Martini Discovery II A 2004

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
Erik256
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 93
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas Erik256 » P Nov 17, 2019 23:00

Minu oma teeb sama häält ja on seda teinud viimased 7 aastat, mis auto minu käes on olnud. Inglismaa foorumites on see küsimus ka aeg-ajalt kerkinud ning üldine arvamus on, et see on seotud SLABS'i (aju mis juhib ABS-i ja õhkvedrustust) enesetestiga, mis käivitub kuni 30. minutiks peale süüte väljakeeramist või mõne ukse/luugi avamist. Imelik selle juures on see, et alati leidub paar autot, millel seda heli ei ole, kuid valdaval enamusel see hääl siiski on. Seega, mina arvan, et see on normaalne.

vilkuvad M+S tuled ja ainult 3. käik on 95% nn. xyz lüliti. Seda annab lahti võtta ja remontida ning sel viisil vahetamist edasi lükata. Minul õnnestus seda teha kaks korda ja mõlemal juhul kestis umbes kaks aastat. Kolmandal korral olid klemmid nii kulunud, et puhastamine enam ei aidanud. Kahjuks on tegemist ühe vähese ebamõistlikult kalli D2 tükiga.

Üks õpetus kuidas seda teha on siin: http://www.handyhowie.co.uk/handyhowie/ ... witch.html

Kuna sinul on facelift auto siis sinu lüliti näeb seest natuke teistsugune välja. Selline nagu sellel lingil: https://landroverforums.com/forum/disco ... post400861

Tagasi panemisel tuleb kasutada kas spetsiaalset joondamistöörista või katse-eksitus meetodil leida õige asend lülitit võlli otsas pöörates. Eesmärk on saada armatuuril kuvatav käigu näit ühtima käigukasti kulissil olevate tulukeste näiduga. Mul on iseenesest see joondamistöörist ka olemas aga kuna su asukohta profiilist ei nähtu siis ei tea kas sellest kasu on.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut.
appo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: P Mai 26, 2019 11:42
Asukoht: Elva

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas appo » E Nov 18, 2019 06:50

Kusjuures eelmine omanik mainis et ta on seda juba korra vahetanud, olevat maksnud 700€. See küll ei välista, et ta uuesti ära kulunud on kuid vähendab selle tõenäosust. Huvitav on see, et see m+s on tekkinud eranditult just esmasel käivitusel peale pikemat aega seismist ning alati korda saanud peale mõningast sõitu + uuesti käivitamist. Hetkel on masin mehaaniku käes kellel oli ka disco2 kunagi ja on nende probleemidega tuttav. Annan soovitused edasi.
appo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: P Mai 26, 2019 11:42
Asukoht: Elva

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas appo » E Dets 23, 2019 09:03

Vahepeal käisin kahe mehaaniku/elektrooniku juures oma disco probleemidega.

Esimese poole pöördusin mitmete probleemide ja hooldustöö soovidega. Ära sai tehtud siis:
  • Mootoriõlilekked - klapikambrikaane tihend lekkis, õlifiltri vahelt ja vist oli veel kuskilt (mingi otsatihend? mehaaniku sõnutsi)
  • Õlivahetus - varem oli seal sees sellele mootorile mittevastav õli, poolsünteetiline (paksem, et õlilekkeid vähendada?). Nüüd sai värske ja selle mootori poolt nõutud õli sisse.
  • Juhipoolne aknatõstuk vahetatud
  • Käsipidur jäi varem peale, see sai korda - ei teagi mis täpselt viga oli
  • Esimesed piduri klotsid-kettad vahetatud
  • Juhtmestuses leiti mingi koht, kus juhe oli massis ning väidetavalt tekitas neid elektroonikaprobleeme (m+s, ABS)
  • Sai korraliku mustriga rehvid alla, mis kõlbavad ka talvisteks oludeks
  • Kütusefiltri vahetus

Lisaks öeldi sealt, et aku on nõrk ja vajaks vahetamist ning natukene lekib tagasillas miskit mille vahetusjupp läheks 300€ maksma. Aga mitte kriitiline veel.

