1. leht 1-st

Disco I

Postitatud: R Jaan 26, 2007 23:44
Postitas hennuke
Kuidas annaks asi paremini edasi liikuma panna???''


Ja samuti tantsib teel....

minu oma ka

Postitatud: L Jaan 27, 2007 11:27
Postitas mrmrmr
Tahaks enda 3.9 ka lisada turbo et siis V8 kiirendaks paremini. Aga jah teadmisi napib.

Postitatud: L Jaan 27, 2007 13:54
Postitas landy
Teel tantsimene võib oll tingitud mitmetest asjadest- puksid läbi, amordid läbi, vms.

Kui amordid läbi, siis õõtsub ka ja kui puksid läbi, siis kipuvad ka kolksud tulema.

Postitatud: T Jaan 30, 2007 20:51
Postitas tai
lubage palun, et te hakkate turbot paigaldama altpoolt (saaled kepsud jms korralikud ja siis ylerõhk) Olen näinud nutuseid nägusid, kes hirmsat moodi hakkavad pigistama ja siis mõistavad, et olex pidanud altpoolt pihta ikka hakkama.

Postitatud: K Jaan 31, 2007 11:19
Postitas hennuke
ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi



Kui kiirndada tahan siis sõpsil M 5

Postitatud: K Jaan 31, 2007 12:32
Postitas landy
hennuke kirjutas:ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi
Mis aast auto? kas mootor 200 või 300 tdi?

Mina küll ei ütleks, et kunnlgineist mootoritest maastikul jõust eriti puudust tuleks. LR aeglustid teevad imelist tööd ja isegi vanad ürgese 2,25 mootoriga masind jõuvad tänu aeglustile kõvasti ronida.

Postitatud: K Jaan 31, 2007 12:40
Postitas landy
Hennuke, räägi meile oma autost siin http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=17
veidi lähemalt, siis oluliselt lihtsam nõu ja abi anda.

Postitatud: R Apr 06, 2007 23:44
Postitas trophy
Mida arvate sellisest mootorile lisahobujõudude lisamisest...

http://www.schnabel-automobile.de/schnabel_haupt.htm

Tuningu alt...
Saksa keelt küll ei valda, aga paistab et miski tuuninguga ( ilmsekt aju vahetus...upgrade) saab teatud tasu eest hj ja momenti juurde...

Postitatud: L Apr 07, 2007 08:10
Postitas suur
Ega minagi saksa keelt oska,aga lisanduvate hobujõudude ja hinna järgi ma oletan ,et tegemist võiks olla tavalise "chipituuninguga"
Ise olen sellise vidina oma autole installeerinud.
Tegemist on siis "lisaajuga",mis täiendab "põhiaju" korraldusi,võttes mootorist rohkem välja.
Praktikas on tegemist karbikesega,mis pannakse aju juhtmetele vahele.Ühendused on erinevad,sõltudes auto margist.Minu omal oli lisaks ajujuhtmete lahtilõikamisele veel vaja gaasipedaali alla üks juhe viia.
Parima tulemuse annab see komplektis KN-filtri ja uue väljalaskekollektori/summuti paigaldamisega.
Eestis müüb selliseid tuuningukomplekte näiteks "TOP PARTS"
Selline tuuning sobib muidugi ainult elektroonilise juhtimisega mootoritele,300 TDI puhul näiteks pole sellega midagi teha.
Mehhaanilise juhtimisega mootoritel pole muud,kui pumpa juurde keerata,KN filter peale installeerida ja soovi kooral veel propaaniseade lisaks - nii need hobujõud tulevad.

Postitatud: E Dets 24, 2007 14:04
Postitas Margus
Landy kirjutas:
hennuke kirjutas:ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi
Mis aast auto? kas mootor 200 või 300 tdi?

Mina küll ei ütleks, et kunnlgineist mootoritest maastikul jõust eriti puudust tuleks. LR aeglustid teevad imelist tööd ja isegi vanad ürgese 2,25 mootoriga masind jõuvad tänu aeglustile kõvasti ronida.
Aeglustiga probleemi ei ole ka minul olnud, aga ilma aeglustita ei lähe maastikul kohalt äragi kui pind veidigi pehme on. Võin kaasi põhja muljuda ja sidurit libistada aga enne sureb välja kui liikuma hakkab. Kõvemal pinnal probleemi ei ole( disco 1 300td)

hmmm

Postitatud: E Dets 24, 2007 14:20
Postitas Trammijuht
See siin väga tark jutt et ei lähe mudas ilma aeglustita ära aga selle vastu aitab ikka see et lyilita aeglusti sisse...... :D miks peaks olema vaja nii pehmes sõita kiirega hhmmmm jah ei noh mul pole turbot ka aga ei kiru.. noh jah yhesõõnaga 100km/h ja pool meetrit muda JEEEEEE

Re: Disco I

Postitatud: E Dets 24, 2007 16:21
Postitas pirx
hennuke kirjutas:Kuidas annaks asi paremini edasi liikuma panna???''


Ja samuti tantsib teel....
Minu RR II-le sai vahele pandud PSI-Motorsport, kirjade järgi lisab see 18 kw. Mina olen küll väga rahul, muidu oli kuidagi uimane, aga nüüd ikka päästad, siis läheb. Lihtne paigaldada ka kusjuures.

Re: hmmm

Postitatud: K Dets 26, 2007 10:36
Postitas Margus
Trammijuht kirjutas:See siin väga tark jutt et ei lähe mudas ilma aeglustita ära aga selle vastu aitab ikka see et lyilita aeglusti sisse...... :D miks peaks olema vaja nii pehmes sõita kiirega hhmmmm jah ei noh mul pole turbot ka aga ei kiru.. noh jah yhesõõnaga 100km/h ja pool meetrit muda JEEEEEE
Ei pea see pind pehme olemagi, tegemist ka lihtsal heinamaal. Kas pean kohaltvõtuks aeglusti panema ja siis liikumise pealt kiirendi sisse käristama :roll: .

Postitatud: R Dets 28, 2007 14:32
Postitas Trammijuht
ei mitte seda aga isegi minu vana 2,5 diisel ilma turbota 110 saab hakkama heinamaal ilma aeglustita normaalselt kohalt minemisega ja kui juba nii pehme et ei saa siis järelikult õige aeg aglustiga sõitmisex....

....ma ka aru ei saa...

jah aga sõidu pealt ikka aeglustit näppida ei soovita.

Postitatud: R Dets 28, 2007 20:37
Postitas 007
... võttes arvesse kõike eelpool toodut jääb üle küsida kuidas need lisa "muulad" chippide näol, mõjuvad mootorile (tema elueale siis) ja kütusekulule???

Samas kohe tahaks teada, kas on keegi konkreetselt pannud TD5 -le chippi ja millist??