1. leht 1-st

L322 ja gaasiseade

Postitatud: N Nov 13, 2014 10:42
Postitas soo
Tervist

Kuna läbisõidud on läinud eeldatust 2x suuremaks, siis hakkas kuklas mõlkuma mõte gaasiseadmest.
Tegemist siis 4.4 V8 bensiinimootoriga ja auto aastast 2005.

Minu jaoks kõige suuremaks küsimärgiks on paagi paigutamise koht. Pagasiruumi suurt paaki ei soovi panna, kuna muidu pole võimalik suuremat hunnikut kola korraga vedada.
Paigaldatakse ka tagavararatta asemele. Aga kas RR-il annab sinna panna?
Peast ei mäleta, kuidas vedrustuse kompressor seal paiknes...
Ning kui vaja mingil põhjusel kompressorile ligi pääseda, kas siis on võimalik see paak lihtsasti eest ära tõsta?

Ehk on siin kellegil sellega kogemusi. Või soovitate selle mõtte hoopis aia tagumisse nurka sügavale maasse matta?

Postitatud: N Nov 13, 2014 11:53
Postitas landy
Äkki saad siit mõned vastused:
https://www.youtube.com/watch?v=bfrkFEYS_nY

Postitatud: N Nov 13, 2014 12:30
Postitas soo
Konsulteerisin Andrusega telefonis pikemalt ning laitis selle idee ikka väga maha.
Kaasnevad probleemid ja ajakulu ei pidanud liitri hinnast saadud võitu mitte kuidagi kompenseerima.

Aga tänud vastuse eest!

Postitatud: N Nov 13, 2014 14:45
Postitas petros
Mul just samad mõtted ( disco III V8 ). Olen ka LR pesaga suheldnud ja vastus sama.

Rääkisin just Gaznetiga ja sain vastuse check engine jms probleemide kohta:

--------
See on jah kohutav kui palju räägitakse hirmu-jutte gaasiseadmetega kaasnevatest õudustest, senini oleme suutnud kõik nn. kuulujutud ümber lükata ja ära põhjendada.
Meie ettevõtte juht ütles mulle et ta isiklikult garanteerib, et antud sõidukil gaasiseadmest tingitud asjaoludel „Check engine“ viga ei tule!
--------

mainiti ka, et neil kogemus olemas Rangeroveritega. Garantii kohta veel järgmine lõik:

* Gaasiseadmele kehtib garantii kolm aastat, pihustitele 100 ́000 km. ning paigaldustööle on garantii eluaegne!


Kas kellelgi positiivseid kogemusi on? :)

Paak

Postitatud: N Nov 13, 2014 16:41
Postitas Kalamees
Paak pannakse tagavara ratta asemele, 90 liitrine. Ja kompressor tõstetakse välja, pagasiruumi.

Postitatud: N Nov 13, 2014 17:58
Postitas landy

Postitatud: R Nov 14, 2014 16:17
Postitas soo
Ei oskagi seisukohta nüüd võtta.
Kui poleks Andrusega suhelnud, siis läheks paneks kohe gaasiseadme peale...

landy - tänud linkide eest! Vähemalt veendusin, et pagasiruum jääb mahult endiseks ning midagi segavat sinna ei tule.
Piiritagustes foorumitest nagu ei kajanud väga negatiivseid tagajärgi välja.

Postitatud: R Nov 14, 2014 18:05
Postitas landy
Väljamaa foorumitest jäi silma paar asja.
1. Kompressor kolib tuppa ja teen rohkem häält.
2. Õli vahetuse välpa tuleb palju tihedamaks teha.
3. Kasulik on bensuga aeg-ajalt sõita.
4. Varu rattast pead loobuma, sest välsit kandurit ka keegi ei veel ei paku.