LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » R Dets 27, 2019 00:06

Love it or hate it, this is a question!!! Jooksvalt täiendan siia mis masina jurues tehtud

Tõeline Inglane parempoolse rooliga :D
Kuskil 5a tagasi sain pisiku külge ja hakkas meeldima. Mugav, ruumikas, poel siiani veel kuhugi kinni jäänud ei haagisega ega ilma lumes kui ka poris, mõtleme ikka mõistuse pärast traktori poristatud metsa teed mitte masinat uputamas. Talve lume ja jääga on geolandar naast rehvid 215/70/16 hästi teel hoidnud.

Kuan enda eelmine P38 andis mõnede asjdega saba ja jäi seisma siis sain ühe pikalt esinud 2001a DHSE 2.5tds automaat alguses vaatasin et doonoriks kuid kui kohale sõitsin temaga siis lähemal uurimisel oli ka igate pidi paremas seisus kui minu enda oma.

Alguses oli veidi mööda saõita selle parempüoolse rooliga kuid igal asjal omad ead ja vead. Nimelt elan võrumaa metsade vahel; rõuges, viitinas ja talvel on teed kitsad ja enamus laiutavad teel siis on sellega jube hea lasta mööda teeääri :D

Masin ise heleda nahk sisuga, mis oli väga heas seisus, elektroonika ja muud asjad töötasid ilusti kuid müüdi sest auto jõuetu ja viga üles ei leita. Või ei viitsitud lapata neid pisi vigasi, käed külge :

Esimene viga oli kohe turbo WG klapp veidi lahti ja voolik vigane
EGR lahti ja voolik vigane, sai koheselt eemaldatud treitud uus ots sisselaskele ja selle külge ka uus MAP anduri vooliku kinnitus et ei ajaks voolikusse õli ja välja laske küljes toru poimedaks keevitatud
Turbo ise läks ka vahetusse sest sülitas võlli välja
Uued filtrid, õhu omasse oli juba keegi pesa teinud PM
MAP andur paksust õlist puhtaks tehtud
MAF anduril puhastamine ei mõjunud ja läks lammeri omasid 3 tk ja siis poest uus juba, millegi pärtast andisi need lammeri omad saba.
Keegi oli juba EAS süsteemi minema kakkunud ja vedrud all ja veel väga väga pehmed, sai pandud uued terrafirma vedrud ja natukene kõrgemaks.
Ja muidugi sisselase mis oli nii kinni tahmanud et väike näpp mahtus august läbi.

Ja siis sõitis masin juba väga muljet avaldavalt
Lähemal uurimisel oli paigaltatud suureb intercooler ja aju lahti tehes on ka chipitud kivi asemele pandud. Kuid pole tuvastatv kelle oma on.

Ning sõit võis alati 3 aastat inglise reg nr, selle aja jooksul tegi korra politsei onu märkuse et nii pole tegelt ilus.

Siis nüüd 2 kuud tagasi sai võetud eesti reg ja 192 eur teised esi tuled ja tehtud. Ülevaatusel ühtegi probleemi ei esinenud

Ise tunnen, et vahetada oleks vaja veel:
Amoridi praegused tunduvad kuidagi väga vedelad
Rooli amort tundub et ei tee enam oma tööd
See porno mis inglastel intercooleri suurendamisega tehtud õli jahutus radikale tehtud tuleks kuidagi paremini lahendada.
Käigukasti jahutus torud mõlemad leeemetavad
õli jahutus mõlemad torud leemetavad.
rooli võimu üks toru leemetab kuid eelmainitutest ükski ei tilgu
poly puksid


MIS TEHTUD REMONDID

Alustan nendest mis esimesena meelde tulevad:

1.Pihustite saaga:
Mõned kuud tagasi tekkis külma mootoriga imelik klõbin üle 2000rpm. Sai lastud uuritud ja arvati et kuskil mingi plekk või miskit klõbiseb nii kui mootor külm ;D no piisas sõitsin rõõmsalt edasi minig päevad hakkasid nende mägede peal kus tavaliselt sõitsin käiku alla vahetama ja nagu jõud kaudus vaikselt. polnud ka hullu lükkasin edasi uurimist. minig päev avastasin et kuidagi tihti tuleb tankida paak täis 92L saab sõita 400miili ümmarguselt 540km pisut palju. ja siis hakkas hommikuti longates käima minema.
Sai võetud punt pihusteid, testi ja remonti. Uued peal nüüd ja just sai proovimas käidud külma mootoriga kõi silindrid taga ja no klõbinat poole. edasi läheb nagu loom.
Vanadest nii palju et oli tegu neid lahti saada, kõik olid julmalt kinni põlenud ja tahmanud. Mõnel jäid vask seibid koos tahmaga kinni põhja.
PÕhjad puhtaks ja uued peale.

