1. leht 2-st

automaatne käigukast?

Postitatud: E Apr 23, 2007 12:31
Postitas lennuk
olen siin ja seal lugenud, et kogemustega mehed peavad discode automaat-kaste suhteliselt intelligentseteks. olen siiani manuaalidega (mitte LR-dega) sõit ja kogemust ei oma. ikkagi küsimus - mida see suht-intelligentne tähendab? millega ma saan automaadile oma tahtest märku anda?
äkki on sellest juttu olnud kuskil? otsingut nii otse teemat ei leid.
lihtsalt olen siiani vaadanud manuaal-discosid, aga äkki pole ka automaadil via, kui off-roadile ei roni?
lennuk

Postitatud: E Apr 23, 2007 13:44
Postitas tt
oma tahtest saad automaadile märku anda parema jala liigutamise ja käiguvalitsi asendi valimisega ;)

offroadil ei ytle automaadi kohta ühkti paha sõna, kiidan hoopis - ei ole mingit mõtisklemist kas mäkke minna 2 või 3 käiguga - parema jala sirutus ja läheb :)
järsul laskumisel aeglusti + 1 käik veereb masin väga kenasti ja rahulikult mäest alla.

mina olenm automaadiga rahul - valge inimese elu - hommikul käik sisse, õhtul välja

Postitatud: E Apr 23, 2007 17:40
Postitas 007
...toetan eelkõnelejat sada prossu 8)

Postitatud: E Apr 23, 2007 17:52
Postitas Valge Hiir
Ära igaks juhuks seda automaatkasti proovi.
Hakkab veel meeldima ja vaat siis ei saa enam ilma hakkamagi :lol: .
Asja nimi on mugavus.

2 automaatkastiga maasturi kogemus nii metsas kui linnas.
Ja ilmselt läheb ka 3 autole automaatkast peale.

juba targem

Postitatud: K Apr 25, 2007 09:17
Postitas lennuk
suur tänu kõigile.
praktika on elu ema!
kõige targem oligi minna näppupidi säärase kasti juurde ja temaga suhelda.
aga jah - oht on olemas, et selline asi meeldima hakkab.
kas kellelgi kogemust ka - kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima. üldiselt olen üsna kannatlik inimene.

Re: juba targem

Postitatud: K Apr 25, 2007 09:21
Postitas Valge Hiir
lennuk kirjutas:kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima.
Võib vabalt juhtuda et omi sõite hakatakse planeerima automaatkastiga auto saadavuse järgi :twisted:

Re: juba targem

Postitatud: K Apr 25, 2007 09:57
Postitas tt
lennuk kirjutas:suur tänu kõigile.
praktika on elu ema!
kõige targem oligi minna näppupidi säärase kasti juurde ja temaga suhelda.
aga jah - oht on olemas, et selline asi meeldima hakkab.
kas kellelgi kogemust ka - kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima. üldiselt olen üsna kannatlik inimene.
muud pole keskit, kui alustuseks lajatad nina klaasi, sest vajutad vasaku jalaga omaarust sidurit aga tegelikult tabab jalg suurt piduripedaali. vasak jalg kusjuures ei oska (vähemalt minul) aeglaselt pedaali alla vajutada sest siduri lahutamine ju toimub sedasi, et pedaal põhja ja vaikselt meelitad üles, piduril ju vastupidi.
aga mõne aja möödudes tunned ainult kerget tõmblust vasakus jalas kui juba märkad, et tahhomeeter kukkus 1000 pööret. järgmse etapina, kui oled käsikastiga masina roolis ehmatad käigukastist kostva ragina peale, qrt unustasin sidurit vajutada ;) aga inimene harjub kõigega, ka hea eluga :)
mis sa tiirutad kui kass ümber palava pudru, osta automaat ära :D

uuendused

Postitatud: K Apr 25, 2007 11:57
Postitas lennuk
igasugused uuendused on ohtlikud! aga jah - automaadiga olen juba leppinud. seda enam, et ega minu arvamus kedagi ei huvitagi. naine helistas veidi aega tagasi ja teatas, et TEMA on otsustanud, et MINA ostan just selle auto ja just selle käigukastiga. seega - kui ma nüüd realistlikult olukorda hindan, siis - mul vist seda automaadiga harjumise muret ei tulegi, sest ilmne on, et mina sõidan vana autoga edasi.
tuhvlialuste maailmameister, lennuk