Peale auto kätte saamist oli kõik asi mõni aeg korras kuni hakkas paari päeva pärast jälle vanu probleeme tagasi tilkuma - kolm sõpra ABS tulukest tulid tagasi ning hiljem ka M+S. Lisaks oli aku eemaldamise tõttu automakk koodi alla läinud. Halenaljakas on see, et kood on mul küll olemas kuid sisestada ei saa, kuna maki ekraan on vigane ja pilti ees pole.

Võtsin siis kuulda kaasfoorumlase soovitust ja läksin oma elektroonikamuredega Tartus Wolfer OÜsse. Vastu võeti mind seal väga kiiresti ning jäi neist ka väga asjalik mulje, kuna juba enne auto nägemist ja täpsemate sümptomite seletamist kirjeldati potentsiaalsed probleemid ära. Paari päeva pärast saingi kõne ning seletati lahti, milles on probleemid ning mis ära tehti:
  • Suur probleem oli aku. Tegelikult aku seisukord on hea aga kuna eelmine omanik sõitis masinaga vaid kuuvarjutuse ajal, siis oli ta oma täituvuselt piiripeal. Nüüd natukene külmemate ilmade tulekuga see piir nihkus veelgi ning hakkasid ilmnema probleemid. Üks probleem, mis ilmselt akust oligi, oli see käigukasti error. Aku laeti kahe päeva kestel täis.
  • Lisaks akule painutati ka käigu asendianduri klemme, nii igaks-juhuks, et see M S ikka tagasi ei tuleks.
  • Diagnost näitas, et ABS vea puhul on tegu ABSi pumba klapi probleemiga. Seda aku laadimine ära ei parandanud paraku.
Ehk siis, hetkeseis on selline, et ainus tõsisem tehniline probleem on ABS. Uus pump pidi maksma väga palju. Leidsin aga internetiavarustest mingi paranduskiti, mis pidi parandama just selliste sümptomitega probleemi (https://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-DIS ... 2570905807) . Kellegil kokkupuuteid selle ABSi probleemiga? Pidi olema justkui tüüpviga . Kas see repair-kit tasub proovimist?
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas DreamWalker » E Dets 23, 2019 10:59

Vahepeal käisin kahe mehaaniku/elektrooniku juures oma disco probleemidega.

Esimese poole pöördusin mitmete probleemide ja hooldustöö soovidega. Ära sai tehtud siis:
  • Mootoriõlilekked - klapikambrikaane tihend lekkis, õlifiltri vahelt ja vist oli veel kuskilt (mingi otsatihend? mehaaniku sõnutsi)
  • Õlivahetus - varem oli seal sees sellele mootorile mittevastav õli, poolsünteetiline (paksem, et õlilekkeid vähendada?). Nüüd sai värske ja selle mootori poolt nõutud õli sisse.
  • Juhipoolne aknatõstuk vahetatud
  • Käsipidur jäi varem peale, see sai korda - ei teagi mis täpselt viga oli
  • Esimesed piduri klotsid-kettad vahetatud
  • Juhtmestuses leiti mingi koht, kus juhe oli massis ning väidetavalt tekitas neid elektroonikaprobleeme (m+s, ABS)
  • Sai korraliku mustriga rehvid alla, mis kõlbavad ka talvisteks oludeks
  • Kütusefiltri vahetus

Lisaks öeldi sealt, et aku on nõrk ja vajaks vahetamist ning natukene lekib tagasillas miskit mille vahetusjupp läheks 300€ maksma. Aga mitte kriitiline veel.

