1. leht 1-st
Mudakummid
Postitatud: P Veebr 11, 2007 20:50
Postitas hennuke
Tere ehk keegi oskab öelde,et kui suured rehvid max läheksid standart vedrstusega alla? olemas "16" veljed.
Re: Mudakummid
Postitatud: P Veebr 11, 2007 21:08
Postitas Valge Hiir
hennuke kirjutas:Tere ehk keegi oskab öelde,et kui suured rehvid max läheksid standart vedrstusega alla? olemas "16" veljed.
Millele ?- Seriesile, Defekale, Discole, Rangele...
Postitatud: P Veebr 11, 2007 22:17
Postitas landy
Märkus igati asjakohane! Alati avalda täpne inf, millele asju otsid.
Võttes aluseks:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=611
on hennukesel Disco I.
Alla mahuvad max. 235/85 R16, kuid pöörmsiel ja aukudes võivad käia vastu koopa ja stange serva. (Tõsi mitmed disco omanikud sõidavad seda mõõtu rehvidega. Näiteks Tai, valge -hiir).
Võttes aluseks:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html
ja
http://members.shaw.ca/jbarge/tires.html
Läheb väga lahedalt alla 215/85R16
kuid see on väga kitsas.
samas 245/75R16 on turul vähe liikvel ja kallid.
Seega mina võtaks 235/85R16 ja teeks rehvidele veidi liikumise ruumi.
Postitatud: E Veebr 12, 2007 19:22
Postitas hennuke
auto on discovery 1 92a all on mingid koni gaasiamordid ja originaal vedrud. mis oleks nagu soodsam variant,et teda tõsta.
ise päris siidikäpp ka just pole,et võimeline ise tegema.
olemas originaal "16" valuveljed. ja ka soodsalt kummid kasutatult.Mingid
Mud- ja edasi ei mäleta igatahes 235/85/16
Postitatud: E Veebr 12, 2007 19:47
Postitas landy
Originaal vedru ja amordiga ei ole muud segavat faktorit, kui esimese kaitserua plastnurgad ulatuvad liiga koopasse. Kui nurgad ära võtta, siis pole rataste ringi käimisel enam suuri takistusi.
Pead ainult arvestama, et seda mõõtu rehvid käivad suurusest tulenevalt rattaid põhja keerates vastu silla "radius arm"-e ehk diagasid.
Seellest pole hullu, sest on kumera disiniga ja rehv libiseb üle. Seepärast läigib ka kõige mudasema auto omanikul alati üks vähemalt koht.
Alati on võimalik esimene plastik kaitserud millegi asisemaga asendada. Kas siis istehtu või tehase omaga.
Kaustajad tai ja Valge Hiir ehk kõige pädevamad sulle selgitusi andma.
Postitatud: E Veebr 12, 2007 19:48
Postitas tai
endal all jah R16" 235/85 ja vedrud ka mitte oma esimeses nooruses. Ei ole ka hullu sellest kisast mis algul sealt alt tuleb korralik metsatiir ja see kadunud - ise ei leidnud kyll midagi olulist puudu olevat. (Disco 1 tegemist)
Postitatud: E Veebr 12, 2007 22:31
Postitas landy
Mis kaitserauda puutub, siis vaskaul Valge Hiir osaliselt ise tehtud rauaga ja pramal TT-tehase rauaga.

Postitatud: T Veebr 13, 2007 00:59
Postitas hennuke
Ok. homme/ülehomme proovin need siis Rehviexperdis alla saada.
Postitatud: P Veebr 18, 2007 22:19
Postitas hennuke
Puuduvad kõik rauad+karterikaitse....aretaks isegi need valmis....kui oleks näidiseid või mõõte võtta.... tööriistad garaaz omal olemas.
Või ehk keegi teeb mõistliku hinna eest ise mulle rauaringi..originaali pole vajagi..
Lisaks veel et milline vints ja kus linnapeal müüakse sobiks DiscoI?
Päris Handyka jama ka ei hakka ostma..
Postitatud: P Veebr 18, 2007 23:38
Postitas landy
hennuke kirjutas:Puuduvad kõik rauad+karterikaitse....aretaks isegi need valmis....kui oleks näidiseid või mõõte võtta.... tööriistad garaaz omal olemas.
Või ehk keegi teeb mõistliku hinna eest ise mulle rauaringi..originaali pole vajagi..
Võta ühendust kasutjaga "valge hiir". Urmol on ise tehtud rauad küljes.
Lisaks veel et milline vints ja kus linnapeal müüakse sobiks DiscoI?
Päris Handyka jama ka ei hakka ostma..
Minu kaudu Eestis enim hinnatud ja ostetud vints Come-Up DV9000 klubi hinnaga 11500.-
Postitatud: E Veebr 19, 2007 09:01
Postitas Valge Hiir
hennuke kirjutas:Puuduvad kõik rauad+karterikaitse....aretaks isegi need valmis....kui oleks näidiseid või mõõte võtta.... tööriistad garaaz omal olemas.
Minul on ees RR "kängururaud" millele on lisatud ise tehtud stange koos vintsi pesaga.
Külgedel on samuti RR küljerauad.