Lühis elektrisüsteemis - üks võimalik lahendus
Postitatud: T Veebr 13, 2007 11:04
Kuna jamasin tükk aega enda auto (Defender 110, Td5) elektrisüsteemist lühise väljajuurimisega, siis panen siia kah mõned sümptomid ja lahenduse lootuses, et ehk on kellelgi sellest tulevikus abi.
Niisiis - juhtus selline lugu, et auto suri keset maanteed välja. Kütusepump ei töötanud, temperatuurinäidik näitas maksimumi.
Lahendueks oli esialgu kõrvalistuja istme all oleva kaitsme nr.5 (30A) väljavahetamine ja kapoti alt, paisupaagi kõrvalt, pistikust C0203-C0449 pruun-orani juhtme lahtivõtmine (see toidab paari andurit ja eelsüüte releed).
Lõplikuks lahenduseks oli sidurikoja vastu käinud juhtmekimbu (pilt1, pilt2, pilt3) isoleerimine.
Kuna ka teised juhtmikimbud, mis kõrvalistuja istme alla lähevad, on mitmest kohast mootori ja käigukastiga kokkupuutes, siis soovitan ka neid kahtlustada.
Ja veel - ÄRGE OSTKE ODAVAID KAITSMEID - põletate auto maha!
Pikem jutt aadressil: http://www.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2006_luhis/
Niisiis - juhtus selline lugu, et auto suri keset maanteed välja. Kütusepump ei töötanud, temperatuurinäidik näitas maksimumi.
Lahendueks oli esialgu kõrvalistuja istme all oleva kaitsme nr.5 (30A) väljavahetamine ja kapoti alt, paisupaagi kõrvalt, pistikust C0203-C0449 pruun-orani juhtme lahtivõtmine (see toidab paari andurit ja eelsüüte releed).
Lõplikuks lahenduseks oli sidurikoja vastu käinud juhtmekimbu (pilt1, pilt2, pilt3) isoleerimine.
Kuna ka teised juhtmikimbud, mis kõrvalistuja istme alla lähevad, on mitmest kohast mootori ja käigukastiga kokkupuutes, siis soovitan ka neid kahtlustada.
Ja veel - ÄRGE OSTKE ODAVAID KAITSMEID - põletate auto maha!
Pikem jutt aadressil: http://www.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2006_luhis/