LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: L Apr 14, 2018 16:18
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas Tänavakunstnik » L Dets 21, 2019 15:32

Tere,

Tahtsin jube pikalt Defenderit endale. Tegemist 110 kerega viimase partii 300tdi'ga, ls 185 000km, sain enamat kui soovida oskasin, auto peaks olema üks asjalikumatest meie maal. Tegemist on ''Servismobiiliga'' või ''Sultsi Defekaga'', kellele kuidas, seega pikemat tutvustust vist ei vaja:

Pilt
Pilt

Tehnika:
35'' Maxxis Creepy Crawler mudakad ja 15''Modular veljed
2'' tõste, Koni Raid amordid, vedrude kohta ei tea
ARB kompressor
ARB diffrilukud ees ja taga, diffrite ja kasti tuulutused üles toodud
Ashcroft poolteljed ja püsikiiruslliigendid
OME rooliamort
Veermik polüretaanpuksidele tehtud
Salisbury tagasild
Roolivarraste ja diffripanzerid
Turvapuur/kaar
Roostevabast esiraud ja küljerauad(kompressori paagid)
Vintsid ees Runva EWX9500, taga Come-Up DV9000
Eemaldatav konks
Snorkel +el vent väljalülitatav
LED tuled kõikjal(gaba, lähi, suunad, kaug, töötuled, tagurdus)
Elekter enamuses lae alla viidud
Salong survekaga pestavaks tehtud st Linex'iga kaetud
Müraisolatsioon ustes ja laes
Signat helikomponendid
Must tekstiillagi+ poolnahkistmed
Pagasiruumi sahtel siinidel
Meh pumpa veidi peale keeratud
Hetkel 4-kohaliseks ehitatud, passis 9

Raam korralik, kere korralik, tahaks uuesti 9-kohaliseks ehitada, jumpseat'id saan ehk Pärnust Pirkolt, aga tagumiste akende osas võite pakkumisi teha, vaja kõiki 4 akent. Camel Trophy videotest on jäänud emotsioon et defekas peaks vedel ja pizzacutter rehvidega olema, minu sõitude tarvis on 35'' mudakas liiast ka, eks näis mis välja mõtlen :)

Elamine sellega on umbes selline, et Tartust tuues ei puhunud sooja, Viljandis sai küllalt ja jätsin sinna.
-Trossi kõri oli nihkunud ja sai lahendatud
-kleepse võtsin vähemaks
-väljalasketorustik oli puudulik, tegime uue, aga kuumakolde tikud murdusid lahtivõttes ära ja nüüd vaja korralikult ette võtta+ sukk vahele keevitada.
-35'' rattad sai tasakaalu

Sõidab üllatavalt sõiduautolikult. Maastikul kinni ei jää, kõik, kuhu ma olin harjunud Disco 1'te 30'' mudakaga uputama, ei paku selle auto roolis emotsioone. Metsa väljaveotraktori jälgedes piisab keskdiffrilukust, ulme aparaat. Juba tõmbasin lemmikpüksid autosse sisenedes ribadeks ja siduriga juhtus ka midagi, ei lahuta. Tundub nagu murdunud sidurikäpp või katkine munakpesa, vaatan kindlasti töösilindrid ka üle, paras tegemine jõuludeks.
Viimati muutis Tänavakunstnik, T Dets 24, 2019 00:02, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 824
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas 007 » P Dets 22, 2019 21:15

.... mmmm .... seda kassid ostaksid 8)
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas landy » E Dets 23, 2019 14:12

Õnnitlused kuulsurikka auto omandamise puhul!
Tegu oli pikalt Eesti kõige raskema Defnderiga, arvestades metalltorude kogust mida Hr. Jahutaja oli vahepeal sinna sisse ja ümber pannud

Mõned pildikesed auto kuulsurikka ajaloo algusaasatest.

Esimene teadaolev ja säilinud foto sellest autost :
Pilt

Veidi hiljem osalemas Suurel Maasturite Suvesõidul
Pilt

Mõõduvõtt Land Roveri (klubi) sünnipäeval, millest tuli pärast paksu pahandust:
Pilt

Land Roveri klubi talavertke ettevalmistustöödel:
Pilt

Lootsin pikalt saad enda valdusesse seda erilist kastuseraami, kuid kahjuks saatis EKV selle lõpuks siiski vanarauda.

