1. leht 1-st
Disco I: talv ja 40K km/a
Postitatud: R Veebr 23, 2007 11:44
Postitas põdramaja
Küsimus siis selline kas Disco I on masin (hea eksemplari korral) mille peale võib loota iga ilmaga (talv ja -30C). Lisaks selline asi, et kas aastase kilometraaiga ca 40-50 000 on Disco I mõistlik ost. Tööst lähtuvalt jääb sõiduauto liiga vähesuutlikuks.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 18:52
Postitas tai
sõidan 98 aasta disco I (td300 mootor) ls aastas u 70 000 km. Kui õli ja muid pudinaid õigel ajal vahetad (ja rehve!) siis pole tal häda midagi kaubaalus mahub taha sisse ja maastikusuutlikus midagi defeka sarnast. Hea auto aga ylalpidamis kulud võrreldes sõiduautoga kasvavad. muidu julgen soovitada kyll. Minu isendi ls u 230 000 km.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 19:09
Postitas landy
Arvan, et Disco I ,teine modifikatsioon (1995-98 ) on üsna hea valik.
Mis käivitumisesse puutub, siis see sõltub juba kasutatavast kütusest, eelsüüte küünalde olukorrast ja mootori tihedusest.
Minu 20a. vana ja ca 300.000 km sõitunud LR 90 diisel käivitus -25C juures isegi ühe surnud eelsüüte küünlaga
Kui on võimalik kodu juures hoida, siis mõtekas kas elektriga plokisoojendus või webasto eelsoojendus peale panna ja siis on matsu pill.
Tai on seda ikka väga jõhkralt ekspluateerinud ja kestab siiamaani.
Vaata meie foorumis autode müügi kuulutusi, seal üsna mitu päris hea hinnga masinat saadaval.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 22:03
Postitas mustique
Mina veedan koos oma '94 Disco I ja 200tdi mootoriga esimest talve.
"tai" ja "Landy" juttudel iva sees. Mõned senised tähelepanekud ja trikid mida ise kasutan (ei kuulu absoluutse tõe kategooriasse):
* nagu eelpool mainitud - vedelikud. Tegin veel õlivahetuse ka enne suuremaid krõbedaid pakaseid ära. Ja nagu ikka LR puhul, tasub kontrollida õlitaset..... muidu kisub ikka väga tihkeks.... Talvel on seda hea teha, lumi ju maas, sest nagu öeldakse, et kui LR-i all pole hommikul õlilaike - kontrolli mootoriõli taset
* Aku võiks ka värskemat sorti olla. Endal oli vana akuga käivitamine -25 juures natuke vaevaline. Siis kasutasin teist akut veel täkuks.... Nüüd on uus aku peal
* Plokisoojenduse kohta aretasin oma versiooni. Vedasin pikenduse õue, sinna otsa tavaline väike 220v soojapuhur, suunasin selle ploki suunas ja 20 minuti pärast laksust käima. Magalatornide mägede vahel see muidugi vist ei õnnestu....

Siis aitab kindlasti Landy soovitus
* Et kuuti soojaks saada tasub papp ka radika ette monteerida. Aitab. Paljuräägitud LR-i külmast salongist talveperioodil ei oska mina küll miskit kosta.... Pigem olen soojakangi külmema poole keeranud, et palav ei hakkaks......
* Kangema pakasega on alguses sõit natuke kõva.... amordid pole vist enam esimes nooruses
Jääb üle ainult suur sõidumõnu...... Endal koguneb aastas kilomeetreid vast 40-45 tuhat.... Mõnuga...... endalegi üllatuseks sain suvel ühe päevaga läbitud teekonna Pärnu-Viljandi-Tartu-Jõhvi-Narva-Rakvere-Aegviidu ja olin pärast seda täiesti kõndimis- ja kõnevõimeline

Kartused ja eelarvamused olid hoopis teised.....
Arvestama peab ikka, et tegemist on vanema autoga ja siit-sealt putitamist/osade vahetamist tahab....... aga see on sama kõigil....
Igatahes julgen soovitada......
Postitatud: R Veebr 23, 2007 23:15
Postitas põdramaja
Silma jäid siin müügis olevatest kaks: Lermo ja Lauri (gilbert) müüdavad isendid. Kui võimalust, siis oleks hea kui keegi peale müüjate nende eksemplaride kohta oskaks infot jagada. Endal jäi silma, et Lermo müüdaval isendil tagumisel uksel alumises ääres rihvelplekist riba - kas korrosiooni varjamiseks?.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 23:28
Postitas mustique
Landy oskab kindlasti anda parima hinnangu ja ülevaate. Aga kindlasti tasuks kaeda ka seda -
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=390
Selle auto müüja teab ka nendest Land Roveritest üht ja teist.......

Postitatud: L Veebr 24, 2007 13:09
Postitas põdramaja
Mis maksab Disco I kõrgsurvepump?
Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:37
Postitas landy
põdramaja kirjutas:Mis maksab Disco I kõrgsurvepump?
Luige-Oliveri kaudu peaks Boshi vahetuspumba kätte sama kusagil 7K kandis. Mis üldist pumpade hinnataset arvetades on ikka väga soodne.
Seega auto hind soodne.
Teistest autodest ka:
See rihvelpleki riba oli sellel sinisel discol juba siis, kui see masin mõned aastad tagasi Eestisse toodi. Praegune kasutaja on seehga teine omanik ja minu andmetel seest poolt korosiooni jälgi luugil näha pole. Arvata on, et see ilu pärast panud pole, kuid kuna tagaluuk on almumiiniumist, siis selle lõpliku küljest kukkumiseni on veel pikki aastaid aega. Sellest ketkest, kui värv mullitma hakkab kuniks augu tekkimiseni kulub vähemalt 6-7 aastat. Seeg ei tasuks selle pärast küll muret tunda.
Ka gilberti masin on igati korralik ja hea valik.
Seega oma silm kuningas ja kõrv kuningas. Mine vaata masinad üle!
Kui tekib lisaküsimusi, küsi siin ära.
Postitatud: E Veebr 26, 2007 11:21
Postitas põdramaja
Üks küsimus veel eelnevalt: kas Disco I-l võib kohata ka õhkvedrustust?
Postitatud: E Veebr 26, 2007 12:45
Postitas landy
põdramaja kirjutas:Üks küsimus veel eelnevalt: kas Disco I-l võib kohata ka õhkvedrustust?
Minu andmetel õnneks mitte.
Postitatud: K Veebr 28, 2007 08:57
Postitas põdramaja
Kui Disco I-l peaks esinema ABS-i anduri rike, siis kas kulutused remondiks jäävad samasse suurusjärku nagu Disco II-l (oli juttu siin ühes foorumis).