Disco 4 käigukasti õli

Kui on muresid 2004-2010 Discovery 3 -ga või 2010-2016 a. Discovery 4 -ga (L319)

Moderaatorid: landy, inseneer

Vasta
M6mm-est-
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: K Aug 29, 2012 15:42
Asukoht: Haapsalu/Hiiumaa

Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas M6mm-est- »

Tere,

Lugesin kuskilt, et Disco 4 käigukasti õli on eluaegne. Kas see ka reaalselt nii on ??
Kunagi kuulsin, et WV DSG kasti õli "oli" ka eluaaegne aga nüüd on juba soovituslik intervall 60 000 km.

on keegi targem ?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9307
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas landy »

Tehase hooldevälp näeb ette nii manuaal-kui automaatakstil iga 200.000km ( või koos mootori vahetusega ;-) sõltuvalat kumb enne saabuab)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 394
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas DreamWalker »

Igasugune "eluaegne" - või "lifetime" õlivälp tähendab et tootja arust "kui on aeg õli vahetada" on sõiduki eluiga juba läbi ja aeg salongist uus endale
soetada :lol: :lol: :roll: :roll: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Reaalsus on see et kui uut pilli liisingusse ei tihka võtta siis vaheta õli ära ja loodetavasti tuleb veel palju muretuid kilomeetreid.

Kui ma saaks igakord euro kui automaatkasti õlivahetus on "üle lastud" oleks ma rikkaim inimene maailmas :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

/EDIT/ Kui jah pole "teada" või pikalt tegemata kasti õlivahetus siis soovitaks teha 2x... Vahetus - cirka 1000km sõitu ja uuesti.
Siis on nö "läbipesu" tehtud. - See on minu isiklik arvamus (ma pole mehhanik/lukksepp!)

"Dünaamiline" kasti õlivahetus - noh ma pole ühtegi head sõna kuulnud ainult kiunu aga ma enamasti "vanakooli" automaatidega kokku puutunud
ja need on pisut vastupidavamad vast õlivahetuse "üle laskmisele".
Üldiselt kiputakse õlivahetusse kui on juba miskid "anomaaliad" või probleemid kastidega ja siis ei pruugi enam ei tava/ei dünaamiline ei misiganes vedeliku vahetus aidata ja eks sealt see kiun tulebki :roll: :lol: :mrgreen:
Viimati muutis DreamWalker, T Mär 24, 2020 20:41, muudetud 3 korda kokku.
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 212
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas martinsl »

60-80tuh on optimaalne.
Kui praegu kõik käib sujuvalt aga seal nüüd näiteks kunagi õli vahetatud pole ja 200+ ekraanil siis võib peale õlivahetust päris jube jõnks-tõnks-kolks tulemus olla ka peale 2-3tuh sissesõidu perioodi. Ei pea nii minema aga arvesta ka selle variandiga ja ära usu neid “kliendid meist” jutte, kus dünaamiline õlivahetus justkui mingi imevigur on.
Kasutaja avatar
Rene9999
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: L Dets 01, 2018 11:46
Asukoht: Paide

Re: Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas Rene9999 »

Käisin just D3 Kadrina Hõbenooles dünaamilist õlivahetust tegemas. Läbisõit on 123000. Mul oli paar väikest probleemi ja need kadusid ära. Siin on rohkem juttu: https://www.youtube.com/watch?v=EpgqOCtWonk
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 212
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas martinsl »

..ja mis need probleemid siis olid?
Kasutaja avatar
Rene9999
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: L Dets 01, 2018 11:46
Asukoht: Paide

Re: Disco 4 käigukasti õli

Postitus Postitas Rene9999 »

Proovin kuidagi seletada. Vahest oli nii, kui väikesel kiirusel lasin gaasipedaali lahti, läksid mootori pöörded maha ja vedu kadus ära. Kui uuesti gaasi vajutasin tuli 1500 pöörde pealt vedu kolksuga järgi. Nüüd on vabaga sõites pöörded 1200 peal ja käik ilusti sees. Samuti oli järsemal pidurdamisel mõnikord tunda kuidas juba seistes viimane käik jõnksuga allapoole tuli. Lühitest ja koormustest viga arvutis ei näidanud. Võta nüüd kinni kas viga oli õlitasemes või paksemas õlis aga käigu osa töötab hetkel sujuvamalt küll.
Vasta