1. leht 2-st
Range Rover Vogue 3,0tdi 130kw 2002a
Postitatud: E Dets 07, 2015 21:40
Postitas reinzimees
Sai ostetud siis selline masin trbo probleemiga. Ennem, kui nüüd uus turbo peale panna, mis oleks veel soovitslik puhastada või kontrollida? Seda kindlasti, et intercooler pesta ja cooleri torustik, kuid kas veel midagi olulist?
Mingi videos nägin, et mees võttis turbo vahetamiseks mootori maha, kas see peab tõesti paika? Ei tahaks uskuda.
Postitatud: E Dets 07, 2015 22:17
Postitas moilo
Tere,
No TD6 mootoriga Rangel ei ole turbo vahetuseks kindlasti mootorit maha võtta vaja. Vahetada võiksid veel karterituulutuse filtri (asub klapikambrikaane peal), mootoriõli ja filtri. Ka õhufiltri. Üldiselt on tegu suhteliselt lihtsa protseduuriga, võrreldes mõne teise mootoriga (3,6 tdv8). Või mõne teise Land Roveriga. Discol või Range Rover Sportil tekib tahtmine mitte mootorit vaid suisa keret eemaldada turbo vahetamiseks. Range TD6 on väga ok remontida üldiselt. Paraku tuleb seda teha suhteliselt tihti.
Lear
Postitatud: T Dets 08, 2015 14:11
Postitas Mait07
Tere Discol vahetasin turbot 2x kuna õli viga ei olnud

Seega peale turbo paigaldamist jäta stutsid natu lahti ja veendu õli surves
Ja disco 2 oli turbo vahetus u.30 min töö

Postitatud: K Dets 09, 2015 17:07
Postitas reinzimees
Mis põhjusel siis õlisurvet polnud?
Postitatud: R Dets 11, 2015 12:09
Postitas reinzimees
Sain täna turbo rikkepõhjuse teada. Nimelt ei ole õli turbost edasi liikunud, et on seal põlenud. Pakuti variant, et karterituulutuse klapp ei toimi või miskit, et tuleb see uus panna ning seejärel uue õliga lasta vähe aega käia ja kohe uuesti värske õli sisse. On kellegil miskit lisada ning kas asi peab paika? Kas see klapp on selle sama korpuse sees, kus asub karterituulutuse filtergi?
Postitatud: R Dets 11, 2015 15:23
Postitas Mait07
Mul oli õlikanalis ilmselt vaigu tükk ees.Veiko seda minu "tegevust" heaks ei kiitnud, aga lasin suruõhuga torud läbi ja praeguseks olen sõitnud uue turboga 10 K Km ja vaigu tükk pole siiani kuskil muud pahandust teinud
Postitatud: R Dets 11, 2015 17:16
Postitas imedepõld
Karterituulutuse klapp on sellel autol kuluosa. Hind ~55 EUR. Koheselt saadaval.
Postitatud: L Dets 12, 2015 11:47
Postitas reinzimees
Varuosad kõik olemas, vaja veel turbot oodata. Kõik on mõistetav, kuid kas on oluline põhjus, sellel topelt õlivahetusel? Samuti, mis õli soovtate kasutate antud mootoris, firma jne?
Postitatud: P Dets 13, 2015 13:36
Postitas landy
LR spetialiseerunud teenindusfirmad kasutavad uuemates Land Rover-ites Castrolit.
Postitatud: E Dets 14, 2015 14:18
Postitas Veiko Varik
Castrol Edge 0w-40 on parim sellele mootorile. Olen ka täheldanud, et külmkäivituse klõbin kaob selle õliga.
Edu
Veiko
Postitatud: N Dets 17, 2015 11:50
Postitas duud
kasutan ka castrolit ning kõik toimib. õli ei ole koht kus kokku hoida. "BMW soovitab ka seda"

Postitatud: R Dets 18, 2015 21:11
Postitas reinzimees
Otsisin netist ja sain õli koguseks 8,3L kas see vastab tõele?
Postitatud: R Dets 18, 2015 23:00
Postitas martin.paas
autodata näitab sellele mudelile nii engine with filter(s): liter 8.75 ja kas 5w/40 või 10w/40
Postitatud: R Dets 18, 2015 23:13
Postitas landy
martin.paas kirjutas:autodata näitab sellele mudelile nii engine with filter(s): liter 8.75 ja kas 5w/40 või 10w/40
Kui Veiko ütleb, et 0w-40 onhea ,siis tasub teda uskuda.
Postitatud: L Dets 19, 2015 18:30
Postitas reinzimees
Autol nüüd turbo vahetatud. Kuid tagant viskab hirmsasti suitsu, just selline hallikas. Ilmselt vist katalüsaator õliga reostunud? Kas kannatab kuidagi puhastada, maha võtte või peaks uue panema?