RR vedrustuse mure
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Selline firma nagu Off-Road Service on seda mäletamist mööda teinud teinud. Neist vedrukompletidest on ka foorumis juttu olnud.LittleSuzi kirjutas:kas on kellegi kogemust õhk-vedrud spiraal-vedrude vastu vahetamisel
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=367
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
nii ... nati tehnilist infot, et kui keegi tahab.
Probleem oligi mul kompressoriga, et ei tekkinud rõhku enam.
Sain kätte kompressori teflon-rõnga, mille tellisin Ebay'st.
Selle paigaldamisega suutsin kompressori kolvi pooleks väänata ... kuid üks tuttav mehaanik arvas, et selle saab kokku tagasi keevitada
Kuid vähemalt sain teada, mis moodi seda teflonit vahetada - ei pea kolbi välja võtma nagu soovitab selline leht:
http://www.tawpark4x4.com/instructions/ ... cement.htm
See rõngas on seal kolvi otsas lihtsatl tugevalt kinni surutud - teoreetiliselt peaks saama selle välja kangutada (ettevaatlikult) kui saaks miskit sinna vahele pressida, kus teflongi on.
Võtsin ka mootori poole lahti - no see oli küll kõdunenud.
Samas suutsin lõpetada ka manuaalseks pumpamiseks kolmikute paigaldamise - müüakse ka spetsiaalset komplekti, kuid aretasin eestist saadavate vahenditega ise
Süsteem annab võimaluse pumbata õhku patjadesse, kui tegemist on EAS fault'iga ning auto on puksidel (tingimusel, et süsteem on ikkagi õhukindel).
Kui lahti lülitada EAS'i aju (juhi istme all, alumine pistik), siis ei lase auto taaskäivitamisel ka õku välja (EAS fault tingib auto õhkamortide tühjenemise igaksjuhuks).
Probleem oligi mul kompressoriga, et ei tekkinud rõhku enam.
Sain kätte kompressori teflon-rõnga, mille tellisin Ebay'st.
Selle paigaldamisega suutsin kompressori kolvi pooleks väänata ... kuid üks tuttav mehaanik arvas, et selle saab kokku tagasi keevitada
Kuid vähemalt sain teada, mis moodi seda teflonit vahetada - ei pea kolbi välja võtma nagu soovitab selline leht:
http://www.tawpark4x4.com/instructions/ ... cement.htm
See rõngas on seal kolvi otsas lihtsatl tugevalt kinni surutud - teoreetiliselt peaks saama selle välja kangutada (ettevaatlikult) kui saaks miskit sinna vahele pressida, kus teflongi on.
Võtsin ka mootori poole lahti - no see oli küll kõdunenud.
Samas suutsin lõpetada ka manuaalseks pumpamiseks kolmikute paigaldamise - müüakse ka spetsiaalset komplekti, kuid aretasin eestist saadavate vahenditega ise
Süsteem annab võimaluse pumbata õhku patjadesse, kui tegemist on EAS fault'iga ning auto on puksidel (tingimusel, et süsteem on ikkagi õhukindel).
Kui lahti lülitada EAS'i aju (juhi istme all, alumine pistik), siis ei lase auto taaskäivitamisel ka õku välja (EAS fault tingib auto õhkamortide tühjenemise igaksjuhuks).
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
kas selline toode on üldse vaatamist väärt - hind on 3x odavam kui siit tellides.:
http://www.arnottindustries.com/part_LA ... pid22.html
vaatasin, et see alumiinium sulam, millest vedrud valmistati on ka nagu hyper-super:
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_aluminum#6061-T6
Samuti teeb firma ka õhk-vedrusid Rangile.
http://www.arnottindustries.com/part_LA ... pid22.html
vaatasin, et see alumiinium sulam, millest vedrud valmistati on ka nagu hyper-super:
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_aluminum#6061-T6
Samuti teeb firma ka õhk-vedrusid Rangile.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
õhust
vaata kuskil siin olevates RR remondi või ekspluatatsiooni ja vigade kataloogis räägib origiaal kompressori asendamisest teisega eBay st oostetuga 100 usd , pistik vaja ümber teha ja vist voolik, no selle peaks Hydroscanni mehed küll ära tegema.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Plaanin tellida sellisest kohast ühe komplekti:
http://www.arnottindustries.com/
Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes
Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.
http://www.arnottindustries.com/
Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes
Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.
Mina soovitaks selle jutu "muu äritegevuse" kuulutuste alla foorumis tõsta. Eh jääb siis rohkem huvilistele silma.LittleSuzi kirjutas:Plaanin tellida sellisest kohast ühe komplekti:
http://www.arnottindustries.com/
Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes
Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Vastus küll hiline aga siiski väärtuslik...