Rohkem pilte leiad nagu ikka:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii/galerii.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas landy » E Dets 23, 2019 14:21


... tahaks uuesti 9-kohaliseks ehitada, jumpseat'id saan ehk Pärnust Pirkolt, aga tagumiste akende osas võite pakkumisi teha, vaja kõiki 4 akent. Camel Trophy videotest on jäänud emotsioon et defekas peaks vedel ja pizzacutter rehvidega olema, minu sõitude tarvis on 35'' mudakas liiast ka, eks näis mis välja mõtlen :)

Juba tõmbasin lemmikpüksid autosse sisenedes ribadeks
See auto pole kunagi olnud 9-kohaline. Tegu peaks olema LR Sepcial Vehicle Departmet osakonna tootega, kus oli 5 istekohta ning tagaosas "tööriistakuur".
Kui soovi võin sind kokku viia kahe esimse selle auto peamise kasutajaga (2000- 2004) United Motrsis/ASC-s

Defenderi omenikel on kodus vähemalt üks paar püksirihma aasaga pükse, mis prese pealt lõhki tõmmatud ja uuesti kokku õmmeldud ;-)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tohoh
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 13
Liitunud: T Sept 25, 2018 12:18
Asukoht: Tallinn

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas tohoh » E Dets 23, 2019 18:48



Juba tõmbasin lemmikpüksid autosse sisenedes ribadeks

Defenderi omenikel on kodus vähemlat üks paar püksirihma aasaga pükse, mis prese pealt lõhki tõmmatud ja uuesti kokku õmmeldud ;-)
Vastab tõele...
LR Defender 1997
Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: L Apr 14, 2018 16:18
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas Tänavakunstnik » T Dets 24, 2019 00:11

See auto pole kunagi olnud 9-kohaline. Tegu peaks olema LR Sepcial Vehicle Departmet osakonna tootega, kus oli 5 istekohta ning tagaosas "tööriistakuur".
Kui soovi võin sind kokku viia kshe esime selle auto peamise kasutajaga (2000- 2004) United Motrsis/ASC-s
Passis on 9 kohta, kui vähegi valmidus jäetud neid sinna panna siis ma kindlasti paigaldan, kui lubatakse 9’t vedada siis tuleb seda teha, täie raha eest.

Tegelikult on plaan proovida maa- ja loodusturismi edendamist Eestis, ning teha seda kõige ägedamal moel ehk pannes inimesi tundma kui maailmarändurid, Defenderiga.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas landy » T Dets 24, 2019 00:24

See auto pole kunagi olnud 9-kohaline. Tegu peaks olema LR Sepcial Vehicle Departmet osakonna tootega, kus oli 5 istekohta ning tagaosas "tööriistakuur".
Kui soovi võin sind kokku viia kshe esime selle auto peamise kasutajaga (2000- 2004) United Motrsis/ASC-s
Passis on 9 kohta, kui vähegi valmidus jäetud neid sinna panna siis ma kindlasti paigaldan, kui lubatakse 9’t vedada siis tuleb seda teha, täie raha eest.

Tegelikult on plaan proovida maa- ja loodusturismi edendamist Eestis, ning teha seda kõige ägedamal moel ehk pannes inimesi tundma kui maailmarändurid, Defenderiga.
Tagumisi istmeid ja aknaid võid küsida altes 6. jaanuarist ka Imedepõllult. Sealses varasalves on paljutki sellist, mida avalikult müüki pole pandud.
Servicemobiilil pole paremas pardas kunagi akent olnud, oli ribidega tõsteluuk.