2
Karteri tuulutus mis kinnitub sisselaske toru külge, seal on tihend ja see täitsa läbi omadega sai sinna ka uus pandud. kuna teadjad mehed ütlesid et sealt võib sattuda lisa õhku peale mis pole õhu lugejast läbi käinud ja see ei pruugi sellelele 2.5tds meeldida.

3
Mootori, kere, aku massid.
Tegin uued kuhu vaja ja panin ka lisa, sest kere ja mootori vaheline aku laadimise voldi erinevus tuli 0,4v ja nööd on põhimõtteliselt sama.
Starter hakkas ka vaikselt vahepeal andma märku et midagi valesti kuid nüüd sai kõik puhtaks tehtud ja täiesti teine tera.

4
Mingi päev üllatas mind pea aegu täielik jõu puudumine. Esimese asjana sia vaadatud kohe MAP andur kui ei. millegi pärast sai vaadatud õli taset ja see oli juba miinimum ja seal oli suht järeldus et turbo. Lõdvik otsast võttes oli turbo sülitanud võlli välja. Lammerist leidsin suht hea turbo 35 eur ja läks vahetuseks korraga sai ka intercooler ja muu sisselaskega seonduv maha võetud ja puhtaks pestud õlis ja muust ollusest.

NB KUI SA TEED SEDA MÕNE LAHUSTIGA SIIS SOOVITAN PESTA HILJEM SEE KÕIK VEEGA LÄBI!!!!


Sest endal jäid na seisma püstiselt mitmeks tunniks päikese kätet hiljem kõik kokku, no ja siis kui mootor pöördess tõmbas vaatasin et lendab minema, kuid lõppes hästi see kord.

5
Rõõmsal sombusel päeval tööle sõites keris sõidu ajal pöörded üles ja kiiruse maha, taga klaas minig ollusega koos. Sai tõmmatud tee äärde ja no kena auto alune juba ujus käigukasti õlist ja kõik muud kohad. Radika juurest oli visanud vooliku puruks. Õnneks sai kiirelt Mehka AS uus voolik külge pressitud ja siis tee ääres külge panudud, polnud kõige hullem aga no meele kiskus mõruks küll.
Asja positiivne külg on see et miskit kastile ei juhtunud ja kasti õli sai vahetatud pea aegu et täielikult uuesti täites läksi sisse 8.5L :O

6
EGR eemaldamine süsteemist.
Kõik EGR süsteem sai maha võetud sest kahtlesin selle töötamise usaldusväärsuses. Sisselaske külge kus siis oli klapp sai treitud uus toru ja flants keevitatud ning pisike toru ka MAP anduri vooliku jaosk ja peale poole, et sinna enam õli ei satuks, sest vana süsteemiga on see voolik seal all ja minu meelest koguaeg on õli ja jama täis koos anduriga.
Samas korraga sai maha võetu klapikambir kaas ja see käsn puhastatud kuid see klapikesega toru seal oli vigane ja seda nüüd uut vaja kuskilt.

7
Paagi sisene pump ja vedrud.
Paagi sisene pump andis saba ja sia võetud poest universaalne kütuse pump, müüja uuris puuris mitu bar olema peab kuid siis andis midagi.
paak alt puhtaks ja see uus sobis väga hästi vana asemele. maksis kuskil 12 eur. Rõõm oli suur sest läks nõnda libedalt võib olla 1.5h
Kuid

