1. leht 2-st
Rangerover vs Rangerover Sport
Postitatud: E Apr 02, 2007 14:17
Postitas tt
tekkis selline küsimus, et mis neil vahet (peale disaini)

nimelt tavaliselt "sport" automudeli nimes ajab ikka hinda kallimaks, RR puhul vastupidi
Postitatud: E Apr 02, 2007 15:36
Postitas Dzinn
Postitatud: E Apr 02, 2007 18:44
Postitas 007
... elik vahe seisneb eelkõige selles, et Sport on sõna otseses mõttes sportlikum ja jäigem. nagu juba eelpool kiidetud ei mõjuta see väga tema maastikul liikumist, kuna sillad liiguvad aeglustite sisse lülitamisel suht hästi (mida nagu esmapilgul ei usuks). Suur Range on välimuselt ja seest samuti, ka soliidsem ja pehmem sõita (asfaldil eriti) , kuna kallutab rohkem kurvides. Sport on väga mugav, olenemata sellest, et ta nii öelda jäik on.
Suure Range kasuks räägib kindlasti see, et tal on "klassikaline" tagaluuk, vastupidiselt Spordile, mis mulle ei meeldi isiklikult. Ja mis kõige olulisem suurel Rangel on ka taga joogitopse kuhugile panna

.
Land Roveril ajab sõna "sport" hinda alla, mis on ainult hea uudis (võrreldes siis suure Rangega).
Veel on Sporti võimalik saada ka V6 diisliga, suurt venda minu teada mitte. Võttes arvesse, et uus V8 disla on samade kütuse näitajatega ja pluss 80 muula, siis V6 on vist varsti kaduv nähtus ka Spordil.
Bensiini variandid on vist mõlemal samad (pole süübinud 100 % nii ca 98).
Postitatud: E Apr 02, 2007 18:46
Postitas 007
.... et siis 90 %
Postitatud: T Apr 03, 2007 09:09
Postitas tt
tänud, pilt kohe selgem

Postitatud: T Apr 03, 2007 11:33
Postitas 007
...no on lahke .
Postitatud: R Apr 13, 2007 19:54
Postitas RV8
RR sport on esimene Land Rover, mille projkteerimisel peeti esmalt silams maantee sõiduolusi. See pole iroonia, see on vabas vormis tõlege ühest väga soliddsest arvustusest auto ilmumise hetkel (vist "Car") ise lugesin.
Postitatud: R Apr 13, 2007 20:31
Postitas 007
.. jah ei vaidle vastu, ega ta mingi ull offrood massin küll pole aga üle köstri kartulikuhja läheb küll.
RR v RRS
Postitatud: P Nov 25, 2007 21:05
Postitas Kalamees
Millised on nende mudelite lastehaigused. Kisub selle peale et tuleb natuke noorem masin vaadata. Seega huvitavad masinad aastatest 2004-2006. Sest tuleb vast samuti diisel ja tahaks teada mida tuleks vaadata masina ostmisel.
Postitatud: T Nov 27, 2007 19:35
Postitas 007
Lastehaigust, kui sellist otseselt pole, kui välja arvata stabika puksid, millised on välja kujunenud lastehaiguseks köigil autodel, pidades silmas meie viletsaid teid. Minul oli vahetus 20 tuh. peal, kui ma öieti mäletan, vöttes arvesse, et suht raske auto (vörreldes söiduautoga, millistel vahetatakse 30 tuh. peal reeglina) siis polegi köige hullem vöib-olla. Mingeid muid probleeme ei olnud. No ja see läks garantii alla naguinii. Vaadata tasub kindlasti, et köik hooldused oleks tehtud kindlasti öigel ajal. Samuti on hea plaan vaadata palju autol rehvi alles, pole köige odavam ise osta (p.s. talve rehvi saab minu käest hea hinnaga

).
Disco 3 ja RR Sport
Postitatud: T Dets 18, 2007 00:19
Postitas Kalamees
vaadates müügis olevaid uuemaid masinaid siis on Disco3 ja RR Sporte 2,7 diisliga palju selliseid masinaid mis on viimase aasta jooksul ostetud ja juba müügis, paljud paar kuud tagasi omandatud, Samas RR kuni aasta vanuseid pea võimatu leida, ei mingit valikut. Milles asi on? Mootoris või millegis muus mingi kama sees.
Postitatud: T Dets 18, 2007 00:39
Postitas landy
"Must Luik" teab lähemat rääkidam,a ga veermiku osa (pusksid) pidavat kähku legunema ning osadel ka elektrooniak nöökima.
Postitatud: T Dets 18, 2007 09:36
Postitas Veiko Varik
Üheselt ei oska kosta miks inimesed neid müüvad kohe.Mõnega on juhtunud see,et peale mõnekuist sõitu ikkagi auto ei vasta ootustele ja siis vahetatakse välja.Neid on kõige parem osta kuna auto veel uus aga hind on hoopis teine kui uuel.
W
jätkuks
Postitatud: T Dets 18, 2007 11:22
Postitas Kalamees
Seda nüüd küll, on väga hea varustusega autosid. Sai ise tehtud proovisõitu, mootor tõmbab mõnusalt aga kes otsib see leiab ikka pori, heinamaa teel natuke roopas ja mõned augud/lombid, panin küll vastava programmi ja masina ülesse tõstsin ka aga saba käis mats ja mats vastu mätast. liikusin tasakesi. Disco 2 seda poleks kindlalt toimunud ja kui veel tõstan pepu nülesse läbin seda teed ilma igasugu matsudete.
Re: Disco 3 ja RR Sport
Postitatud: T Dets 18, 2007 21:07
Postitas 007
Kalamees kirjutas:vaadates müügis olevaid uuemaid masinaid siis on Disco3 ja RR Sporte 2,7 diisliga palju selliseid masinaid mis on viimase aasta jooksul ostetud ja juba müügis, paljud paar kuud tagasi omandatud, Samas RR kuni aasta vanuseid pea võimatu leida, ei mingit valikut. Milles asi on? Mootoris või millegis muus mingi kama sees.
..ehk siis omast käest võin mainida, et enda oma müüsin maha puht omakasust ja ahnusest (loe tahan uut ja paremat nimelt V8-t). Samas pean mainima, et autot mis maksab üle milli pole minu arust mõtet pidada üle aasta või kahe. Ta tuleks maha müüa niikaua kuniks kehtib garantii. ostja saab kindlust ja endal kasud sees. Miks suuri RR-e ei müüda ei oska öelda mina samamoodi peaks aasta või paar ja siis vahetaks välja uue vastu (vähemalt üritaks).
mis puutub nendesse programmidesse, siis väga suure õhinaga mina neisse ei suhtuks. Niipalju kui mina oma Spordiga käisin "metsas" ja "maastikul" ma ei kasutanud suurt midagi peale üles tõstmise ja mägipiduri ning low drive-i. Nendest kuradi programmidest oli rohkem kahju mulle tundus. Kogu aeg lendas mingi teema tabloole, et liiga kiire või liiga aeglane. Pehmel maastikul ma arvan neist tolku pole, küll võib ta end õigustada mingil määral kuskil kividel ronimisel (ma olen seda nagu kuskilt kuulnud

).
Eile sai uut V8-t "taltsutatud" natuke, dääm it´s better then sex
