1. leht 1-st
Surve jahutussüsteemis
Postitatud: K Nov 26, 2014 13:42
Postitas hulljuhan
Tervitused kaasvõitlejad!
Mis kogemused näitavad???
nimelt ei puhu enam salongi sooja õhku, mootor kipub minema kuumaks ja tundub, et surve on jahutussüsteemis sees.
Kui sõidust tulla siis on jahutusvedeliku tase madal või pole teda üldse, keerad korgi lahti susiseb rõhk maha ja jahutusvedelik nagu imeväel tekib tagasi paisupaaki.
milles viga võib olla? kaan/ tihend?
Postitatud: K Nov 26, 2014 17:54
Postitas Silver1
Tere
Pakun tihendit.
Katsu kas voolikud kõvad, kui mootor käib (kork peab peal olema)
Keera kork maha ja vaata, kas mullitab.
Kui nendele tingimustele midagi sarnast leidub siis tihend läbi.
Võib muidugi ka õhumull vahel olla.
Mis mootor on?
Kui 300TDI siis võid proovida ka nii, et paned mootori käima ja avad hästi ettevaatlikult termostaadi juures olevat täitekorki, kui sealt hakkab tulema natukenegi õhku mullitama siis tihend läbi.
Muidu peab sealt tulema kohe ainult jahutusvedelik.
Postitatud: K Nov 26, 2014 18:07
Postitas landy
DiscoII peal pole kunagi 300Tdi-d olnud, ainult Td5
Postitatud: K Nov 26, 2014 20:55
Postitas tyyp07
Minul oli samade sümptomitega kaanes mõra sees. Kui juba nagunii lahti pead võtma siis soovitaks pinki kontrolli saata.Kui muidugi silmaga näha, et tihend siis võid ju proovida ainult tihendi vahetust aga ega see mootor väga kuuma ei armasta ja võivad ka mõlemad asjad õhtul olla.
Postitatud: K Nov 26, 2014 22:24
Postitas hulljuhan
tyyp07 kirjutas:Minul oli samade sümptomitega kaanes mõra sees. Kui juba nagunii lahti pead võtma siis soovitaks pinki kontrolli saata.Kui muidugi silmaga näha, et tihend siis võid ju proovida ainult tihendi vahetust aga ega see mootor väga kuuma ei armasta ja võivad ka mõlemad asjad õhtul olla.
laseme ära survestada. tänud kõigile!
Postitatud: E Dets 15, 2014 01:41
Postitas hulljuhan
Ütleme siis nii, et mitu asja jälle korraga.
Jahutuslõdvikud olid kivikõvad ja sooja salongis ei puhunud. Õnneks ei pidanud kaant vahetama. Viga oli kaanetihendis.
Aga klassika, kui juba teed siis vahetad kõik ära mis vahetada vaja on. Vahetatud siis kõik tihendid, ketipinguti, kõik rihmalaagrid, rihmapinguti, eelsüüteküünlad, kütuseklapp jne...
See mootor peaks olema küll nüüd lekkevaba.
Ventika laagri vahetuseks sai maha võetud see otsakaan, siis otsustasime karteri maha võtta ja selle õlipumba poldi ära liimida. See kuramus oligi lahti:)
Neljast eelsüüteküünlast ei töötanud ükski. Kuidas ta käivitus... no külmaga kehvasti, soojaga polnud probleemi.
Enamus vidinaid oli Allmakes olemas, ketipinguti telliti kahe päevaga Inglismaalt. Tervitused Teile!
Enne kaane remonti läks kütusepump tuksi, siis kui väljas oli u -15c. Meil siin ühel toredal foorumimehel oli see olemas ja saime ka ilusasti kaubale.
Tänud Sulle Hr. Lr-Hd. Usun, et tema poole võivad ka teised pöörduda murega:)
Postitatud: E Dets 15, 2014 10:34
Postitas denver
hulljuhan kirjutas:Tänud Sulle Hr. Lr-Hd. Usun, et tema poole võivad ka teised pöörduda murega:)
Täiesti nõus sinuga. Mees teab, mis mees teeb. Asjalik ise ja kogu tema team

Soovitan soojalt.