Peale auto kätte saamist oli kõik asi mõni aeg korras kuni hakkas paari päeva pärast jälle vanu probleeme tagasi tilkuma - kolm sõpra ABS tulukest tulid tagasi ning hiljem ka M+S. Lisaks oli aku eemaldamise tõttu automakk koodi alla läinud. Halenaljakas on see, et kood on mul küll olemas kuid sisestada ei saa, kuna maki ekraan on vigane ja pilti ees pole.

Võtsin siis kuulda kaasfoorumlase soovitust ja läksin oma elektroonikamuredega Tartus Wolfer OÜsse. Vastu võeti mind seal väga kiiresti ning jäi neist ka väga asjalik mulje, kuna juba enne auto nägemist ja täpsemate sümptomite seletamist kirjeldati potentsiaalsed probleemid ära. Paari päeva pärast saingi kõne ning seletati lahti, milles on probleemid ning mis ära tehti:
  • Suur probleem oli aku. Tegelikult aku seisukord on hea aga kuna eelmine omanik sõitis masinaga vaid kuuvarjutuse ajal, siis oli ta oma täituvuselt piiripeal. Nüüd natukene külmemate ilmade tulekuga see piir nihkus veelgi ning hakkasid ilmnema probleemid. Üks probleem, mis ilmselt akust oligi, oli see käigukasti error. Aku laeti kahe päeva kestel täis.
  • Lisaks akule painutati ka käigu asendianduri klemme, nii igaks-juhuks, et see M S ikka tagasi ei tuleks.
  • Diagnost näitas, et ABS vea puhul on tegu ABSi pumba klapi probleemiga. Seda aku laadimine ära ei parandanud paraku.
Ehk siis, hetkeseis on selline, et ainus tõsisem tehniline probleem on ABS. Uus pump pidi maksma väga palju. Leidsin aga internetiavarustest mingi paranduskiti, mis pidi parandama just selliste sümptomitega probleemi (https://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-DIS ... 2570905807) . Kellegil kokkupuuteid selle ABSi probleemiga? Pidi olema justkui tüüpviga . Kas see repair-kit tasub proovimist?

Hakkas silma jah kui "pistiku-hübriid" laadis Wolferis :roll: :lol: :lol:
Aku on sul vale peal - keegi on koitanud ja pole raatsinud õiget akut osta sest need on kallimad tunduvalt 90ah säästu käkkidest...
Kui mälu ei peta siis RAVE nägi ette 110ah akut ja klemmid on "tagurpidi" Disco 2el ehk siis + - . Asja teeb keerulisemaks ka see et 110ah akud on tavaliselt
350mm laiad aga akukasti mahtus vist 335mm aku max, vb mahtus kuidagi 350mm hädapärast aga ma võin muidugi valesti mäletada ka.
110AH ja 335mm laia aku panin enda omale peale ja PTÜI PTÜI PTÜI - alates ostest muretult kulgenud - 1 korra sai tühjaks -20ga (aga ma ise kurnasin ära esiklaasi küte + tümakas + pidevad lühikesed sõidud alla 5km) :mrgreen:
Selline - oli vist cirka 150eurot kui mälu ei peta....

Pilt

Kui mu mälu ei peta siis hiljem leidsin kusagil müüdi 110Ah aku ja käivitusvool 950A 160.- euroga umbes aga ma kahjuks ei leia enam infot üles.
Eks palju aega mööda ka läinud ja hinnad ja pakkujad muutuvad koguaeg.
See 750-ne on ka väga eeskujulik olnud -raha väärt 8)

Mootori otsatihend oli Sul keegi tihendi/silikooni möksiga lappinud kokku et ei lekiks - nooojah... if its stupid but it works its not stupid aga hydroscandis lähed vana väsinud rõngas tihendiga - ostad 0.5mm tummisema tihendi 1 euro eest ja muretu - küsi kuidas ma tean :lol:

ABSi klapi viga viskas jah Sul sisse - vot selle ravi tõesti ei tea - pole "õnneks" - ptüi ptüi ptüi - kokku puutunud aga arvestades plokkide hinda ja kasutatude LS/vanust läheks ise ka pigem parandus kiti teed. Arvamust/võimalikku hinna/töö pakkumist võiks ka Fulldrives huvi pärast küsida äkki.

