Land Roveri omanike "häbinurk" ;-)
Ma täna mõtsin et käin käbe Defekaga raamatukogus ära. Sõidul mingis kurvis lendas ootamatult linnuke vastu esiklaasi. Oli näha et vaeseke põgenes ühe teise auto eest otse minu poole, aga ta ei jõudnud ülesse minna suure nurgaga ja prantsatas rinnaga vastu tuuleklaasi. Põrkas sealt kõrgele taevasse ja ei näinudki teda enam.
Kas Defekatel selliseid apsakaid ennegi juhtund?
Võib ju olla Defekale omase sirge esiklaasi pärast.
Üks päiv vaatasin, et kurat keset päist pääva helgivad vastutulevad liiklusmärgid ikka eriti jõhkralt, nagu mingi 100 kaugtulelampi oleks ette otsa valgustama pandud, aga sain kähku aru, et see päikse valgus minu aknast peegeldades vastutulevaid mõnusalt pimestas
Häbi küll ei hakanud, aga linnukesest oli kahju.
Kas Defekatel selliseid apsakaid ennegi juhtund?
Võib ju olla Defekale omase sirge esiklaasi pärast.
Üks päiv vaatasin, et kurat keset päist pääva helgivad vastutulevad liiklusmärgid ikka eriti jõhkralt, nagu mingi 100 kaugtulelampi oleks ette otsa valgustama pandud, aga sain kähku aru, et see päikse valgus minu aknast peegeldades vastutulevaid mõnusalt pimestas
Häbi küll ei hakanud, aga linnukesest oli kahju.
1)Mina koos RV8 (Hr. Utkin)-ga oleksime ääre pealt ükskord pikeeriva kure nokka pidi radiaatorisse kinni sõitnud.kapa kirjutas:Ma täna mõtsin et käin käbe Defekaga raamatukogus ära. Sõidul mingis kurvis lendas ootamatult linnuke vastu esiklaasi. Oli näha et vaeseke põgenes ühe teise auto eest otse minu poole, aga ta ei jõudnud ülesse minna suure nurgaga ja prantsatas rinnaga vastu tuuleklaasi. Põrkas sealt kõrgele taevasse ja ei näinudki teda enam.
Kas Defekatel selliseid apsakaid ennegi juhtund?
Võib ju olla Defekale omase sirge esiklaasi pärast.
Üks päiv vaatasin, et kurat keset päist pääva helgivad vastutulevad liiklusmärgid ikka eriti jõhkralt, nagu mingi 100 kaugtulelampi oleks ette otsa valgustama pandud, aga sain kähku aru, et see päikse valgus minu aknast peegeldades vastutulevaid mõnusalt pimestas
Häbi küll ei hakanud, aga linnukesest oli kahju.
2)Minul sama helkimise asi. Helgivad 2 asja - numbrimärk ja teiseks ka veidi klaas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Tark õpib teiste vigadest, loll õpib enda vigadest, mina kui 3x loll ei õpi vist kunagi. Sai sõidet maal ühte kehva teedpidi maakoju. Vaatasin, et oksad liiga teekohal, võtaks natuke vasakule. Lumme oli sõidetud ainult 2 jälge.
1. Viga. Ei pannud sisse aeglustajat. Nii kui sõitsin jäljest välja, tõmbas sügavas lumes hingest kinni ja vajus vasakule kraavi. Parempoolsed rattad jäid ilusasti veel vasakule jäljepeale. KUna kasutan Insa Turbo naelutamata Saharasid, siis teadagi pole nendel erilist pidamist.
2. Viga. Ei pannud antud asendis paremale poole kette peale. Kui oleks ketid peal olnud, kekdiffer lukku ja ühe külje ratastest siis kas esimene või tagumine oleks kindlasti masinat toetanud, mina aga kaapisin ennast osavalt kraavipõhja.
