xx
1. Tõukurid on samad. ERC4949
2. Kas see on tihe kõbin või 1x pöörde jooksul või pidev? Koormusega või tühjalt? Liiga vedel õli? Mis seal praegu sees on? Vedela õliga on jama majas igal pool. Tõukurites, saaledes, pumbas jne.
3. Kaanetihendi vahetusega võtta uued poldid ja täpselt vastavalt juhendile kinni keerata. 20Nm-ga kinni ja siis 90kraadi ja veel 90kraadi. juhendis on 180+-5 kraadi. Peegli abil keerates saab kergesti kõvera plokikaane. P38 kaaned on arvestatud komposiitttinendi jaoks. Plekk jääb liiga õhuke, kuigi surveaste suureneb tiba.
4. Õli võiks olla tootja poolt soovitatud. 10w-40 näiteks. Eelistatavalt mineraal ja suht lühikese vahetusvälbaga. Tegu on ikkagi 50-ndate mootoriga. Ise kasutan 3.9 mootoris 10w-40 poolsünti, aga kui see tünn otsa saab, siis otsin ilmselt mineraali kuskilt.
6. Nõrkuseks on praod hülsside taga plokis ja hülssides endas, kuna silindritevahelised seinad on õhukesed. Tulemuseks võib olla vesi silindris ja kõik sellest tulenev.
8. Paberfilter on hea küll. Kokkuhoiu saavutab pigem tihedama hoolduse ja mõistliku sõiduga. V8 on piisavalt janune iga filtriga.
2. Kas see on tihe kõbin või 1x pöörde jooksul või pidev? Koormusega või tühjalt? Liiga vedel õli? Mis seal praegu sees on? Vedela õliga on jama majas igal pool. Tõukurites, saaledes, pumbas jne.
3. Kaanetihendi vahetusega võtta uued poldid ja täpselt vastavalt juhendile kinni keerata. 20Nm-ga kinni ja siis 90kraadi ja veel 90kraadi. juhendis on 180+-5 kraadi. Peegli abil keerates saab kergesti kõvera plokikaane. P38 kaaned on arvestatud komposiitttinendi jaoks. Plekk jääb liiga õhuke, kuigi surveaste suureneb tiba.
4. Õli võiks olla tootja poolt soovitatud. 10w-40 näiteks. Eelistatavalt mineraal ja suht lühikese vahetusvälbaga. Tegu on ikkagi 50-ndate mootoriga. Ise kasutan 3.9 mootoris 10w-40 poolsünti, aga kui see tünn otsa saab, siis otsin ilmselt mineraali kuskilt.
6. Nõrkuseks on praod hülsside taga plokis ja hülssides endas, kuna silindritevahelised seinad on õhukesed. Tulemuseks võib olla vesi silindris ja kõik sellest tulenev.
8. Paberfilter on hea küll. Kokkuhoiu saavutab pigem tihedama hoolduse ja mõistliku sõiduga. V8 on piisavalt janune iga filtriga.
Pigem on seal tuvastatav kulumine. Joonlauaga vms sirge serva peal vaadates on näha, kuipalju kaussi on nukkvõllipoolsed otsad kulunud. Kui tööpindadelt on tükid väljas või on kuhugi sooned sisse kulunud, siis on see tõukur läbi.
Vedru jäikuse järgi on raske otsustada. Vedru ülesandeks on ainult nookur vastu klappi hoida. Töö teeb õli tõukuri sees. Muidugi võivad ka vardad kulunud olla.
Vedru jäikuse järgi on raske otsustada. Vedru ülesandeks on ainult nookur vastu klappi hoida. Töö teeb õli tõukuri sees. Muidugi võivad ka vardad kulunud olla.