Sellel pildil veidi näha:
Pilt

Üks endine püsikasutaja just kirjutas mulle, et sooviks seda masinat taas üle mitmekümne aasta näha patsutada ( pildil sinses).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: L Apr 14, 2018 16:18
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas Tänavakunstnik » K Jaan 15, 2020 00:32

Väike hoolduspostitus ka ajaloo tarvis:

@ca 183 000 km: Õlivahetus mootor/kast/sillad
@ca 184 000 km: Sidur, korv, survelaager, sidurikäpp
@ca 185 500 km: Uus väljalase turbost alates (koos kat.), siduri peasilinder
@ca 187 500 km: Uued 255/85/16 BGF MT km2, tagapiduriklotsid

Pildil 35x12.5 vs need pitsalõikurid:
Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas landy » K Jaan 15, 2020 10:23

Väike hoolduspostitus ka ajaloo tarvis:
@ca 184 000 km: Sidur, korv, survelaager, sidurikäpp
Loodetavasti ikka Heavy Duty sirur ( Militrary D110/D130), mitte tavaline. kestab hulga kauem ja sellise raske uato puhul väga abiks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
shogun
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: K Juun 13, 2018 13:45

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas shogun » R Jaan 24, 2020 08:20

Korralik mürakas, palju õnne!

Saan aru, et väline turvapuur on endise omaniku poolt tehtud? Kas sellega ülevaatuselt läbi saamisega muresid pole? Olen enda 110 juures ka puurimõtteid mõlgutanud ning olin arusaamisel, et vaid Safety Devices puuril on TÜV märgistus, millega ülevaatuselt läbi saab.
Defender 300tdi '98
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas landy » R Jaan 24, 2020 17:12

Korralik mürakas, palju õnne!
Saan aru, et väline turvapuur on endise omaniku poolt tehtud? Kas sellega ülevaatuselt läbi saamisega muresid pole? Olen enda 110 juures ka puurimõtteid mõlgutanud ning olin arusaamisel, et vaid Safety Devices puuril on TÜV märgistus, millega ülevaatuselt läbi saab.
Safety Devices paigalduspartneri ja edaismüüjana võn öelda,et TÜV on vaid Saksa turle müüdavatel puuridel ja meil ei kehti. Kõik Eestis paigaldatud Safety Devices puurid on oautomniku enda vastututusel pandud.

Selle masin on Specia lVehicle Departmet toode ja ilmselt võib kõik muudatused selle kraesse kirjuatda, lisaks on ta võetud siin arvele enne EU reeglite kehtiam hakkamist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: L Apr 14, 2018 16:18
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

Re: LR Defender 110, Tänavakunstnik, 1999

PostitusPostitas Tänavakunstnik » E Veebr 10, 2020 00:50

Loodetavasti ikka Heavy Duty sirur ( Militrary D110/D130), mitte tavaline. kestab hulga kauem ja sellise raske uato puhul väga abiks.
Jutu järgi on HD asjad sees.

Ostsin 4 jumpseati Pirkolt ära vahepeal ja tegin 2 tellimust varuosadele uk’st, seega:

Järjekordne hooldus/remondipostitus, läbisõit 187 600km:
-tagapidurid (kolvid ja seonduv, kettad-klotsid (brembo), uued vasktorud (natuke tahaks manitseda eelmisi omanikke/tarbijaid, piduriketaste paksused olid 7 ja 8.5mm, uutel 14mm, lubatud min 13mm. Pressi all hüppas paksem ketas kildudeks, õhemale andsin juba haamrit)
-siduri töösilinder
-uus piduri-ja sidurivedelik
-kapotiavamistross kõriga
-tag. numbritulevalgusti
-esitulede plastprill
-sisse/väljalaskekollektori pikk tihend
-ülekandesõlmede davotitiir

Pilt

Mis jäi silma:
-tag.vasaku pooltelje otsasimmer lekib
-tag.parema pooltelje otsa kinnituv rummumutter vms lõtkuga
-tag.vintsist või releest sain jagu liiga kiiresti sisse-välja nupuga klõpsides
-35’’ creepy crawlerid võiks keegi ära osta, seisavad eesmärgitult
-webasto ja ebespächeri ahjud ei tööta
-kompressoripaagid on ammu lahti ühendatud
-esikardaani nuudid lõtkuga/kuivad

Aga külmunud metsaväljaveo radadel on mõnus:
Pilt

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist