Nii natuke aega jälle mööda läinud ja vahepeal on külge saanud ka snorkel, kõik silla puksid vahetasin ära uute kummikate vastu, kuidagi käsi ei tõusnud polüde poole. OEM klasis puksid asemel. Esimene stabika sjääb koju riiulisse, tagumisele panin ka uued puksid ja stabika otsad. A- raamile uued puksid, sinna sai treitud uued poldid, kuid plaan ikkagi õiged tellida. Joindi panin siis ka juba Lemifölderi tootja oma. Uued raamipuksid on veel karbis, näpud sügelema hakkavad siis viskan need ka ümber.
Vahepeal tegin veel mürasummutuse autole, julgen väita, et maantemüra salongis enam ei ole, foori taga seistes on mootori müra asendunud häiriva vibraga, kiirendades muidugi kosta aga muidu rehvi jms müra salongis puudub.
Ratta laagrid on ka olemas, hetkel ei tea veel kas need ära vahetada ja vanad igaksjuhuks kaasa võtta või mitte vahetada ja uued kaasa tirida. Ilmselt lähen vanade laagritega, tunduvad et on okeid.
Voodi sai ka autos valmis, ilmselt olete juba Facebooki vahendusel näinud ja suures plaanis nagu polegi midagi, mis reisu takistaks. Juulis hakkan tagumist stanget keevitama, Imedepõllult saab küljetuled kus suunad sees, siis stangest kaotan tuled ära, tuleb ratta hoidja ja kõrvale tõenäoliselt ka kanistrile koht.
Ehk kellelgi on siinkohal Hi-Lifti pakkuda, kasvõi laenuks, et ratta taha õige kinnitus valmis teha?
Siis alustasin mingi jutu joruga ka:
https://gruusia2018.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja eelmisest reisist sarnane asi:
https://gruusia2013a.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks ehk leidub siin ehk mõni Tallinnas olev erapooletu ja kogemsutega Discovery 1 automaatkastiga variandi omanik. (Juulis liigun sellega Lõuna Osariikidesse).
Sõidaks natsa mu masinaga, et kas kuuleb/tunneb miskeid ebakõlasid käiguvahetuses, kiirenduses jms. Mul see esimene Land Rover, et ei oska veel persekaudu hinnata seda värgendust.