8
Nii ei saa lõppeda need saagad muidu oleks kodus õhtul igav. Autol sättisin torbo rõhu 1.5bar ja nii juba mõnda aega.
Kuna sai korralikulult auto tööriistadest puhtaks tehtud siis oli mõnus 70kmh sõita ja tahma pil taga.
Ühesõnaga andis saba kõige pealt turbo kell Greddy oma ja siis intercooleri küljes üks lödviku klamber nii et lõdvik pani pauguga otsast ära :D
sõitsin tööle 16km vaikselt kulgedes. Töökojas sai sama klamber vaadatud et toimib lõdvik ilusti otsa tagasi ja klamber külge ja miskit esimene suurem tõus ja lõdvik otsast. lähemaklt uurides poob klamber end kinni ja ei lase korralikult kinni pingutada end.
Homme tuleb muretseda igaks juhuks kõik sellise tegumoega klambrid, hind on küll krõbe kuid asjal on kvaliteeti.
Pilt

leidsin super odava koha kus läks kogu turbo lõdvikute kinnitus klambrid maksma 17 eur ümmarguselt
http://www.toomatool.ee/ ja otsing kõrgsurve klamber
Vaja läheb 6x60mm ja 4x70mm tosooli lõdvikute jaoks läheb 4x42mm ja 5x26mm

9
Androidi 7" hiina 2din makk podofo Ali expressis maksis miskisugune 47 eur sinna juurde tagurdus kaamera 12 eur
Sai pulli pärast ostetud seal need ostjate tagasiside järgi ja need oli seal palju lubavad kätte sain kuskil 3 nädalaga. Kaasas kõik vajalik ühendamiseks. Kuna ennem oli mul pandud sinna juba snoy makk siis ühendamine käis lihtsalt iso pistikuga. Läbi auto originaal võimendi mille paneb tööle hall musta triibuga kaks juhet.
Mis eriti põnev siis androidile saab õpetada selgeks rooli nupud, natukene pusimist ja leidsin et rooli nupud reageerivad valge oransi triibuga juhtmest siis nüüd saab valida ise mida mingi nupp teeb. Android jookseb seal peal üllatavalt kiiresti nagu mingi sony tahvel. Gps toimib väga hästi peal kaks äppi selleks olemas juba, kuid play poest saad asju endale alla laadida. Muusika kvaliteet on üsna hea võib öelda et isegi parem kui 150 eur sony 2018 aasta makil.
Lisaks veel erinevad võimalused kuvada andmeid läbi obd, kuid jah siis p38 diisliga see ei õnnestu...veel.
Piagaldatud sai nii nagu sinna need navid paigaldatud on vajab veel nokitsemist et jääks veidkene soliidsem.

10
Kuna mu enamus liikslust toimub mööda pimedat metsade vahelist maanteed siis sai natukene laternate valgustusele kaasa aidatud.
Kõigepealt prooviks läks sõbra järgi ultra moodsad led pirnid mis küpsesid üks kuu ajaga läbi ja hakkasid oma suva järgi diskot tegema maha visatud 40 eur
Siis sai sõidetud pikalt osrami nigth breakeritega, 22 eur kõige parfem valik nendest hõõgniitidega üldse vist. need ära väsisid sai ostetud 55w xenon kit maksis kuskil 20 eur.
Tulede viht ilusti paika sätitud ja no nüüd on... ütleme et parem. Tee on selgelt valge ja kaugtulede viht näitab ilusti kaugele ja selgelt. Ei teki sellist hägust kohta nagu tekitab mul led bar. Valgus temp on 5000k kuid on selline normaalne valge mitte sinine. Et eriti äge oleks siis sai pandud ette veel 420w ledbar umbes 80cm. Amper tangid arvasti et tarbimine on pigem 200w hiinlased kukkunud duubeldama :D
Seda led bar olen mõned korrad kasutanud metsas kuid maanteel pole tal hetkel erilist effekti, on pandud eraldi nupu alla ja ülevaatusel lasti ka täitsa vabalt läbi.

11
Viimati muutis markotraks94@gmail.com, R Dets 27, 2019 23:57, muudetud 2 korda kokku.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9201
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas landy » R Dets 27, 2019 10:59

Love it or hate it, this is a question!!!

