1. leht 1-st

Uued landroverid on vastupidavad?

Postitatud: T Veebr 11, 2014 22:31
Postitas Jaajog
Allikas siin: http://www.expeditionportal.com/forum/t ... ry-4-(LR4)
As many of you know, the Overland Journal staff really likes Land Rovers, especially the solid-axle, coil-sprung variety. Our personal vehicles include a 1991 RRC, 1995 DI (5-speed), Defender 110, DII, Series IIa, etc. We have all seen Land Rover take a completely different approach to vehicle design and systems since those classic, Camel Trophy era machines. I had all but discounted the new offerings, but my opinion on the newer Land Rovers changed when I purchased a Range Rover MKIII for my wife (Stephanie is the designer of Overland Journal) and then subsequently took a month-long trip in Australia with a Discovery 3 (LR3).
From our trip into the outback of Australia. We drove thousands of miles in a well-used LR3 from ARB and had no issues, not even a flat.
Reliability was improving rapidly for Land Rover, and these trucks were actually outperforming earlier models in certain conditions (especially cross-axle terrain). The final "aha" moment came during a chat with Ray Dinardi, General Manager of Land Rover Las Vegas. He was showing me his collection of classic BMW motorcycles and indicated that the area he was storing all these cool bikes used to be LR service bays. He said that in 2006, they had 25 technicians and worked 7 days a week on warranty work and repairs. The quality of the new Land Rovers has increased so significantly that he now employes only six technicians. This is big news - modern Land Rovers seem to be pretty reliable.
Lühike tõlge allpool:

Uuemaid landrovereid ei soovitata tavaliselt ka surmavaenlasele (alates disco2), ent Expedition Portali autori arvamus muutus pärast seda, kui ostis oma naisele RR3 ja sõitis Disco3-ga üle Austraalia. Tuhandeid miile ning isegi mitte katkist rehvi.
Vastupidavus on järjest paremaks läinud ning mõnest küljest olid uuemad masinad ka maastikul vanematest paremad. Viimane "ahaa" moment tuli jutuajamisel Ray Dinardiga, Las Vegase Land Roveri bossiga. 2006a oli neil 7 päeva nädalas tööl 25 mehaanikut, ent praegu on neil tööl 6 mehaanikut. Landroverid lagunevad väidetavalt vähem!

On siis tõesti uuemad landroverid vastupidavamad? Ilmselt tuleks siis rääkida Disco4 alates? Kolm aastat on masin juba turul olnud, natuke statistikat peaks olema juba kogunenud?

Viidatud teemas on ka jutt Disco4 maastikule sobivamaks sättimisest.

Postitatud: K Veebr 12, 2014 00:39
Postitas landy
Seea võik Veiko Onu kommenteerida...

Postitatud: K Veebr 12, 2014 01:27
Postitas Chopper
disco 4 alates??? disco 4 ongi viimane ja see aasta tuleb talle lihtsalt facelift.

Postitatud: K Veebr 12, 2014 09:40
Postitas Renek
Seda faclifti müüdi eestis juba alates 2013 nov-dets. (uued tuled, võred ja kiri kapotil discovery) suurt vahet ei ole eelmise D4-ga.

Postitatud: K Veebr 12, 2014 13:13
Postitas Chopper
2013 lõpp 2014 algus - väga just vahet ei ole vist.

Postitatud: K Veebr 12, 2014 14:27
Postitas 007
Kas ma saan õieti aru, et D1-D4 vahele jääv toodang on nagu sitt teema ve?? :shock: Ma ei saa aru kuskohast inimesed imevad välja selliseid pseudo probleeme .... ilmselt selleks, et õigustada oma töökohta vms. Minul ntx on autodega väga lihtne teema:

1.Kõik autod on head kuniks nad katki ei lähe

2.Autot tuleb kasutada sihtotstarbeliselt/päraselt

3.Mõnele ema mõnele tütar

4.Minule LR koos tütre ja noore emaga ..

Kui nüüd lähtuda sellest, et enam pole selliseid askeetlike masinaid nagu Defender ja LC80 jne, siis olgem ausad kõik brändid arenevad, mitte ainult LR!! Ja kui seda liikumist vaadata, siis tehkem lihtne aritmeetiline tehe. Mingem poodi ja kokkuleppel võtame ntx iga tootja tippprodukti ja vaatame, kes millega, kui kaugele jõuab. Ntx diislid (või siis bensukad). Las nad olla läikivad jne jne. Lähtume sellest mis meil hetkel on saada ja teeme kokkuvõtte. Seda sama tehti ka 30 aastat tagasi nende produktidega, mis sellal saada oli. Kui rääkida mingi automudeli konkreetsest heast ja veast, siis ongi asi nii nagu eespool mainitud, vaata punkti 1 ja siis punkti 2! Ja päeva lõpetan lausega ... autot tuleb remontida KOHE, kui tal midagi ära laguneb, siis ei saa öelda, et auto laguneb kogu aeg .... EI LAGUNE.

Postitatud: K Veebr 12, 2014 16:21
Postitas Jaajog
Palju kisa, aga ma mõtlesin veidi teiset kandist. Ma arvan, et neid on vähe, kes ei nõustuks sellega, et P38 ja vähemalt alguse otsa D3 ei ole just kõige vastupidavamad autod. Saan aru, et on erandeid - aga ehk võiks siiski mitte arvestada vaid isiklike/naabrimehe supervastupidavate autodega.

Kui kõik D3 omanikud on kindlad, et need lagunevad sama palju, kui näiteks LC120 (võttes kõrvale lihtsalt sarnase plastmaasturi), siis on seda muidugi hea kuulda. Kohe remontimine on loogiline käik, aga kui sageli seda kohe remontimist teha tuleb, on jällegi sellest mõtteviisist sõltumatu.

Postitatud: N Veebr 13, 2014 13:25
Postitas 007
No minu jutu mõte oli selles, et sa ei SAAGI võrrelda autot aastast 1995 vs. 2005. Teiseks kui nüüd rääkida lagunemisest, siis jällegi mul 2 tuttavat kellel LC 120 ja mõlemad on väga rahul selle isendiga. Samas kui läbi aegade vaadata, siis phm on 3 marki/mudelit, millised kogu aeg on omavahel jaganud seda esikolmikut ... seda siis maasturite segmendis. LR, LC ja G ja ongi kõik phm. Nad kõik lagunevad omal naljakal moel. G-l ntx idanevad uksehinged ca 6 kuu pärast :shock: :shock: :shock: . Peamine jama siiski ikka elektroonikaga seotud paraku tänapäeval. Üldiselt ma olen arvamusel, et paljud autoomanikud ei hoia oma autosid. Mina vbl olen paras pedant aga selline mulje on jäänud. See et sul on maastur ei tähenda et sa sõidad sellega nagu vankriga. Isegi maasturid ei ole mõeldud lõhkumiseks, nagu ka Vormel 1-d ja WRC-d. Seal peaks ju kvaliteeti olema sitaks :roll: Mõni lihtsalt suudab hooaja jooksul lõpetada 3 sõitu jne.

Postitatud: N Veebr 13, 2014 22:54
Postitas Veiko Varik
Disco 3 ja 4 on täitsa head autod. Välja arvatud 2005 aasta mõned mudelid.Kuigi minu teada liigub eesti esimene Disco 3 ka veel täitsa vapralt. Kõigil autodel on probleeme. Toyota töökindluse muster näide on möödanik. Rääkige mõne 150 omanikuga ja küsige kui palju ta remondis käinud on. Minu tutvus ringkonnas paljudel nendega tõsiseid probleeme. Ja kui veel arvestada seda, et alates 90 pole palju muutunud siis on asi lihtsalt kokkuhoius. Enam ei ehita insenerid autosid vaid raamatupidamine. Teine asi miks just mootorid ei kesta on see, et va rohelised on omadega liiga kaugele läinud. Saaste normid on mootoritele laastavalt mõjunud. Selle peale nad ei mõtle, et ka need filtrid tuleb toota ja need koosnevad kallitest metallidest. Ühesõnaga võiks rohelised natukene aega suu kinni hoida ja maailm oleks jälle parem paik. Kiire näide : Disco 3 ei käivitu -5 kraadi juures kui kõik küünlad ei tööta. Disco 2 läheb veel poolest pöördest ilma küünaldeta. Asi selles, et Disco 3 surveaste on 16,5:1 ja Disco 2 19:1 Seega õhku ei suruta piisavalt kokku, et see tuliseks läheks. Siin on jälle roheliste käsi mängus.
See, et USA-s on kvaliteet üles läinud on põhjustatud sellest, et seal müüakse ainult bensiini mootoreid. Nendega on tõesti olematult muresid. 4.4 on väga eduline. Kui kellegi ei ole muret sellest, et keskmine kulu on 15L/100KM siis ma julgeks soovitada.
Kokkuvõtteks on Disco 3 hea auto ja sõidab kordades paremine kui 120 või 150. Kes veavad käru siis teatku, et 3500 on max ja selle koormusega oli 500 km keskmine kulu diisliga 13,5 L/100KM. Ise sõitsin.

Edu
Veiko