What a f......????? Kellega ma nüüd siis koos venemaale lähen? Kavatsed kodumaa tolmu jalgelt pühkida? Mul reaalne huvi olemas, küsiks, kas auto on sinu või mõne ettevõtte nimel?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
pirx kirjutas:What a f......????? Kellega ma nüüd siis koos venemaale lähen? Kavatsed kodumaa tolmu jalgelt pühkida? Mul reaalne huvi olemas, küsiks, kas auto on sinu või mõne ettevõtte nimel?
No näed elu keerab nii.
Helista õhtupoole, räägime.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
duud kirjutas:kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Veel vingem ja haruldasem on Land Rover Defender 90 - 50th anniversary edition V8 4.0L aut. (seerianumber 005).
Kalju oma on praku pool sammu tagapool.
For Land Rover's 50th anniversary in 1998 two special editions were built. The first was the Defender 50th which was essentially a NAS (North American Spec) Defender 90 Station Wagon. It was powered by a 190 hp (140 kW) 4.0-litre V8 petrol engine and was the first Land Rover outside North America to be fitted with an automatic transmission. Air conditioning made them very comfortable vehicles too. For the UK and Europe they were painted Atlantis Blue, a dark green/blue flip-flop colour and had a Safety Devices roll-over protection cage for the front seat occupants. In total 1071 50th Anniversary Defenders were built; 385 for the UK home market, the rest for Japan, Europe and Middle East. http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender
duud kirjutas:kas Eestis ongi üldse vingemat landroverit?
Veel vingem ja haruldasem on Land Rover Defender 90 - 50th anniversary edition V8 4.0L aut. (seerianumber 005).
Kalju oma on praku pool sammu tagapool.
For Land Rover's 50th anniversary in 1998 two special editions were built. The first was the Defender 50th which was essentially a NAS (North American Spec) Defender 90 Station Wagon. It was powered by a 190 hp (140 kW) 4.0-litre V8 petrol engine and was the first Land Rover outside North America to be fitted with an automatic transmission. Air conditioning made them very comfortable vehicles too. For the UK and Europe they were painted Atlantis Blue, a dark green/blue flip-flop colour and had a Safety Devices roll-over protection cage for the front seat occupants. In total 1071 50th Anniversary Defenders were built; 385 for the UK home market, the rest for Japan, Europe and Middle East. http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender
kas see ka klubiline ja kas pilti nääb...või on tal kasutaja autode all peidus olemas juba miskit?
duud kirjutas:
kas see ka klubiline ja kas pilti nääb...või on tal kasutaja autode all peidus olemas juba miskit?
Ei ole klubiline ja ei ole ka foorumis, kuid on klubi üritustel osalenud.
Mul on piltide nägemisega tugevaid raskusi, seega vaadake läbi Sünnipäevade ja Sügisürituste pildigaleriid (1999- 2010) ja kui leiate pildi autost, page link siia.
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
Kuna endal sarnased põhjused mis teemaalgatajalgi, siis haun ka ise siin plaane oma ligikaudselt samaväärse Defeka lähiajal müüki panna. Pole küll nii ohtralt lisavarustusega üle puistatud, kuid samuti valmis kasvõi koheselt LoJacki autoga koos RTW sõitma minema. Aga kuna palju häid asju korraga võivad tekitada "kits kahe heinakuhja vahel" effekti, siis ootaks kuni LoJack oma Überwageni müüdud saab.
Kuratlikult kahju, et ma sellele katuseraamile 2 nädalat enne vanarauda viimist kätt vaele ei saanud. http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... pukk11.jpg
Jõudis ta ju Eestis inimesi teenida, Iraagis sõjas käia, tema all olnud auto (mitte Service Mobile) õhku lendamise üle elada ja Eestisse tagsi jõuda.
Landy kui nüüd päris aus olla, pole mingit põhjust kahetseda. See katuseraam oli üks mõttetu üliraske kolakas suht pehme kere kanda. Rahu tema põrmule. Praeguseks on hoopis mõistlikum ja kordades kergem ja tugevam raam peal mis kinnitub läbi turvapuuri põhimõtteliselt otse raamile..
Servicemobil kirjutas:Landy kui nüüd päris aus olla, pole mingit põhjust kahetseda. See katuseraam oli üks mõttetu üliraske kolakas suht pehme kere kanda. Rahu tema põrmule. Praeguseks on hoopis mõistlikum ja kordades kergem ja tugevam raam peal mis kinnitub läbi turvapuuri põhimõtteliselt otse raamile..