Arnott`i õhkpadjad said siis tellitud ja alla keeratud ka - Jaanuaris juba, Ja seni pole küll miskit kurta, võtsin siis need kolmanda põlvkonna omad sealt lehelt, ehk kõige vingemad ja ütleme, et konstruktsioonilt on asjad peajagu originaalidest üle !
Täpsemalt siis - mõlemad padja otsad on pressitud metallvitsadega kinnitatud otste külge - samas kui originaalil on alumine padja ots lihtsalt venitatud sinna alumise (metallist) otsa randi taha.
Minul isiklikult algasidki probleemd sellest et padi "sõi" ennast lund ja jääd täis ühel ilusal lumisel softroadi üritusel ja see alumine ots ei tahtnudki peale ära sulatamist enam pidama jääda, muidugi padjad olidki parasjagu mõrased, seega läksid kõik korraga vahetusse.
Ameeriklased muidugi pakuvad ka eluaegset garantiid neile asjadele aga noh... see juba rohkem turundusjutt.
Igatahes mina hetkel väga rahul asjadega...
Unustasin veel, et need padjad olid vist ka mingi 2 tolli pikema tööosaga, ehk võimaldavad pikemat rattakäiku kui muud asjad piirama ei hakka
Priit
Arnott`i õhkpadjad said siis tellitud ja alla keeratud ka - Jaanuaris juba, Ja seni pole küll miskit kurta, võtsin siis need kolmanda põlvkonna omad sealt lehelt, ehk kõige vingemad ja ütleme, et konstruktsioonilt on asjad peajagu originaalidest üle !
Täpsemalt siis - mõlemad padja otsad on pressitud metallvitsadega kinnitatud otste külge - samas kui originaalil on alumine padja ots lihtsalt venitatud sinna alumise (metallist) otsa randi taha.
Minul isiklikult algasidki probleemd sellest et padi "sõi" ennast lund ja jääd täis ühel ilusal lumisel softroadi üritusel ja see alumine ots ei tahtnudki peale ära sulatamist enam pidama jääda, muidugi padjad olidki parasjagu mõrased, seega läksid kõik korraga vahetusse.
Ameeriklased muidugi pakuvad ka eluaegset garantiid neile asjadele aga noh... see juba rohkem turundusjutt.
Igatahes mina hetkel väga rahul asjadega...
Unustasin veel, et need padjad olid vist ka mingi 2 tolli pikema tööosaga, ehk võimaldavad pikemat rattakäiku kui muud asjad piirama ei hakka
Priit
ja siis tulid autod üle mägede...
Range Rover Vogue 4,6l 2001
Range Rover Vogue 4,6l 2001
Mure vedrustusega. Probleem selles, et parem pool autost on ca 3-4 cm madalamal kui vasak pool. Õhkpadjad on kõik uued ja diagnostika yhtegi viga ei näita. Vedrustuse manuaalses ja automaatses juhtimises ei ole samuti tõrkeid. Kere veab ennast sirgu vaid madalaimas asendis. Standard, high ja ilmselt ka maanteesõidureziimis on parem kylg alati madalam. On kellegil mõtteid, milles asi võiks olla?
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Auto kõrguse määravad puhtalt kõrguse andurid,
mis hoiavad iga hinna eest sildade ja raami vahelist kõrgust ühtlasena
kui enam ei hoia siis on kas andurite hoovad kõverad või vajab süsteem kalibreerimist, isegi kui ühele padjale panna vahele mingi kõrgendav puks siis automaatika regullib endiselt auto paika, ses mõttes ma ei usu valesti paigaldatud patjade ideed, ainus variant, et kui on kompressori juurest suudetud mingi remondi käigus ära vahetada voolikute otsad - niimoodi et auto teab et see ots peaks jooksma parempoolsesse patja aga tegelikult jookseb hoopis vasakusse - vot siis läheb ka asi käest ära ilmselt
Priit
mis hoiavad iga hinna eest sildade ja raami vahelist kõrgust ühtlasena
kui enam ei hoia siis on kas andurite hoovad kõverad või vajab süsteem kalibreerimist, isegi kui ühele padjale panna vahele mingi kõrgendav puks siis automaatika regullib endiselt auto paika, ses mõttes ma ei usu valesti paigaldatud patjade ideed, ainus variant, et kui on kompressori juurest suudetud mingi remondi käigus ära vahetada voolikute otsad - niimoodi et auto teab et see ots peaks jooksma parempoolsesse patja aga tegelikult jookseb hoopis vasakusse - vot siis läheb ka asi käest ära ilmselt
Priit
ja siis tulid autod üle mägede...
Range Rover Vogue 4,6l 2001
Range Rover Vogue 4,6l 2001
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu