1. leht 1-st
td5 mootor vibreerib
Postitatud: P Apr 22, 2007 20:25
Postitas Lauri
Tõin enda Defender rahvamaja sünnipäeva-ürituseks Tallinna.
Külmast peast käivitades töötas mootor normaalselt, aga teepeal tundsin, et mootor ei tööta ühtlaselt.
Tegin mõned peatused - tühikäigul töötava mootori hääl meenutab traktorit - jõudu on vähem, selline tunne nagu üks silinder ei võtaks tööst osa...
Oskab keegi hea inimene ehk soovitada, et kustotsast viga võiks otsima hakata? Peaks kuhugi diagnostikasse minema vms?
Tänud ette hea nõu eest!
Lauri.
Postitatud: P Apr 22, 2007 20:59
Postitas landy
Kui silinder ei toimeta siis, on üks pihusti ilmselt rivist väljas. Seega, kibin-kabin diagnostikasse!
Postitatud: P Apr 22, 2007 21:26
Postitas RV8
Diagnostikase võib minna küll. seal näeab, milline pihusti tõrkus, juhulkui viga on elektrliselt diagnoositav ( pihust juhtahela kontakti viga). Veel üks põhjus on kütuse etteande pumba surm. seda viga diagnostika ei näita, tuelb eraldi tegeleda. Rohkem ei kirjita.
Postitatud: P Apr 22, 2007 21:28
Postitas Lauri
Landy kirjutas:Kui silinder ei toimets siis, on üks pihusti ilmselt rivist väljas. Seega-kibin-kabin diagnostikasse!
OK. Peetriga peaks vist rääkima - ta mingi hetk mainis, et miski diagnostika-stend Tln-s olemas...?
Postitatud: E Apr 23, 2007 18:51
Postitas tai
lihtsalt pihusteid kontrollitkse nii mõnelgi pool ei pea just spets LR diagnosti otsima
Postitatud: E Apr 23, 2007 22:10
Postitas jumps
Et kui siin ka juba vibra jutuks tuli. Kui Disocveri II-le viskab vibra kusagil 100 ja + kiirusel mingi vibra sisse siis on see võimalik, et tegu on rehvide probleemiga või viitab see millelegi muule?
Tervitustega Jumps:)
Postitatud: N Apr 26, 2007 10:06
Postitas Lauri
Niisiis mure lahenduse leidnud.
Diagnostika näitas 2. pihusti viga. Kruttisin ükspäev klapikambri kaane maha ja painutasin veidi pihusti pistiku kontakte.
Kaan tagasi (koos uue tihendiga), mootor käima ja ! - korras
Paar pilti kah:
http://www.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_pihusti/
Ahjah - Peetri soovitus oli mitte kõiki pistikuid näppida, vaid torkida ainult seda, mis ei ühendu, kuna kontaktide kaitsekiht kulub, potentsiaalne ühenduse kvaliteet halveneb ning autost saab konstruktor, mida peab tihti lahti ja kokku kruvima. Samas pole insenerid näiteks klapikambri kaane tihendi paikasättimist just liialt lihtsaks projekteerinud...
Postitatud: N Apr 26, 2007 10:26
Postitas RV8
Td5 pihustid on pumpihustid elektrilise juhtimisega. See pole tark tegu kõik pihustid mahvõtta ja stendi panna. see viib asjatu töö, aja ja ka materjali kulini (uued tihendid). Elektriliselt diagnoosida td5 pihusti tõrkumist saab ainult Land Roveri T4 testriga. Universaalsed OBD lugejad siin ei aita, seega on mõtekam tegeleda ühe konkreetse pihusti kontaktidega, seda enam et kontaktidega jändamine ei nõua pihusti mahavõtmist.
Postitatud: N Apr 26, 2007 17:56
Postitas Una
Mina painutasin neid kontakte 3 korda iga 2500 km tagant umbes ja siis ostsin uue juhtmelati. Senini kestab veel.
Postitatud: N Apr 26, 2007 20:42
Postitas gixxef
Ja kui viga on pihustis,siis mul on töökorras pumppihusteid pakkuda

Postitatud: T Veebr 19, 2008 22:06
Postitas andrus
Kas selle teema alla käiks ka sarnane kirjeldus, käivitades töötab ilusti, hakkad sõitma ja tuleb vibratsioon sisse. Jätad auto seisma ja mootori tööle kuuled, et jätab vahele. Lülitan välja ja lasen mõned minutid seista ning uuest sisse lülitades on vabakäik jälle stabiilne. Hakkan liikuma ja kogu kupatus algust peale.
Postitatud: E Veebr 25, 2008 17:04
Postitas RV8
vahel teeb väga paha häält ja vibrat väntvõlli esotsa rihmaratas. Selle leevendusmehhanism kipub katki minema. See ainult oletus.