Algatuseks loe läbi see lugu, mis siin juba kirjas on. Palju on selliseid inimesi, kes juba küsinud millin masin ja miks. Seejärel tekkib kindlasti palju lisaküsimusi, mida siine seltskond heameelega vastab. Edu lugemisel.adventureX kirjutas:Joujou!
olen valikute ees ja arvan, et see on õige koht küsida ja saada kõige pädevamaid vastuseid oma küsimustele.
Olen hingelt tsiklimees (ainult enduro!!!) ja surfar aga ilma korraliku 4x4 abiliseta jään õigepea hätta.
Nimelt tuleb leida liikumisvahend teisel mandril liikumiseks et tegeleda oma hobidega ja ligi pääseda maailma parimatele surfirandadele.
seega:
Ma selles teemas suht võhik, aga on vajadus ennast kurssi viia teatud põhjustel. Ehk saab keegi nõu anda?
Hakkan muretsema maasturit mis ei jää tulvevikus eestisse ja mis oleks teatud/täielikul määral vaja offroadiks tuunida.
Et kui palju vaja tuunida, sõltub sellest mis see maksma läheb. Eelarvet ei pole plaanis kosmosesse ajada vaid pigem hakkama saada hädavajaliku ja ratsionaalsega.
keskkond kuhu maastur läheb on ookeaniäärne lõuna-ameerika ja sõidukeskkond üldjuhul rannadüünid ja paks liiv. sinna kohalesõiduks vaja läbida ca 2000km teekonda millest 500 võib olla väga väga äärmuslik. junglis vihmaperioodi ajal. seega on teeolud siis kõige kreisimad. sellega seoses tuleb teha kummi ja rattavalik, ehk vints muretseda jne.
Plaanis on soetada LR Discovery2 aastast ca 1997-2000 või siis hoopis 1992-1995. Mõtlen et kas ostuks kulutada vähem ja tuunida rohkem või osta uuem mudel ja tuunimiseks jääb raha vähem? seega tuleks teha valik. siin ongi vaja teadjate meeste soovitusi.
oluline ka see et sinna kuhu auto läheb ja jääb on kuluosad päris päris kallid ja remondivajadus võiks tulevikus olla minimaalseim ja odavaim. samas oleks oluline sõidumugavus ja elementaarne lisavarustus sest kohapeal on palju liikumist linnas ja teedel.
Otsin Discot- tuunimiseks
Moderaator: landy
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
loen juba mitu päeva siinset foorumit, aga just seda mida soovin teada saada, seda ei ole leidnud. eks aja jooksul saab lugeda rohkemgi. seda enam et mida enam tead seda enam tekib küsimusi.tai kirjutas:Algatuseks loe läbi see lugu, mis siin juba kirjas on. Palju on selliseid inimesi, kes juba küsinud millin masin ja miks. Seejärel tekkib kindlasti palju lisaküsimusi, mida siine seltskond heameelega vastab. Edu lugemisel.
siia pöördumise põhjuseks ongi soov leida kiireid ja proffessionaalseid vastuseid. ehk soovitate mõnda valdkonda tundvat inimest kelle poole erasõnumite kaudu pööruda? aega pole enam ja pean tegema mõned kiired otsused...
Helista Landyle ja ta on rõõmsalt nõus valgustama sellistes küsimsutes milles sa siin kohe ei leinud vastustadventureX kirjutas:loen juba mitu päeva siinset foorumit, aga just seda mida soovin teada saada, seda ei ole leidnud. eks aja jooksul saab lugeda rohkemgi. seda enam et mida enam tead seda enam tekib küsimusi.tai kirjutas:Algatuseks loe läbi see lugu, mis siin juba kirjas on. Palju on selliseid inimesi, kes juba küsinud millin masin ja miks. Seejärel tekkib kindlasti palju lisaküsimusi, mida siine seltskond heameelega vastab. Edu lugemisel.
siia pöördumise põhjuseks ongi soov leida kiireid ja proffessionaalseid vastuseid. ehk soovitate mõnda valdkonda tundvat inimest kelle poole erasõnumite kaudu pööruda? aega pole enam ja pean tegema mõned kiired otsused...
Metsas näme rsk!
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Sellisel juba suht palju tuunitud
Sellisel juba suht palju tuunitud
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Veel üks. Pakiraami eraldi juurde osta läheb päris kalliks, hea on leida selline, millel raam juba peal. (originaal) Lihtsalt talad peale visata pole probleem
Veel üks. Pakiraami eraldi juurde osta läheb päris kalliks, hea on leida selline, millel raam juba peal. (originaal) Lihtsalt talad peale visata pole probleem
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
Kisub eelarvest välja. Palju see trophy erinev tavalisest? on seal juba amordid vedrud, kastid jne hoopis midagi muud?Rein kirjutas:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Veel üks. Pakiraami eraldi juurde osta läheb päris kalliks, hea on leida selline, millel raam juba peal. (originaal) Lihtsalt talad peale visata pole probleem
vedrusid eriti pole vaja vahetada kui just tõstet ei taha korralik amort alla ja olemas. Kastid jms jäävad originaalid. Hea oleks vaid sildadesse panna jämedamad veovõllid siis on kindel, et juhuslikult midagi katki ei lähe oma lollusest või lohakusest. Üks parimaid mida asemele originaalile panna on ascrofti toodang. Testitud ja töötab. Muud ei ole midagi. Vanal discol (loe 96 ... 98a td300 mootoriga) öra karda ka automaat kasti.
kui saladus ei ole millise eelarvega umbes on arvestatud?
kui saladus ei ole millise eelarvega umbes on arvestatud?
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Mina soovitaks sellitest tingimustes kasutamiseks Dsicovery I ja 300tdi mootorit (1994 sügis-1998). Disco on oma vastupidavsut tõestanud Vameltrophyde karmidel radel. Ka maanteel ja linnas sõites piisavalt mugav. Võimalusel hankida kohe juba vajaliku varustusega Camel Trophy (või replica) masin, kus palju tööd sinu eest ära tehtud ning varustus külge kruvitud. Siin vaja teha vid korralised hooldused ja profülaktilised remondid (laagrid, puksid, jne) Kui minek üksi-kahekesi, siis ei tasu ka 3-ukselist ära plejata. Need on turul kriips odavama hinnga. Kindlasti võtta pühjaks heas korras auto, sest läbi aetud Disco remont on kulugas ja ajamakukas, lisks on leisil vähe, ootamatusi.adventureX kirjutas:keskkond kuhu maastur läheb on ookeaniäärne lõuna-ameerika ja sõidukeskkond üldjuhul rannadüünid ja paks liiv. sinna kohalesõiduks vaja läbida ca 2000km teekonda millest 500 võib olla väga väga äärmuslik. junglis vihmaperioodi ajal. seega on teeolud siis kõige kreisimad. sellega seoses tuleb teha kummi ja rattavalik, ehk vints muretseda jne.
Plaanis on soetada LR Discovery2 aastast ca 1997-2000 või siis hoopis 1992-1995. Mõtlen et kas ostuks kulutada vähem ja tuunida rohkem või osta uuem mudel ja tuunimiseks jääb raha vähem? seega tuleks teha valik. siin ongi vaja teadjate meeste soovitusi.
oluline ka see et sinna kuhu auto läheb ja jääb on kuluosad päris päris kallid ja remondivajadus võiks tulevikus olla minimaalseim ja odavaim. samas oleks oluline sõidumugavus ja elementaarne lisavarustus sest kohapeal on palju liikumist linnas ja teedel.
Kindlasti on vaja hankida sobilik rehv, sest tavaline MT-mudrehv liivas möllamiseks ei sobi.
Kui võtad automaatkastiga masina, siis kindlasti sellistes oludes sõitmisek vaja panna piisavalt suur õliradikas kasti otsa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
oooo jaaa...kas vahe on töökindluses või remondi kulukuses?
kui ntks DI komplektne mootor maksab u 20K eeku siis DII 40K eeku. DII vahetad regulaarselt vedru patju, spiraale nii tihti vahetama ei pea. Lisaks ei ole spiraal vedrustusel kompressorit jms. ´Helluste" eest tuleb ikka maksta.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Need on täiesti erinevat autot. Neil pole ühtegi kattuvat varuosa (Hr. Utkini väitel).tina kirjutas:ma natuke imestan kui suur on disco 1 ja 2 vahe? välimuselt suht sarnased, kas tehnikas on siis nii suur vahe? kas vahe on töökindluses või remondi kulukuses?
Dsico I põhineb paljuksi vanal RR Claassiku tehnilistel lahendustel.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
olen vaadanud mobile.de pakutavat. seal nähtu on ca 3000-5000 euri mida olen arvestanud. sellel lisaks siis ca 1000-2000 euri tuuninguks ja remondiks ( tuuninguressurss sõltub palju maksab auto ise. Vaja vahetada kuluosad, vints ja ehk põhjakaitse muretseda....jne)tai kirjutas:vedrusid eriti pole vaja vahetada kui just tõstet ei taha korralik amort alla ja olemas. Kastid jms jäävad originaalid. Hea oleks vaid sildadesse panna jämedamad veovõllid siis on kindel, et juhuslikult midagi katki ei lähe oma lollusest või lohakusest. Üks parimaid mida asemele originaalile panna on ascrofti toodang. Testitud ja töötab. Muud ei ole midagi. Vanal discol (loe 96 ... 98a td300 mootoriga) öra karda ka automaat kasti.
kui saladus ei ole millise eelarvega umbes on arvestatud?
Mis kummid liivale sobiksid? samas on palju ka tänavatel sõitmist. mingit superpidamist ma kummilt ei oota vaid pigem vastupidavust kilometraaile ja liivas liikumisvõimet. 50-50 tänavaid ja liiva. muda ei ole üldse.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn