga keeruline.

Postitatud: N Nov 07, 2013 22:01
Postitas landy
Rein kirjutas:
Ja DIII see saalede probla. Keeruline, väga keeruline.

Leiab ka kodumaalt normaalseid isendeid.
D-II pole ometi maailma lõpp, lase enne ostu spetsidel üle kontrollida ning välid tõelise probleemihunniku otsa sattumist.
Kui sooviid vähese rooste ja mitte ära mädanenud elektroonikaga pilli, too endale Lõuna- Euroopast.
ACE
Postitatud: R Nov 08, 2013 00:02
Postitas Kalamees
ACE Väga hea ja vajalik eriti Haanjamaa teedel liiklemisel. Vahest vaja ka filtrit/sõela puhastada ja eks kogu elu siin sõitnud masinatel süsteemi torudele rooste teeb liiga.
Postitatud: K Veebr 19, 2014 09:46
Postitas kalev85
Kas keegi on neid ace torusid jagaja küljest lahti võtnud? Kas need torud seal sees otsabidi tihendite kaelas? Sain kinnitused ja need plastik koonused kätte ja siis pika pusimise peale toru pooleks,sirgelt jagaja seinaga.äkki annab välja puurida see jupp?
Postitatud: K Veebr 19, 2014 15:26
Postitas hulljuhan
Mõniaeg tagasi sai selle ACE- süsteemiga kõvasti vaeva nähtud... küll asendatud torud, jätkatud ja tehtud... lõpuks kui pump kapotiall saba andis ehitas Veiko ümber tavaliseks. Ette on pandud tavaline stabikas, tagumine on tehtud jäigaks.
Õhkvedrustus oli ka kurduvalt probleemne, sai seegi asendatud vedrudega. Võib öelda, et nendega ei teki kunagi enam probleeme

Postitatud: K Veebr 19, 2014 15:52
Postitas Rein
Aga kui kõik töötas, kas oli vahe ka praegusega?
Postitatud: K Veebr 19, 2014 16:52
Postitas hulljuhan
Rein kirjutas:Aga kui kõik töötas, kas oli vahe ka praegusega?
Kui ACE töötab normaalselt on hea aga ei saa öelda, et praegu oluliselt kehvem oleks...
Peaks katsetama kahe autoga korraga siis saaks konkreetse tunde.
Postitatud: K Veebr 19, 2014 17:10
Postitas lr-hd
Ka kõik minema visatud alt ja kui amordid korralikud pole suurt vahet tunda(olnud mõlema variandiga d2),eest viskasin ka stabika minema,tagumine on tehtud mehaaniliseks ja toimib hästi(proovisin ka ilma tagumiseta,aga hakkas ujuma)!
Edu!
Postitatud: K Veebr 19, 2014 17:14
Postitas hulljuhan
lr-hd kirjutas:Ka kõik minema visatud alt ja kui amordid korralikud pole suurt vahet tunda(olnud mõlema variandiga d2),eest viskasin ka stabika minema,tagumine on tehtud mehaaniliseks ja toimib hästi(proovisin ka ilma tagumiseta,aga hakkas ujuma)!
Edu!
Kas ma sain nüüd õigesti aru, et Sul ei ole ees üldse stabikat?
Postitatud: K Veebr 19, 2014 18:01
Postitas lr-hd
just,selle eest on tagumine mehine ja hetkel toimetab korralikult

Postitatud: K Veebr 19, 2014 21:47
Postitas hulljuhan
lr-hd kirjutas:just,selle eest on tagumine mehine ja hetkel toimetab korralikult

midagi on sellel ümber tehtud või on originaal`?