Eesti paremad ja parimad Defenderid müügis
Eesti paremad ja parimad Defenderid müügis
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5007
Krt keset ööd ajas nüüd une ära...
Krt keset ööd ajas nüüd une ära...
What a f......????? Kellega ma nüüd siis koos venemaale lähen? Kavatsed kodumaa tolmu jalgelt pühkida? Mul reaalne huvi olemas, küsiks, kas auto on sinu või mõne ettevõtte nimel?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
No näed elu keerab nii.pirx kirjutas:What a f......????? Kellega ma nüüd siis koos venemaale lähen? Kavatsed kodumaa tolmu jalgelt pühkida? Mul reaalne huvi olemas, küsiks, kas auto on sinu või mõne ettevõtte nimel?
Helista õhtupoole, räägime.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Veel vingem ja haruldasem on Land Rover Defender 90 - 50th anniversary edition V8 4.0L aut. (seerianumber 005).duud kirjutas:kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Kalju oma on praku pool sammu tagapool.
For Land Rover's 50th anniversary in 1998 two special editions were built. The first was the Defender 50th which was essentially a NAS (North American Spec) Defender 90 Station Wagon. It was powered by a 190 hp (140 kW) 4.0-litre V8 petrol engine and was the first Land Rover outside North America to be fitted with an automatic transmission. Air conditioning made them very comfortable vehicles too. For the UK and Europe they were painted Atlantis Blue, a dark green/blue flip-flop colour and had a Safety Devices roll-over protection cage for the front seat occupants. In total 1071 50th Anniversary Defenders were built; 385 for the UK home market, the rest for Japan, Europe and Middle East.
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
kas see ka klubiline ja kas pilti nääb...või on tal kasutaja autode all peidus olemas juba miskit?landy kirjutas:Veel vingem ja haruldasem on Land Rover Defender 90 - 50th anniversary edition V8 4.0L aut. (seerianumber 005).duud kirjutas:kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Kalju oma on praku pool sammu tagapool.
For Land Rover's 50th anniversary in 1998 two special editions were built. The first was the Defender 50th which was essentially a NAS (North American Spec) Defender 90 Station Wagon. It was powered by a 190 hp (140 kW) 4.0-litre V8 petrol engine and was the first Land Rover outside North America to be fitted with an automatic transmission. Air conditioning made them very comfortable vehicles too. For the UK and Europe they were painted Atlantis Blue, a dark green/blue flip-flop colour and had a Safety Devices roll-over protection cage for the front seat occupants. In total 1071 50th Anniversary Defenders were built; 385 for the UK home market, the rest for Japan, Europe and Middle East.
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender
Ei ole klubiline ja ei ole ka foorumis, kuid on klubi üritustel osalenud.duud kirjutas: kas see ka klubiline ja kas pilti nääb...või on tal kasutaja autode all peidus olemas juba miskit?
Mul on piltide nägemisega tugevaid raskusi, seega vaadake läbi Sünnipäevade ja Sügisürituste pildigaleriid (1999- 2010) ja kui leiate pildi autost, page link siia.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 94
- Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
- Asukoht: Tallinn
*SPOILER ALERT!!!*
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
Kuratlikult kahju, et ma sellele katuseraamile 2 nädalat enne vanarauda viimist kätt vaele ei saanud.Servicemobil kirjutas:*SPOILER ALERT!!!*
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... pukk11.jpg
Jõudis ta ju Eestis inimesi teenida, Iraagis sõjas käia, tema all olnud auto (mitte Service Mobile) õhku lendamise üle elada ja Eestisse tagsi jõuda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 94
- Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
- Asukoht: Tallinn
Mingeid pilte sellest raamist?Servicemobil kirjutas:Landy kui nüüd päris aus olla, pole mingit põhjust kahetseda. See katuseraam oli üks mõttetu üliraske kolakas suht pehme kere kanda. Rahu tema põrmule. Praeguseks on hoopis mõistlikum ja kordades kergem ja tugevam raam peal mis kinnitub läbi turvapuuri põhimõtteliselt otse raamile..