Tõeline Inglane parempoolse rooliga :D
Kuskil 5a tagasi sain pisiku külge ja hakkas meeldima. Mugav, ruumikas, poel siiani veel kuhugi kinni jäänud ei haagisega ega ilma lumes kui ka poris, mõtleme ikka mõistuse pärast traktori poristatud metsa teed mitte masinat uputamas. Talve lume ja jääga on geolandar naast rehvid 215/70/16 hästi teel hoidnud.
Vahva, et meelepärane isend leitud sai.
Tõsi 215/70/16 on ju imetillukesed rehvid isegi tehase originaal mõõtudega võrrreledes. Ime, et hange kõhuli kinni pole jäänud.
Sinna lähevad raudvedrude korral vabalt ka 245/75R16 rehvid alla

Edi ja jõudu pidmisel!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » R Dets 27, 2019 13:03

Hahah jah lükkas tee puhtaks kõhuga teistele.
Praegu on MAXXIS ARTIC mingi asi naastud 265/70/17
Ja on vähe parem jah.

Praegu on originaal amordid all ja alla panemist ootavad terrafirma all terrain amordid.
Originaalid on väga pehmed või mulle lihtsalt tundub.

Või oleks ka vedrud mis alla panna teeks jäigemaks.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » N Jaan 02, 2020 23:42

Nii juht rullikud hakkasid hullu häält tegema ja tuli hirm. Et viskab rihma maha ja jokk. Poes läks INA omad maksma 42 eur koos dyco rihmaga.
Vahetuse käigus kas lõhkusin või oligi juba ära väsinud rihma pinguti, see tuleb ka homme võtta poest INA oma 17 eur ümmarguselt.
Täna sain ka torude klambrid kätte, kakkusin kõik lodvikud küljest märgates et maru õline lugu on seal sees jõudes turboni siis jam võllil on lõtku kuskil 2mm kummalegi poole.
Suure ringi küsimus kas uus 650 eur tehase taastatud 245eur või kasutatud 35eur
Ja kust saaks kõige mõistlikuma hinnaga.

Teine suure ringi küsimus on kas suurem rõhk lammutab kiiremini turbo ära?
Nagu igal pool mainitud siis peaks originaal rõhk olema 1.18bar mul oli tõstetud 1.6bar kas see võib teha kiiremini turbole otsa või sain secondhand turbo juba pool piduse.

Täna suurt haagist vedades vaatasin et kuidagi ei jaksa väga vedada ja tossab ka, mida varem pole täheldanud.
Kurb jälle 3h tööd juures.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » L Jaan 04, 2020 21:52

Praegu mis oli küljes
Pilt

Ja vähe korralikum
Pilt

Vanal korralikult labad maha lihvinud.
Parempoolse rooliga on ikka tükk tegu seda vahetada. Ei hakanud ühes tükis välja kakkuma. Võtsin koja küljest sai ilusti kätte. Vasakpoolse rooliga käib ikka väga nobedasti see.
Lähemal uurimisel on vaja uut down pipe ja sukk Täiesti läbi mädanenud. Natuke eemal on ka Kat. Läheb ka see vist vahelt ära. Sest teisel on ära võetud ja pole probleemi olnud kunagi.

Ühesõnaga lõbus laupäeva õhtu jätkub
Viimati muutis markotraks94@gmail.com, P Jaan 05, 2020 14:48, muudetud 1 kord kokku.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas DreamWalker » L Jaan 04, 2020 23:03

Praegu mis oli küljes
Pilt

Ja vähe korralikum
Pilt

Vanal korralikult labad maha lihvinud.
Parempoolse rooliga on ikka tükk tegu seda vahetada. Ei hakanud ühes tükis välja kakkuma. Võtsin koja küljest sai ilusti kätte. Vasakpoolse rooliga käib ikka väga nobedasti see.
Lähemal uurimisel on vaja uut down pipe ja sukk Täiesti läbi mädanenud. Natuke eemal on ka Kat. Läheb ka see vist vahelt ära. Sest teisel on ära võetud ja pole probleemi olnud kunagi.

Ühesõnaga lõbus laupäeva õhtu jätkub
Pildid ei tööta - soovitan www.upload.ee kasutada - lihtne ja toimib :roll:

Jõudu ja jaksu nokitsemisel :)
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » P Jaan 05, 2020 14:45

Okei hiljem telefoniga lean siis mujale üles. Mul nagu telefonis näitab neid foorumi pilte.
Selleks hetkeks sai saaga lläbi kuid, esimest korda autol põhjalikumalt kallal käidud siis ilmnes persetäis jama mis vaja likvideerida.