/EDIT/ Wolfer laob sul ABS ploki uuesti kokku kui talle selle rem. komplekti viid - ta küllalt ABSe jpms plokke kokku ladunud uuesti 8)

Muidu paistis pill väga kõbus aga soovitan klaasi ülemine äär ja alumised otsad üle vaadata lähitulevikus - roosteuss juba piilus sealt :|
Also - originaal tung kapoti all ajas kadedaks :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: #disco omanike probleemid

Häid Jõule ja Rahulikke Pühi :)))
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
appo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: P Mai 26, 2019 11:42
Asukoht: Elva

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas appo » T Dets 24, 2019 09:04

Kui 90Ah aku otseselt midagi ei kahjusta (???), siis laseks tal olla kuni vastu peab või reaalne vajadus tekib uue järele.
Mootori otsatihend oli Sul keegi tihendi/silikooni möksiga lappinud kokku et ei lekiks
No kui uuesti lekkima hakkab siis teab, kuhu esimesena vaadata :D
Wolfer laob sul ABS ploki uuesti kokku kui talle selle rem. komplekti viid - ta küllalt ABSe jpms plokke kokku ladunud uuesti
Remondikomplekt tellitud, peaks aasta esimene nädal jõudma. Eks siis vaatan edasi..
Muidu paistis pill väga kõbus aga soovitan klaasi ülemine äär ja alumised otsad üle vaadata lähitulevikus - roosteuss juba piilus sealt :|
Pole julgend veel piiluda sinna, elan õndsas teatmatuses natukene veel. Soodsamate ilmade tulles peab käsile võtma jah..
Kasutaja avatar
Erik256
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 93
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas Erik256 » K Dets 25, 2019 16:02

Mina leidsin sellise aku nagu Yuasa 640SHD, see on mõõtmetelt väike ja terminaalid on Disco 2 jaoks sobivas asukohas. Käivitusvool on 1000A ja mahtuvus 115Ah. Mina ostsin miskist e-poest, avaruosad.ee vist, aga kiire google'damine näitas, et see pole ainus koht. Originaalaku on Delphi Freedom.

ABS klapi viga, ing. keeles "shuttle valve" on jah levinud probleem ja see remondikomplekt on vähemalt välismaa foorumite põhjal täiesti adekvaatne lahendus. Endal pole ka sellega veel tegemist tulnud teha, kuid ma ei kõhkleks antud komplekti kasutada.

Tungrauast niipalju, et mina olen kaks korda ostnud originaali ja mõlemal korral on see ca. 2-3 aasta jooksul otsad andud. Kuigi kasutan seda 2 korda aastas, kui talve/suverehve vahetan. Tungraua tihendid vist ei pea seal kuumas mootoriruumis eriti vastu. Hetkel ei teagi millega see asendada. Orignaal on Itaalia firma Coram toode muidu.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas DreamWalker » K Dets 25, 2019 18:26


Tungrauast niipalju, et mina olen kaks korda ostnud originaali ja mõlemal korral on see ca. 2-3 aasta jooksul otsad andud. Kuigi kasutan seda 2 korda aastas, kui talve/suverehve vahetan. Tungraua tihendid vist ei pea seal kuumas mootoriruumis eriti vastu. Hetkel ei teagi millega see asendada. Orignaal on Itaalia firma Coram toode muidu.
See "Yuasa 640SHD" ju aku klemmid nö "valepidi" Disco 2 jaoks... muidu andmed ja mõõdud head (veoka aku ju :twisted: :mrgreen: ) 175.- ka :|

Njah ega ma julgekski väga 2" tõstega rasket maasturit taolise "originaal" asjapulgaga tõsta - mul pagashis suurte käppadega kindel tung ikka kaasas. See originaal tundub väga kipakas/altis ümber minevat olevat minu arust....

Eks ta selline "ilus moeasi" ole seal kapoti all - kena vaadata kui olemas :roll: :lol: :mrgreen:
Viimati muutis DreamWalker, T Dets 31, 2019 19:30, muudetud 1 kord kokku.
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
appo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: P Mai 26, 2019 11:42
Asukoht: Elva

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas appo » E Dets 30, 2019 21:32

Tänan asjalike näpunäidete ja fun factide eest :)

Vahepeal käisin proovisin esimest korda land roverit ka sihtotstarbeliselt kasutada. Käisin siis oma kodumetsas kohti proovimas ja tähistasin nõnda meie musti jõule. Tõenäoliselt kogenud maastikul sõitjatele ei ole need kohad eriliseks katsumuseks aga mulle pakkusid küll pinget ja täitsa tore oli.

pilt1 - pildil tagaplaanil olevast nõlvast üles ma ei saanud. Maa oli väga pehme ja keegi oli omad rajad sinna juba ette sõitnud. Lisaks kogusid rehvid enda ümber poolkomposteerunud lehti ja muda mis muutsid need rehvid siledaks. Tulemuseks oli vaid üleni sopane auto :)

video - sellel videol nähtavat nõlvakest oli aga täitsa tore võtta, soppa otseselt ei olnud, maa oli kaetud paksu heinaga.

Ka linnas seiklustest ei pääsenud. Tartus Kvartali parkimismajas parkimispiltetit võttes pidin tõdema, et niisama see alla lastud aken enam üles ei tule. Kuulsin vaid mingit kolksu ja kõik. Kuna Tartust on mul koju ~35 km ning õues olid miinuskraadid, siis nõnda ei saanud seda asja jätta. Õnneks oli autos üks taskunuga millega sain uksepaneeli kruvid lahti ning sain aknatõstemehhanismile ligi. Logistasin ja tõstsin seal natukene akent, kuni lõpuks hakkas mootor vedama (enne käis justkui tühjalt). pilt2 . Kodus natukene süvenedes tuli välja, et akna lõpulüliti/otsa-andur, või mis iganes mehhanism, mis tuvastab akna kõige alumisse positsiooni jõudmise, on katki. Ehk siis automaat-režiimis akna alla laskmisel ei peatu mootor, kui aken on jõudnud alla, vaid kolistab seal edasi.

Nüüdsest on mul autos üks võtmekomplekt igaks-juhuks alati kaasas. Mida veel soovitate ühe Disco 2'ga kaasas kanda?
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas DreamWalker » T Dets 31, 2019 17:37

Sellises muda "plögas" aitab ainult korralik MT/ Mud Terrain klotsrehv - need pole aga "tavaliikluse" jaoks päris inimlikud igapäeva kasutuseks - eriti talvel :D :twisted:
Tänan asjalike näpunäidete ja fun factide eest :)

Vahepeal käisin proovisin esimest korda land roverit ka sihtotstarbeliselt kasutada. Käisin siis oma kodumetsas kohti proovimas ja tähistasin nõnda meie musti jõule. Tõenäoliselt kogenud maastikul sõitjatele ei ole need kohad eriliseks katsumuseks aga mulle pakkusid küll pinget ja täitsa tore oli.

pilt1 - pildil tagaplaanil olevast nõlvast üles ma ei saanud. Maa oli väga pehme ja keegi oli omad rajad sinna juba ette sõitnud. Lisaks kogusid rehvid enda ümber poolkomposteerunud lehti ja muda mis muutsid need rehvid siledaks. Tulemuseks oli vaid üleni sopane auto :)

video - sellel videol nähtavat nõlvakest oli aga täitsa tore võtta, soppa otseselt ei olnud, maa oli kaetud paksu heinaga.