Postitatud: K Apr 25, 2007 12:20
Postitas landy
:D Saad naise kõrvale kaardilugeja ametit õppima asuda...
Kui masin käes, näita seda siis koos juhiga meile ka! :wink:

Postitatud: K Apr 25, 2007 14:11
Postitas lennuk
kurat teab - kui "tulevane juht" hakkab juba seda otsustama, mida mina ostma pean ja mida mitte, siis võib kindel olla, et autot ennast enam pildile ei mahugi. (endast ma ei räägigi)
kas see on mingi haigus, mis l-roverile mõtlemisega kaasneb, et naine ei mahu enam pliidi ja külmkapi vahele ära vaid otsustab maailma valitsema hakata?
aga - eks ma siis püüan kaardilugemisestki rõõmu tunda.
jõudu kõigile - küll siis pildistame ja joonistame.

Postitatud: K Apr 25, 2007 14:55
Postitas 007
...käeline tegevus arendab silmaringi ja sääremarju.

ZF

Postitatud: N Juun 14, 2007 00:22
Postitas Taisto
Rõõm ja rahu Disco I puhul igatahes. Ei ole muidugi mingi sportvariant, aga selle massina käsitsemise teeb eriti linnas väga mugavaks. Kiirendus muidugi kannatab, aga kellele ei meeldi, mingu teepeenra kaudu :)

Re: uuendused

Postitatud: N Juun 14, 2007 11:06
Postitas LR90
lennuk kirjutas:igasugused uuendused on ohtlikud! aga jah - automaadiga olen juba leppinud. seda enam, et ega minu arvamus kedagi ei huvitagi. naine helistas veidi aega tagasi ja teatas, et TEMA on otsustanud, et MINA ostan just selle auto ja just selle käigukastiga. seega - kui ma nüüd realistlikult olukorda hindan, siis - mul vist seda automaadiga harjumise muret ei tulegi, sest ilmne on, et mina sõidan vana autoga edasi.
tuhvlialuste maailmameister, lennuk


Mul sõber kunagi rääkis, et tema peres naine otsustab väikesed asjad
ja tema suured asjad, AGA naine otsustab, misasi on suur ja mis on väike.

automaatidest

Postitatud: R Juun 15, 2007 13:52
Postitas zvm
olen automaatidega ja ilma nii mitu ekvaatorit juba läbi sõitnud, erinava ilma ning maastikuga ja pean tõdema seda, et manuaal kast annab küll kordadest rohkem kontrolli auto üle, kuid ei kontrolli sellega teed...:) ja teel valitseva olukorra... varem või hiljem selline asi nagu manual kast jääb näha ainult muuseumites...

Postitatud: R Juun 15, 2007 18:42
Postitas totu
No kas see kontroll ikka kordades parem on. Kui automaadiga autoga ära harjuda, on tema tegevus vägagi etteaimatav ja seega kontrollitav. Olen ca. 12 a kasutanud automaatkaste ja 1 korral olen seda kahetsenud (käimatõmbamise võimaluse puudumine). Tõsi- maasturikogemus vaid manuaaliga. Kujutlusvõime abiga (kogemus LR l kasutatud ZF kastiga sõiduautoga ca 350 000 km.) peaks AT ja maasturi kombinatsioon kohati manuaalist paremgi olema (nt. ei jookse turbo rõhk käiguvahetusel maha), linnasõidul ei kannata loomulikult võrrelda, seal on manuaal täiesti mõttetu, trassil suurt vahet ei ole (MT ökonoomsem, AT mugavam möödasõitudel). Kast iseenesest töötab peaaegu võrdväärselt kaasaegsete, elektrooniliselt juhitavate kastidega(oli üks esimesi 4 käigulisi, trafolukuga kaste), on piisavalt vastupidav (kasutati sõidukatel ka tublisti üle 200 kW mootoritega), ja laialt levinud (romulates BMWde ja Volvode alt saadaval).