Ajaloolise tõe huvides täpsustan, et esmalt loodi RR Classic, siis selle baasil Defender ja seejärel kasutati sama alust Discovery loomiseltai kirjutas: Tegelikult kui rääkida klassikalisest land roverist (jätta välja vanakesed ja lutsukommid) siis LR on teinud samale vankrile (loe veermikule) 3 eri varjanti kioskit. Defender plekist kandiline kuut. Disco suurem konditsioneeriga peaaegu inimese auto ja viimaks Range Rover classic, mis on kõikide hellustega maastiku auto. Sillad, mootorid ja kastid on suht samad(kannatavad siia sinna solgutamist).
Ei veermik, raam ega käiguosa pole päris üks ühele samad, kuid neil on väga palju kokkupuute punkte (Näiteks nn "0" -punkt asub samas kohas), ning enamus detaile on omavahel ilma metalliliimita vahetatavad.
Ehk kui sa ühega neist kolmest kusagil pärapõrgus ära laguned ja mõni neist sul lähedal doonoriks on, siis suure tõenäosusega saad sa end mutrivõtme abil taas liikvele aidata. Universaalsed lahendused on ju imelised