Ka linnas seiklustest ei pääsenud. Tartus Kvartali parkimismajas parkimispiltetit võttes pidin tõdema, et niisama see alla lastud aken enam üles ei tule. Kuulsin vaid mingit kolksu ja kõik. Kuna Tartust on mul koju ~35 km ning õues olid miinuskraadid, siis nõnda ei saanud seda asja jätta. Õnneks oli autos üks taskunuga millega sain uksepaneeli kruvid lahti ning sain aknatõstemehhanismile ligi. Logistasin ja tõstsin seal natukene akent, kuni lõpuks hakkas mootor vedama (enne käis justkui tühjalt). pilt2 . Kodus natukene süvenedes tuli välja, et akna lõpulüliti/otsa-andur, või mis iganes mehhanism, mis tuvastab akna kõige alumisse positsiooni jõudmise, on katki. Ehk siis automaat-režiimis akna alla laskmisel ei peatu mootor, kui aken on jõudnud alla, vaid kolistab seal edasi.

Nüüdsest on mul autos üks võtmekomplekt igaks-juhuks alati kaasas. Mida veel soovitate ühe Disco 2'ga kaasas kanda?
Tagavararehv (ilmselgelt), 12V kompressor, KORRALIK tungraud, 192 osaline tööriistakomplekt(kuni 32mm võtmed), kruvikeerajate/torxide komplekt, ohu kolmnurk, esmaabi komplekt, mootoriõli, ATF õli(roolivõim), jahutus vedelik, tõmbe/puksiir köis, kirves ja tööriistakohver kõige vajalikuga elektroonika töödeks (jootejaamast, testrist nipukateni) jne jne (matka asjad ka suvel jne)

:roll: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tegelt nii hull ei ole aga "igaks juhuks" - otseselt vaja läinud vähe - õnneks - ptüi ptüi ptüi - aga tasub valmis olla kõigeks - tühi pagash või tööriistad pagashis vahet väga pole aga hea kui saab ennast ja veel enam - Teisi aidata :roll: 8)

Head Aastavahetust ja muretuid kilomeetreid :)
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9201
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas landy » K Jaan 01, 2020 20:52

Sellises muda "plögas" aitab ainult korralik MT/ Mud Terrain klotsrehv - need pole aga "tavaliikluse" jaoks päris inimlikud igapäeva kasutuseks - eriti talvel :D :twisted:

Tagavararehv (ilmselgelt), 12V kompressor, KORRALIK tungraud, 192 osaline tööriistakomplekt(kuni 32mm võtmed), kruvikeerajate/torxide komplekt, ohu kolmnurk, esmaabi komplekt, mootoriõli, ATF õli(roolivõim), jahutus vedelik, tõmbe/puksiir köis, kirves ja tööriistakohver kõige vajalikuga elektroonika töödeks (jootejaamast, testrist nipukateni) jne jne (matka asjad ka suvel jne)

Tegelt nii hull ei ole aga "igaks juhuks" - otseselt vaja läinud vähe - õnneks - ptüi ptüi ptüi - aga tasub valmis olla kõigeks - tühi pagash või tööriistad pagashis vahet väga pole aga hea kui saab ennast ja veel enam - Teisi aidata :roll: 8)
Kõik eeltoodu ju puhas kuld ning järgimist väärt. Oluline,et kõik autos olev varustus korralikult kinni oleks ning mõne ekstreemse sündmuse puhul selga või pähe ei sajaks. MT rehv on tõesti ainus, mis kleepuvad mudas autot soovitud sihtpunkti viib.

