Väntvõlli pöörete andur
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Väntvõlli pöörete andur
Masin: Disco 300Tdi 1996.
Sündroom: ca 2500 pöörde juures kiirendades kargab "Check engine" tuluke põlema ja masina jõudlus langeb. Kui liiast kiirendada, sureb masin üldse välja, samas käivitub uuesti. Kui gaseerida mõõdukalt, saab sõita normaalse kiirusega, ainult kiirendus on kui Pobedaga kiirteel.
Stend näitab, et väntvõlli pöörete andur (timing sensor) on õhtal. Seega pöörete näidud 4. sissepritsepihusti ja väntvõlli juures on erinevad ja mootor lähtub väiksematest pööretest, miska ei anna kütet peale piisavalt tõenäolikult.
Uus andur olemas tänu Andrusele. Loomulikult ei jaga nüüd mõistus, kas seda oleks võimalik vahetada ilma mootorit lahti laskmata või plokikaant/klapikambrit maha võtmata.
Andur asub tõenäolikult otse mootori taga üleval vastu armatuuripoolset kereosa. Ja anduri kabla on köidetud muidugi kaablite turvavoolikusse.
On kellelgi olnud kogemusi või mootorit maha võttes näind, kus täpselt see asjandus asub. Kas tõesti tuleb mootor lahti võtta?
Taisto
Sündroom: ca 2500 pöörde juures kiirendades kargab "Check engine" tuluke põlema ja masina jõudlus langeb. Kui liiast kiirendada, sureb masin üldse välja, samas käivitub uuesti. Kui gaseerida mõõdukalt, saab sõita normaalse kiirusega, ainult kiirendus on kui Pobedaga kiirteel.
Stend näitab, et väntvõlli pöörete andur (timing sensor) on õhtal. Seega pöörete näidud 4. sissepritsepihusti ja väntvõlli juures on erinevad ja mootor lähtub väiksematest pööretest, miska ei anna kütet peale piisavalt tõenäolikult.
Uus andur olemas tänu Andrusele. Loomulikult ei jaga nüüd mõistus, kas seda oleks võimalik vahetada ilma mootorit lahti laskmata või plokikaant/klapikambrit maha võtmata.
Andur asub tõenäolikult otse mootori taga üleval vastu armatuuripoolset kereosa. Ja anduri kabla on köidetud muidugi kaablite turvavoolikusse.
On kellelgi olnud kogemusi või mootorit maha võttes näind, kus täpselt see asjandus asub. Kas tõesti tuleb mootor lahti võtta?
Taisto
Viimati muutis Taisto, R Sept 14, 2007 20:40, muudetud 2 korda kokku.
Maailm keerleb kui Discokera!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Anduur
Niisiis. Tundub, et keegi pole Discol seda andurit kunagi vahetanud. Isegi esindus mitte...
Aga manuaal tore asi andis siiski selgust ja füüsiline junnamine sinnaotsa. Manuaal nimetab seda asja ENGINE SPEED SENSOR. Selle kõrval on kohe olemas Injection Timing Sensor ja nende kahe omavahelisest tõrkumisest ongi kogu see jama.
Tundub, et anduri kättesaamiseks tuleb mootor käigukastipoolsest otsast ikkagi alla lasta ca 10 cm. Siis saab ülalt kapoti alt ligi. On teine pistetud täpselt selle koha peale, kus mootoriruum ära lõpeb ja isolatsioonimatt vastu tuleb. Ju siis arvati, et seda kunagi keegi ei vaheta...
Jaksu kõigile, kes ei sõida Toyotaga...
Aga manuaal tore asi andis siiski selgust ja füüsiline junnamine sinnaotsa. Manuaal nimetab seda asja ENGINE SPEED SENSOR. Selle kõrval on kohe olemas Injection Timing Sensor ja nende kahe omavahelisest tõrkumisest ongi kogu see jama.
