LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
imedepõld
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 842
Liitunud: K Juun 05, 2013 20:40
Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas imedepõld » R Nov 08, 2019 22:05

Veel üks lahkelt purunenud väntvõll:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... 933#p38933
Imedepõld Grupp
Kollektiivsed kogemused Land Roveritega aastast 1996.
Inseneri Auto OÜ
info@imedepold.ee +372 56063006 (E-R 9:00-18:00)
https://www.facebook.com/imedepold.ee

MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
klubi@imdepold.ee
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » N Nov 14, 2019 11:26

Värskeid tetaeid. Taas kaks RR Spordi TDV6 südanat seiskunud - 2007a. 2,7L ja 2011a. 3,0L
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » N Dets 05, 2019 17:17

Et ei läheks meelest, siis panen kirja, et vahepeal on kaks Discovery 4 -ja aasta 2011 ja 2013 on saavutanud kaheosalise väntvõlli.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » K Dets 11, 2019 12:50

Viiamste päevade uudise d- 2006 a, 2,7L TDV6 sai Disco3 kapoti all otsa ja sama juhtus ka 2005. aasta spordi mootoriga
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » N Dets 19, 2019 09:33

Selle nädala saldo on 2 x 2,7L tdv6 mootorit, mõlemad 2005 aasta RR Sport kapoti alt.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » R Jaan 03, 2020 14:14

Eelmise aasta ikaldumised veel kokku lugemta, kui juba tuli teade ühe 2007. aasta D3 kapoti all oleva 2,7L TDV6 surma kohta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » R Jaan 03, 2020 16:51

Nüüd siis siin foorumis välja toodud juhtumite (surnud ja raskelt vigased TDV6 mootorid) põhjal eelmise (2019) aasta kahevõistluse tulemused:
I koht 3,0L -23tk
II koht 2,7L - 22tk

Seega 45 mootorit 52 nädala kohta. Kui siia lisada need mootorid millede purunemise kohta info minuni jõudnud ei ole, siis võib oletada keskmiselt 1 mootor nädalas peaks Eesti kohta ära tulema.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » E Jaan 20, 2020 14:37

Selle nädala esimene - Disco4 2009a.3,0L TDV6 ja väntvõll pooleks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas moilo » E Jaan 20, 2020 16:18

Mitte, et see nüüd kedagi lohutama peaks, aga tundub tegu ei ole ainsa töökindla mootoriga. Itaallaste 3,0 V6 VM diisel (peamiselt Jeep, Chrysler ja Maserati) tundub veel hullem olevat. Mure sama- väntvõll pooleks ja plokk ka rikutud. Originaaldetaild on veel kallimad kui Landroveril. Erinevalt Landroverist saab küll näiteks väntvõlli osta, kuid see ei ole majanduslikult otstarbekas. Seega kui kellelgi peaks peale Land Roveri ikaldust tekkima tahtmine see asendada näiteks Grand Cherokeega siis peaks hoolega kaaluma kas ikka tasub.

NB. See info puudutab vaid uuemaid autosid, vanematel on Mersu diisel.
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 230
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas rauki » T Jaan 21, 2020 09:24

Siinkohal oleks kohane veel meelde tuletada,et mingite aastakäikude Nissan Navarad kolksatasid ka ikka väga varakult oma mootorid kinni....niiet ei pole see Land Roverite viga ainult midagi.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » T Jaan 21, 2020 12:02

2010 a. RRS 3,0L TDV6 kaputt,
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 207
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas martinsl » N Veebr 06, 2020 11:38

Selline asi jooksis ekraanilt läbi. RR ja RRS sees. D5 mitte
https://www.fullfatrr.com/gallery/album ... G_9339.PNG
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 103
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas Erik256 » N Veebr 06, 2020 19:54

D5-e pole sest see tuli alles 2017. Bülletään on aastast 2014 ja seda olen siin foorumis ka varem tsiteerinud. Selle dokumendi kaasmõju oli vist ka see, et alates sellest aastast on 3,0 mootoril saalelukud. Samas, väntvõlli purunemist ei välista see jätkuvalt.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » T Veebr 11, 2020 08:33

Et ma ära ei unustaks- 2006 a. 2,7L TDv6 on otsa saanud RR Spordi kapoti all.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!

Mine “Üldised tehnilised küsimused”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist