1. leht 1-st

K: Land Rover Range Rover 3.0 TDI 130 kW 2002

Postitatud: N Apr 12, 2007 12:29
Postitas ehmik
Tere

On plaanis osta endalegi (perele) lõpuks RR.
Olen neid maastureid juba kuuke uurinud ja leian et RR on välimuselt ja sisult kõige kaunim.

Silm on pidama jäänud lingilt leiduv auto.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuna tarka infot just eriti eesti foorumites ei leidunud siis proovin siit. Seltskond tundub vägagi pädev olevat

Mida ma peaksin ülevaatamisel eriliselt tähele panema?
Mis võivad olla tüüpvead millest tuleks kohe hoiduda. Võin öelda et pole autosse peale ostu soovi kohe +100k sisse panna. Samas 20-30k aastas nagu ma olen aru saanud RR puhul, pole mure.

Helistasin ka esindusse, nemad ütlesid et ei tea midagi, tulgu ma vaid siia ja näidaku ette. Mingigi abi 0 (null) nende poolt.


Auto hakkab liikuma linnas ja nädalavahetusel 400km maanteeots.
Kuus max. 3000km.


Kes vähegi midagi oskab öelda - andke tulla
Autoga kiire ka, ise olen jokutanud, järgmine nädal peab ära ostma



Suured tänud ette juba ära!
ehmik

Postitatud: N Apr 12, 2007 14:57
Postitas landy
1) Suur ja kallis konstruktsiooniline viga on roolismaba lukustusmehhanism tervikuna. Kui oled harjunud end roolist hoides autosse "vinnama" või näiteks roolile toetudes end kergitad istmelt, siis on üsn suur tõenäosus, et see kinnitus murdub ära ja rool kukub sülle. Seda on Eestis juhtunud juba üsna mitu korda ja jutub ka edaspidi. Garantiiliste autode puhul pole probleemi, kuid garantii alt väljas masina puhul tuleb kukrut kõvasti kergendada. :cry:

2)Umbes 160.000 km sureb ära üks kütuse etteande pumpadest, reeglina paagi väline

3)Tagasilla puksid on õrnad ja kriuksuvad reeglinakoldesti, aga katki kohe ei lähe.

4)Enne 200.000 km kipub ka õhukulu andur saba andma

5)Kasuta ALATI mootoris kallist ja korraliku õli, siis kestab. Õliga koonerdamine võib hiljem kalliks minna.

Muid tüüpvigu esimes hooga välja tuua ei osaka. Proovin õhtul netist juurde ostida.

P.S. Tundub, et tegu raj atagant tulnud masinaga. Vajadusel saab minult ka "user manual"-i paberkujul.

P.P.S. tehnilist juttu maisna kohta saad lisak ammutada siit:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 24ENG).pdf

Postitatud: N Apr 12, 2007 20:46
Postitas 007
... omalt poolt võin kohe lisada, et stabika varda puksid ees ja taga on nõrk koht (nagu ka Spordil). seda kinnitasid ka vilujeti "insenerid".elu on näidanud et 20-30000 km. aga tegemist siiski teede mitte auto puudujäägiga. sõbrapoiss inglise maalt ütles, et tema sugulase auto (Sport) on vastu pidanud 50000 km and still running (stabika puksid siis).

p.s. sõitsin täna Männiku teel (4 korda kusjuures) ooo mai gaaad ,ilmselt sellel suunal ei ela ühtegi Tallinna volikogu või linnavalitsuse liiget (kuldliiget i miin).

Postitatud: N Apr 12, 2007 21:03
Postitas landy
Siin RR III -st veidi pikemalt:
http://www.rangerovers.net/rrmkiii.htm

Sisaldab "kilomeetrist" loendit esinenud vigadest:
http://www.rangerovers.net/rrmkiiiremedies.html

Siin ka veidi infot rehvi valikuks, eriti,kui "safalti slicki" asemle midaga tummisemat soov panna.
http://www.rangerovers.net/outfitting/t ... tires.html

Postitatud: R Apr 13, 2007 12:21
Postitas ehmik
Suur tänus vastuste eest!
Kuidas hindate näiteks kütuse etteande pumba ja muude varuosade hindu?

Kahjuks pole saanud veel autot proovima minna kuna omanik viibib vist reisil.
Aga kindlasti annan teile teada


Tänud!

Postitatud: R Apr 13, 2007 13:58
Postitas landy
ehmik kirjutas:Suur tänus vastuste eest!
Kuidas hindate näiteks kütuse etteande pumba ja muude varuosade hindu?
Hindade kohta saad infot kasutajalt RV8 või www.allmakes .ee