Tundub, et anduri kättesaamiseks tuleb mootor käigukastipoolsest otsast ikkagi alla lasta ca 10 cm. Siis saab ülalt kapoti alt ligi. On teine pistetud täpselt selle koha peale, kus mootoriruum ära lõpeb ja isolatsioonimatt vastu tuleb. Ju siis arvati, et seda kunagi keegi ei vaheta...
Jaksu kõigile, kes ei sõida Toyotaga...
Maailm keerleb kui Discokera!
Re: Anduur
Eks see mootor töötati välja ilmselt siiki Defenderile pankut silmas silma pidades. Võrreldes paljude uuemate autodega on asjadele ligipääs isegi lihtne.Taisto kirjutas: Tundub, et anduri kättesaamiseks tuleb mootor käigukastipoolsest otsast ikkagi alla lasta ca 10 cm. Siis saab ülalt kapoti alt ligi. On teine pistetud täpselt selle koha peale, kus mootoriruum ära lõpeb ja isolatsioonimatt vastu tuleb. Ju siis arvati, et seda kunagi keegi ei vaheta...
Kui lammutama hakkad, tee võimlusel pite ka, siis ehk teistel kergem jännata tulevikus.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Mõtlemisainet...
Elu ei ole nii lihtne kui paistab:
http://www.landyzone.co.uk/lz/f8/engine ... 45606.html
http://www.landyzone.co.uk/lz/f8/300tdi ... 38577.html
http://www.landyzone.co.uk/lz/f8/engine ... 45606.html
http://www.landyzone.co.uk/lz/f8/300tdi ... 38577.html
Maailm keerleb kui Discokera!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Appi!
Mootori pöörete andur sai vahetatud ja ei midagi!
Kummardus siinkohal vapratele meestele Carservice´is, kes selle vägitükiga hakkama said! Tulemusele vaatamata...
Järgmine idee: EGR klapp? Kas keegi on paigaldanud nn "blanking plate"`i EGR klapi sisse? Ehk see oleks kõige odavam nipp järgmise katse läbiviimiseks antud olukorras.
Või kõrgsurvepump tervikuna vahetada?
Kas keegi oskab sellele probleemile abi anda?
Pea pool aastat juba hakkab saama kiirenduseta traktoriga sõitu. Tahaks mõnikord siiski möödasõitu sooritada...
Aitäh igasuguse abi eest!
Kummardus siinkohal vapratele meestele Carservice´is, kes selle vägitükiga hakkama said! Tulemusele vaatamata...
Järgmine idee: EGR klapp? Kas keegi on paigaldanud nn "blanking plate"`i EGR klapi sisse? Ehk see oleks kõige odavam nipp järgmise katse läbiviimiseks antud olukorras.
Või kõrgsurvepump tervikuna vahetada?
Kas keegi oskab sellele probleemile abi anda?
Pea pool aastat juba hakkab saama kiirenduseta traktoriga sõitu. Tahaks mõnikord siiski möödasõitu sooritada...
Aitäh igasuguse abi eest!
Maailm keerleb kui Discokera!
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Korras 300 tdi mootri puhul on tehnoülevatusel suitsutest läbitav ka ilma EGR ta. võib kasutada "pimestamist" veel kontrollida
1. kõikide pihustite tööd (ise pihustid maha võtta ja KarlaAutosse viija), muretseda uued vaskseibid pihustite tagsi paigaldamiseks
2. Veenduda turbo korrasolekus kas või selle järgi, et turbo siisstulevas otsas õliuputust ei ole.
3 pumba seadet kontrollida (pole veel näinud 10 aasta jooksul ühtegi surnud 300 tdi pumpa, aga kunagi on ikka 1 krd)
1. kõikide pihustite tööd (ise pihustid maha võtta ja KarlaAutosse viija), muretseda uued vaskseibid pihustite tagsi paigaldamiseks
2. Veenduda turbo korrasolekus kas või selle järgi, et turbo siisstulevas otsas õliuputust ei ole.
3 pumba seadet kontrollida (pole veel näinud 10 aasta jooksul ühtegi surnud 300 tdi pumpa, aga kunagi on ikka 1 krd)