Off-roadimisel ole ettevaatlik, sest Discovery IIA esistange on jube õrn ning maksb asendamisel hinge hinda ( Kallim, kui kvaliteetne raudstange). Vastupidiselt Discovery II -le pole ka B-osa olemas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
appo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: P Mai 26, 2019 11:42
Asukoht: Elva

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas appo » T Jaan 07, 2020 20:25

Mul hakkab juba vaikselt arusaam tekkima, et kui oma disco juppidena maha müüa, saaks mitmekordselt raha tagasi. Kui tungraud, esistange ja täispikkuses katusereelingud maha müüa, siis äkki plussis juba :D

Äkki on siin foorumis kuskil list kõige väärtuslikemast ja tahetud juppidest, mis kiiresti kaubaks läheks juhul kui näiteks auto raam alla annab lõpuks?
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas DreamWalker » T Jaan 07, 2020 20:30

Kui juppidena maha müüa võib pmst Ibizale kolida ja margariitasid nautida aastaid - ime pole siis et vanakesi ei hoita elus vaid lükatakse põllule juppideks :| :x :evil:

Otseselt "nimekirja kui sellist" pole minu teada aga kui vaadata Imedepõllu kuulutusi siis näeb mis hinnaklassis asjad omanikke väidetavalt vahetavad :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Nagu rahva tarkus ütleb et loll pole see kes küsib vaid see kes maksab - igale asjale on ostja olemas - tuleb lihtsalt üles leida :mrgreen: :twisted:

P.S Vahest juhtub ka seda et keegi müüb oma vana sõitva/ustava pilli suures frustratsioonis 1000euroga maha et viige ainult minema,
olgu siis põhjuseks mädanev raam, ÜV mitte läbimine(palju vigu) või generaalne alla andmine vanakeste elustamisel :| :| :cry:
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
appo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: P Mai 26, 2019 11:42
Asukoht: Elva

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas appo » E Jaan 13, 2020 09:37

Tundub, et see ebapädeva aku jutt ikkagi peab väga paika. Vaevalt kuu on möödas aku täis laadimisest, olen teinud mõningad pikemad sõidud (100+km) ja viimasel nädalal peamiselt ~10km kanti jäänud otsi ning täna hommikul andis aku jällegi alla - auto käima ei läinud.

Siin on nüüd paar varianti - kas ikkagi on mahalaadimine ning mehhaanik ei sattunud õigel hetkel seda mahalaadimist mõõtma. Või siis ongi see aku tõesti nii nõrk (kuigi elektrooniku juurest öeldi, et tegelikult üsna värske teine), et lihtsalt ei päde minu sõitude puhul. Tõepoolest - 10km otsad ~0 kraadi lähedase ilmaga ei ole ilmselt just kõige akusäästvam. Üle pika aja oli sel nädalavahetusel ka külma -5 kanti. Kuna nädalavahetusel autot ei puutund ning nüüd esmaspäeval enam käima ei lähe, siis võib olla teevad miinuskraadid sellele akule niivõrd liiga.

Järgmine plaan on siis otsida mingi sobivam aku peale.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas DreamWalker » E Jaan 13, 2020 18:29

Minu kogemus on et "tänapäeval" aku vanus ei loe üldse - ka paar kuud vanad akud on üleöö täielikult ära surnud (jah ma vaatan Exide poole kurjalt)

Oleneb täitsa kuidas trehvab :roll:

Lühikesed otsad ja omajagu tarbijaid tapabki aku - küsi kuidas ma tean :lol: :lol: :lol: :lol:

Tuled, salongi puhur, tümakas, esiklaasi küte ja vaata kuidas aku vannub alla - mugavused on toredad aga kuskilt peab energia ka
tulema nende toitmiseks :D

Kindlasti tasuks kontrollida geneka laadimist ja mahalaadimist/unetsüklit ka autol :roll: :wink:
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
inca
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: L Nov 22, 2008 00:20
Asukoht: harju

Re: Martini Discovery II A 2004

PostitusPostitas inca » E Jaan 13, 2020 18:40

Ehk liiga võimas aku geneka jaoks, ei suuda piisavalt laadida
Disco 200 TDI 92

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist