Õhkpadjad
Õhkpadjad
Auto laseb ennast ööga täiesti alla.....kustkohast võiks viga otsida....kohalikus teeninduses viga ei leitud ja kuskilt susinat kuulda ei ole.
Kas laseb alla ühtlaselt või mõne nurga/külje?
Kui ühtalslet, siis pigem tsentraalne viga.mitte ühe pardja rike.
Kui ühtalslet, siis pigem tsentraalne viga.mitte ühe pardja rike.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 5
- Liitunud: L Juul 02, 2016 12:53
- Asukoht: Hõreda küla, Raplamaa
Tõmba õhkvedrustuse kaitse välja, siis ei proovi auto öö jooksul ennast tasakaalustada. ja hommikuks on teada kas probleem asub ees või taga.
Kui mure on eraldi õhkpadjas siis vajub sul veel eraldi see lekkiv pool alla teisest poolest rohkem. Kui aga vajub näiteks esi pool mõlemal poolel võrdselt ja taga pool jääb hommikuks kikki siis on mure esimese klapi plokis.(võimalik ka vastupidine varjant) lihtne hooldus töö mis viitab lagunevale kompressori sees olevale silica filtri purule. (välja vahetamis võimalus ja samal ajal ka juba suurem hooldus soovitav teha kompressorile)
Eelpool mainitu on tavaliselt vaikselt süvenev probleem ja ei teki üle öö.
Silica puru on aja pikku väike puru mis eraldub Silica graanulitest ja kandub edasi mööda torustiku ja koguneb Klapiploki tihenditel ja peale pikemat aega hakkavad seal olevad väiksed rõngad lekkima ja tänu sellele ongi lääbakil auto või täielikult alla vajunud disco/RR
PS: KUI ON LEKKIVAD KLAPI PLOKID SIIS EI TUVASTA SEDA DIAGNOSTIKAGA.
Kui mure on eraldi õhkpadjas siis vajub sul veel eraldi see lekkiv pool alla teisest poolest rohkem. Kui aga vajub näiteks esi pool mõlemal poolel võrdselt ja taga pool jääb hommikuks kikki siis on mure esimese klapi plokis.(võimalik ka vastupidine varjant) lihtne hooldus töö mis viitab lagunevale kompressori sees olevale silica filtri purule. (välja vahetamis võimalus ja samal ajal ka juba suurem hooldus soovitav teha kompressorile)
Eelpool mainitu on tavaliselt vaikselt süvenev probleem ja ei teki üle öö.
Silica puru on aja pikku väike puru mis eraldub Silica graanulitest ja kandub edasi mööda torustiku ja koguneb Klapiploki tihenditel ja peale pikemat aega hakkavad seal olevad väiksed rõngad lekkima ja tänu sellele ongi lääbakil auto või täielikult alla vajunud disco/RR
PS: KUI ON LEKKIVAD KLAPI PLOKID SIIS EI TUVASTA SEDA DIAGNOSTIKAGA.
ooot ..... siit saab ju otse.
-
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 5
- Liitunud: L Juul 02, 2016 12:53
- Asukoht: Hõreda küla, Raplamaa
täpsustuseks siis kas esimene või tagumine pool rohkem? kui üks vajub rohkem siis selles peaks olemagi probleem.
ega ei ole sama pool millel juba vahetatud padi?
PS:Siine soovituste jada on lihtne loogika ja teada olevate faktide analüüs ja ei kuulu ekspert hinnangute hulka.
ega ei ole sama pool millel juba vahetatud padi?
PS:Siine soovituste jada on lihtne loogika ja teada olevate faktide analüüs ja ei kuulu ekspert hinnangute hulka.
ooot ..... siit saab ju otse.