3. Ei otsinud piisava tähelepanelikkusega eest poolt puud, millest ennast teele tagasi Hi-Liftida. Leidsin puu tagant poolt ja sikutasin oma 5-6 meetrit nii et auto üks tagaratas teepeal ja kolm libisevad kraaviga paralleelselt kaasa. Oleks abi olnud, kui töötava mootoriga oleks rooli paremale lõppu valja keeranud ja siis koormarihmaga kodarat pidi vedanud ümber ukseposti kinni, sedasi oleks jäänud rattad pöörde asendisse. OKi liftisin siis seni, kuni mõlemad tagarattad olid teel. EI viitisinud enam, mõtlesin, et sõidan nüüd välja. Sittagi kaapis. Pael tagant ära ja täie pasaga edasi, sain esirattad teele , aga tagaosa ei tule järgi. Istus vastaskaldal kärukonksupeal kinni. Nurk liftimiseks täiega sitt. Ikka veel ei läinud eest poolt võsast puud otsima, mõtlesin, et küll auto lumes libiseb, tõmban otseks. Kaks laksu tõmbasin ja voilaa, rehv millegi taga kinni ja õhk velje vahelt välja. Aaa jah, enne olin jõudnud ketid ka peale panna paremale poole. Sinna mahtus juurde. Polnud siis enam midagi muud teha, kui minna ikka ülepea võssa ja leida puu, et ette poole tõmmata. Puu leitud ja kaks kordust liftimist ja pill teepeal. Nii sõitsin siis tühaj rehviga 100 meetrit maanteele välja. Koduni 300 meetrit. Rehv ju veel terve, ei raatsinud külgi ära retsida. Tung küljekarbi alla ja ratast vahetama. Tõstsin natuke üles, sangutan igatpidi, püsib, mis püsib. Läksin siis autotagant tagavara ratast tooma, oli juba lahtiselt maas, et keeran ruttu mutikad viimase keermepealt maha ja siis kähku tagavara alla. Jõudsin just rattaga auto kõrvale, kui näen, auto sõidab. Kurjam, sõitiski tungi pealt maha, ja nii mõnusalt veel, et tung lendas parema ukse sisse. Auku õnneks läbi pole, kui hirmus vagu ilutseb nüüd seal. Sain siis koju ära, ja mõtlesin, et ega enam midagi juhtuda ei saa täna. UKs lukku ja tuppa. Kogu see jaskar võttis oma 5 tundi. Hommikul vaatan aknast välja, ja mida ma näen. Hurraaa. Salongi tuli põleb. See öö otsa lõõmandu seal omaette. MÕtlesin, et auto on pargitud kõhuli valli otsa, lahti ei tõmba sealt teda, krokkarid linnas, akulaadiat pole . Läksin proovima, et kas võtab starterit veel ringi. Oh sa hullu, poolest pöördest läks käima
1. Viga. Ei pannud sisse aeglustajat. Nii kui sõitsin jäljest välja, tõmbas sügavas lumes hingest kinni ja vajus vasakule kraavi. Parempoolsed rattad jäid ilusasti veel vasakule jäljepeale. KUna kasutan Insa Turbo naelutamata Saharasid, siis teadagi pole nendel erilist pidamist.
2. Viga. Ei pannud antud asendis paremale poole kette peale. Kui oleks ketid peal olnud, kekdiffer lukku ja ühe külje ratastest siis kas esimene või tagumine oleks kindlasti masinat toetanud, mina aga kaapisin ennast osavalt kraavipõhja.
3. Ei otsinud piisava tähelepanelikkusega eest poolt puud, millest ennast teele tagasi Hi-Liftida. Leidsin puu tagant poolt ja sikutasin oma 5-6 meetrit nii et auto üks tagaratas teepeal ja kolm libisevad kraaviga paralleelselt kaasa. Oleks abi olnud, kui töötava mootoriga oleks rooli paremale lõppu valja keeranud ja siis koormarihmaga kodarat pidi vedanud ümber ukseposti kinni, sedasi oleks jäänud rattad pöörde asendisse. OKi liftisin siis seni, kuni mõlemad tagarattad olid teel. EI viitisinud enam, mõtlesin, et sõidan nüüd välja. Sittagi kaapis. Pael tagant ära ja täie pasaga edasi, sain esirattad teele , aga tagaosa ei tule järgi. Istus vastaskaldal kärukonksupeal kinni. Nurk liftimiseks täiega sitt. Ikka veel ei läinud eest poolt võsast puud otsima, mõtlesin, et küll auto lumes libiseb, tõmban otseks. Kaks laksu tõmbasin ja voilaa, rehv millegi taga kinni ja õhk velje vahelt välja. Aaa jah, enne olin jõudnud ketid ka peale panna paremale poole. Sinna mahtus juurde. Polnud siis enam midagi muud teha, kui minna ikka ülepea võssa ja leida puu, et ette poole tõmmata. Puu leitud ja kaks kordust liftimist ja pill teepeal. Nii sõitsin siis tühaj rehviga 100 meetrit maanteele välja. Koduni 300 meetrit. Rehv ju veel terve, ei raatsinud külgi ära retsida. Tung küljekarbi alla ja ratast vahetama. Tõstsin natuke üles, sangutan igatpidi, püsib, mis püsib. Läksin siis autotagant tagavara ratast tooma, oli juba lahtiselt maas, et keeran ruttu mutikad viimase keermepealt maha ja siis kähku tagavara alla. Jõudsin just rattaga auto kõrvale, kui näen, auto sõidab. Kurjam, sõitiski tungi pealt maha, ja nii mõnusalt veel, et tung lendas parema ukse sisse. Auku õnneks läbi pole, kui hirmus vagu ilutseb nüüd seal. Sain siis koju ära, ja mõtlesin, et ega enam midagi juhtuda ei saa täna. UKs lukku ja tuppa. Kogu see jaskar võttis oma 5 tundi. Hommikul vaatan aknast välja, ja mida ma näen. Hurraaa. Salongi tuli põleb. See öö otsa lõõmandu seal omaette. MÕtlesin, et auto on pargitud kõhuli valli otsa, lahti ei tõmba sealt teda, krokkarid linnas, akulaadiat pole . Läksin proovima, et kas võtab starterit veel ringi. Oh sa hullu, poolest pöördest läks käima
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ei saanud, nagu tatti pidi venis maha.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Saan aru, et hakkAsid jõuluvanale aegsasti kirja koostame et ta lõpuks vintsi kuuse alla poetaks...
Viimati muutis landy, L Jaan 16, 2010 23:11, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mina jäin täna Paldiski lähedal kinni ja kui pikalt mässanud (loe - autot tõstnud, oksi-tekstiili alla pannud, kaevanud jne jne), ilmus päeva hämardudes sinna üks ATV, millel oli vints ka küljes. ATV, vintsi, Disco aeglusti ja keskdifri koosmõjul saigi tõld taas liikvele.
Koht asus sellest tuntud-teada mereäärsest järsust künkast, mis Paldiski lähedal mere ääres, paarsada meetrit Tallinna poole. Kes sinna sõitma kavatseb minna läbi metsa - tee sai üksikutest lamandunud puudest puhastatud, aga oksapesu saab sellegipoolest mehiselt. Aga seal lumes on tore ukerdada . Ja need lumised vaated, mida sai pildistatud - võrratud!
Koht asus sellest tuntud-teada mereäärsest järsust künkast, mis Paldiski lähedal mere ääres, paarsada meetrit Tallinna poole. Kes sinna sõitma kavatseb minna läbi metsa - tee sai üksikutest lamandunud puudest puhastatud, aga oksapesu saab sellegipoolest mehiselt. Aga seal lumes on tore ukerdada . Ja need lumised vaated, mida sai pildistatud - võrratud!
Disco I ES, 300Tdi
2. kuu läheb kütuseetteandepumba vahetuseks. (no lihtsalt ei ole viitsinud)
Täna viskas masin vembu vastu ning teatas et kuskil küttetorustikus on mingi koll ja linna ei sõida ja kõik.
Jätsin maale sanatooriumisse.
Täna viskas masin vembu vastu ning teatas et kuskil küttetorustikus on mingi koll ja linna ei sõida ja kõik.
Jätsin maale sanatooriumisse.
Viimati muutis ermo, E Jaan 03, 2011 00:50, muudetud 1 kord kokku.
Why get a car when you can get a Land Rover
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Defendrist on saanud tõeline JEEP http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 2ca2036810
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
pigemOlavi kirjutas:jeep
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!