¤keegi on lõhkunud käigukasti õli taseme pulga korpuse küljest lahti ja siis mingi möginaga lappinud, ilmselgelt sealt leemetab kõik. Tuleb võtta vann alt ära ja Tigiga kokku tagasi.

¤Kõik võimalikud torude küljes olevad kummi voolikud lekivad, need kas lasta mehkas uued teha või uued osta, lähi ajal vaatan kumb kasulikm tuleb.
Käigukasti toru õli radikasse lasin taastada ja hetkel paistis et peab ilusti.

¤Imekonbel ainuke asi mis ei leki on kliima süsteem

Eestis turbode taastamise hinnad sain ka kõige odavam tuli 290 eur. Tuleb kiire läti tiir teha seal vana turbo vastu andmisega 190eur.
Rooli võimu õli sai ka ära vahetatud oli juba selline pruun pläga.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » P Jaan 05, 2020 20:24

Ei ei saaks nautida rahulikku sõitu siis kiirenduse prooviga viskas sellise piuksu sisse nagu keegi piuksutaks õhupall.
Uhesonaga kumbki lõdvikutest puruks.
Homme uus päev saab vaadata.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » E Jaan 06, 2020 12:02

On ikka rõipenahk :) kahest kohast puruks.
Madalal pöördel oli nagu jõudu kui nagu 2500 ja üle siis tuli põrin ja jõud läinud.
Pilt
Pilt

Uus vahele ja saab veel veidi
Pilt
Silma on jäänud silikoonist lõdvikud, kas need on vastupidavamad kui kummi/riide materjal?
Pilt
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9201
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas landy » E Jaan 06, 2020 14:19

Silkoon lõdvikud ei muutu jah ni kähku jäigaks ja pudedaks, kui mummilõdvikud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » E Jaan 06, 2020 15:18

Landy kiire küsimus. Kas torbo võllil võib olla lõtk vasakule paremale kuid ei tohiks olla edasi tagasi?
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9201
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas landy » E Jaan 06, 2020 16:38

Landy kiire küsimus. Kas torbo võllil võib olla lõtk vasakule paremale kuid ei tohiks olla edasi tagasi?
Kerge pitkilõtk pole maailmalõpp, ristilõtk lõppeb varem või hiljem tõsiste probleemidega. Eemalt lõtku(ebanormaalset) ulatust öelda pea võimatu, vaja lasta sptsialistil hinnata.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 355
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas DreamWalker » E Jaan 06, 2020 17:26

Vaata kui lähedal turbo labad on korpusele - tolerants on väga väike - kui ristilõtk läheb suuremaks hakkavad labad vastu turbo korpust käima - see ongi turbo surm.

Sümptomiteks on "turbo vilin" koormuse all ja jõukadu / kütusekulu suurenemine.
Kui silmaga on näha korpusel kulumisjälgi labade vastu käimisest on aeg tegutseda enne kui pilpad taga :roll:

Halvimal juhul võib masuudipressi puhul mootor "lõhkuma" ka minna kuna sisselaskesse satub mootori enda õli :twisted: :|

Väga kurb näide Friikartuli näol internetist:

https://youtu.be/j4rMfrERpG8

RIP mootor.

:| :| :| :roll:

P.S Pildid jälle ei tööta :(
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
markotraks94@gmail.com
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa, rõuge

Re: LR RR P38 DHSE 2.5 TDS Automaat RHD Inglismaalt Traks

PostitusPostitas markotraks94@gmail.com » E Jaan 13, 2020 21:25

Hei hei vahepeal on saanud 2 paaki maha sõidetud ja keskmine on arvutuse järgi 16.7 ja 18L/100KM pisut palju.
Diagnostika masin sai täna taha ja pritse hulk mims näitas oli 6,7 ja 7. Interneti avarustes räägitakse et sellel mootori kõige magusam punkt on 4 ja 5 vahel.
paistab et tihendi vahetamisega see vana seal ei viitinud pumpa paika panna ilusti ja nii see on nüüd.

Kas keegi on selle häälestamisega sina peal ja teab mis väärtus seal olla võiks
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline