1. leht 1-st

Probleem - Range Roveri mootoriremonti

Postitatud: T Mär 06, 2007 09:39
Postitas Hennessy
Tere!

Kes oskab soovitada kus saab teha Range Roveri mootoriremonti. 96 a. 4,6 bensiinimootor

Postitatud: T Mär 06, 2007 17:53
Postitas RV8
Mina osakaks ütelda kuidas. Alustada tuleb mootori lahtivõtmisest. Kõik ennsutsed "ma tean mis seal kulunud on" 100% lt on valed või mittetäielikud. Saaaks tarnida kõik varuosad. Müüks ka remonditud mootori kui vaja oleks. Momendil on üks olemas. Orenteeruv maksumus osadele ca 10 000 kr, see varasemate kogemuste alusel. Pakutava mootri hind on alla 10 k juhul kui vana mootori endale saan.

Postitatud: T Mär 06, 2007 21:35
Postitas Hennessy
Milline oleks siis parim lahendus ja mis see võib kokku maksma minna?Probleem on järgmine: mootorist kaob jahutusvedelik ning mootor kuumeneb üle. Pragu pole plokist leitud, plokikaane tihend on vahetatud. Nüüd hakkas midagi kloppima mootoris. Ühe arvamuse kohaselt väntvõll. Tegelikult on nii, et diagnoose on sama palju kui on olnud mehi kes seda uurinud. Palju maksab mootori lahtivõtmine ja vea kindlaks tegemine? Probleem on veel selles, et auto asub Peterburis. Kas on targem auto siia toimetada või lasta seal mootor maha võtta, siia tuua ja seda siis siin remontida või see teine remonditud mootor Peterburgi viia ja seal peale panna. Kas sellele remonditud mootorile on ka mingi garantii?

Postitatud: T Mär 06, 2007 21:58
Postitas suur
Mida paganat!
Helista Peterburi Land Roveri klubisse

тел: (812) 336-9549
тел: (812) 265-2204
тел/факс: (812) 336-9547

ja küsi klubi esimeest Boriss Gadasinit.Räägi talle oma mure ära (tervita teda ka minu poolt.Ja kui lähitulevikus helistad,küsi kas ta ikka sai minu Tosninskie Bolota ankeedi kätte!)
Sealt saad kindlasti oluliselt kiirema,professionaalsema ja odavama lahenduse,kui seda asja läbi Eesti ajades.

Suur

Postitatud: T Mär 06, 2007 22:07
Postitas RV8
sellepärast ma arvangi, et tuleks lahti võtta, siis sab alles täpselt teada. Ülekuumenemine viitab termostadi või radika veale. Kui te pole esimine omanik, siis võib olla on radikat varem "keedetud" ja täidetid "sinepiga" üritades lekeid muudest kohtades ravitseda. Tulemusena radikas umbes ja korras termostaadi puhul ei jähuta. Ploki kaane tih. vahetus kah ei pruugi aidata, pl. kaaned võivad oll kõverad. Kas surve on süsteemis ilmselt kah, voolikud punnitavd Võib olla olen natuke naiivne, aga mootori maha ja tagasi panek läheb maksma näiteks 4000 kr, osad tavalise kapremodi puhul 6000 kuni 10000 tuh, lisaüüd v. võlli lihvimne 1000, kui läheb mingil põhjusel vaja ploku puurida, siis veel vähemalt 4000 kr (8 aukux500). Eestis hetkel üks avariiline sellina auto kuskil on aga sellel on mootor põlenud ja sulanud kokku. E bay kah variant aga VÄGA kahtlane.
Töökoja suhtes nõustada ei oska.

Postitatud: T Mär 06, 2007 22:18
Postitas landy
Mina soovitaks võimlusel Venemaal lahti võtta ja sealsel spetialistil lasta otse kasutajat RV8 informeerida (valdab vabalt vene keelt)mis probleemid ilmsnesid. Seejärel võimlik otsustda, kas tasub remontida või osta asenusmpootor.

Postitatud: T Mär 06, 2007 22:25
Postitas RV8
Hr Suure soovitus asjalik. Võin sealsete remontijatega suhelda. Enne kui jupide kohta otsuse vastuvõtate, võiks minu poole pöörduda. Vahel on juppe minu juurest ostetud ka Peterbur. Muidugi on see piisavalt suur koht et sealgi osi liiguks. Venemaale eksporti ei tee variandid "bez käibemaksa" ei saa.

Postitatud: T Mär 06, 2007 23:05
Postitas Hennessy
Kelle poolt ma Peterburis tervised edasi annan? Kas Hr. Suur on nick- või päris nimi? :)

Postitatud: T Mär 06, 2007 23:51
Postitas suur
Ikka pärisnimi,ma igalpool foorumites pärisnime all.See väldib segadusi ja vääritimõistmisi.
Nagu näiteks siingi - olen kindlasti paljude LR foorumlastega aja jooksul erinevatel üritustel kokku puutunud,aga varjunime järgi ei tea eriti kedagi.
Noh ,jah Vaarmanit muidugi ja Pommeri varjunime nägin vist kah kusagil vilksatamas.